Var väl repris igår men misstänkt pedofil, måste tittat bort en stund för såg inte hur det slutade. Sen vet jag inte om de lite halvlama frågorna tullaren ställer skulle avslöja en pedofil. Ensam man med kamera som reser från Thailand blir pedofilvarning direkt.
Just nu sitter jag och kollar repris från 2022. Olivia har ett hett temperament. Hon går igenom en resenärs väska och han är irriterad över kontrollen. Hon säger till på skarpen vad det är som gäller.
Kanal 5.
Just nu sitter jag och kollar repris från 2022. Olivia har ett hett temperament. Hon går igenom en resenärs väska och han är irriterad över kontrollen. Hon säger till på skarpen vad det är som gäller.
Kanal 5.
S6A3
Paret som kommer från Irak utan sin 4-åriga flicka. ”Dem var tvungna att åka utan henne. Tjänstemännen i Irak tog hennes pass”
Hur efterbliven är man om man lämnar sin 4-åring i på en flygplats Irak och flyger iväg själva?
Alternativt att dem gift bort henne.
Sett lite klipp på Youtube och det som slår mig är hur oerhört dåligt allmänbildade de är. De verkar leva helt i sin egen lilla bubbla.
Men det spelar nog inte någon större roll. De har ett jobb att göra och gör det säkert bra. Men de borde ge fan i att babbla så mycket skit. Känns oproffsigt.
Alltså dom överdriver verkligen i många fall.
Super bra att det finns tullare, men som vanligt i Sverige behandlar dom små mängder cannabis som det vore heroin och livsfarligt. Sedan att dom inte ens bär skjutvapen är ett skämt!
Den största pajasen är Tomas, bror duktig mentalitet! Han är typen som misslyckades och inte klarade av polisutbildningen eller inte ens kom in och istället sökte till tullen som har betydligt lägre krav.
Hela hans attityd är att han ska verka så duktig och proffsig, men lyser igenom rutan vilken fitta han är.
Timo - riktigt bra, korrekt och duktig!
Senast redigerad av TrueDevil 2025-08-14 kl. 20:39.
Synd att de blurrade ansiktena på de utvecklingsstörda spritsmugglarna. Måste vara rätt frustrerande att möta och försöka ha en dialog med sådana människor.