2025-11-19, 20:02
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
ja han är väl runt 35. och klär som som en 13 åring med massa märken och loggor på kläderna. ingen respektabel man i hans ålder klär sig så. allra minst en man med pengar.

Hahaha, nä inte ens de värsta stekarna klär sig som reklampelare.
Citera
2025-11-19, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Och? Vad är det med den? Behövde han assistans att klä på sig redan då? Han har, enligt egen utsago, "alltid varit intresserad av märkeskläder" och klädde sig ofta i det FÖRE JULIAS TID. Då var det ofta Lexington etc, innan hans beteende eskalerade och han började leva över sina tillgångar. Om du har missat Chrippas och Jackes gamla videos så föreslår jag att du backar och tittar på dom.

Det är säkert så att Chrippa fått Assistans 24/7 nu, så han ska klara av att klä & sköta sin hygien 😂. Nä det är hur löjligt som helst, han är 36 år. Det han skulle behöva är en Godman som hjälper honom med ekonomin.
Citera
2025-11-19, 20:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Till en levande reklampelare? Ser bara larvigt ut och ÄNNU larvigare när man vet att den lille skiten är broke!
Du kanske har förväxlat honom med hans storebror.
https://www.sverigesradio.se/avsnitt/joakim-och-jonna-lundell-det-ar-orimligt-att-vi-funkar-sa-bra-ihop
Citera
2025-11-19, 20:05
Medlem
Citat:
Hahaha, nä inte ens de värsta stekarna klär sig som reklampelare.
Det är bara WT-trashigt, inte alla förstår det.
Citera
2025-11-19, 20:06
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han klär sig ju bättre en de flesta 40-åringar, så vad pratar du om. Tycker schaviga jeans och collegetröjor är bättre, eller varför inte de omåttligt populära joggingbyxorna man ser på var och varannan.

Du gillar inte dyra märkeskläder - fine - det är okej, du behöver inte göra det heller.

Vet inte vad för 40åringar du omges av men nog klär dom flesta sig bättre än kräftan. Och jag gillar dyra kläder Sålänge dom är av bra kvalité och inte har loggor överallt, det blir bara fånigt. Ingen behöver veta vad jag har råd med för kläder.

Så, Julia, det finns en ny bedömning från soc antar jag eftersom du hänvisar att läsa den om läget nu med flickan och att hon slipper hänga med pappan?
Citera
2025-11-19, 20:07
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Väldigt vad du leker insatt.

Varför "leker Urtavlan insatt"? För att du vet att det hen säger är sant. Ge dej nångång!
Citera
2025-11-19, 20:07
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Han klär sig ju bättre en de flesta 40-åringar, så vad pratar du om. Tycker schaviga jeans och collegetröjor är bättre, eller varför inte de omåttligt populära joggingbyxorna man ser på var och varannan.

Du gillar inte dyra märkeskläder - fine - det är okej, du behöver inte göra det heller.

Det är bara du som tycker det. Han klär sig groteskt, och i för små kläder.
Citera
2025-11-19, 20:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Vet inte vad för 40åringar du omges av men nog klär dom flesta sig bättre än kräftan. Och jag gillar dyra kläder Sålänge dom är av bra kvalité och inte har loggor överallt, det blir bara fånigt. Ingen behöver veta vad jag har råd med för kläder.

Så, Julia, det finns en ny bedömning från soc antar jag eftersom du hänvisar att läsa den om läget nu med flickan och att hon slipper hänga med pappan?
Varför fantiserar du?
Det finns ingen utredning som säger att barnet inte ska vara hos pappan.
Ingen ny och ingen gammal.
Citera
2025-11-19, 20:12
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Det är bara läsa soc bedömning av att ha kontakt med henne.

Citat:
Varför fantiserar du?
Det finns ingen utredning som säger att barnet inte ska vara hos pappan.
Ingen ny och ingen gammal.

Bedömning hjärtat, inte utredning. Varför är soc bedömning av henne relevant om det inte finns någon ny så vi faktiskt kan uttala oss om vad som händer just nu, hur Julia sköter sig och vad som gör att flickan inte träffar sin pappa? Det kommer förmodligen fram i december så får du svar då.
Senast redigerad av Nejellerva 2025-11-19 kl. 20:15.
Citera
2025-11-19, 20:20
Medlem
Citat:

ingen jävel bryr sig om vad skjortan kostar. det handlar om hur den ser ut.

du vet den gamla dängan Ingen vill veta var du köpt din tröja
Citera
2025-11-19, 20:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Bedömning hjärtat, inte utredning. Varför är soc bedömning av henne relevant om det inte finns någon ny så vi faktiskt kan uttala oss om vad som händer just nu, hur Julia sköter sig och vad som gör att flickan inte träffar sin pappa? Det kommer förmodligen fram i december så får du svar då.
Det finns dokumentation man kan uttala sig ifrån och som berättar om Julias oförmåga att samarbeta kring barnet och i utredningar.

Det som gör att barnet inte kan träffa sin pappa är att Julia är svartsjuk på Linnea och inte tillåter honom att vara med barnet så länge han är med Linnea ... Det finns också dokumenterat - av Julia själv bl a.
Citera
2025-11-19, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsarit
Jag tänker att dokumentären inte kommer vara till nån större fördel för chrippa. Det kanske når till fler folk och då kommer ännu mer folk se vilken pajas han är.

Chrippa kommer inte heller undan granskning i dokumentären precis som du säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in