2025-11-19, 19:20
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han har verkligen ändrat klädstil sedan han lämnade Julia .. Mycket proprare och snyggare klädd nu.

Proprare och snyggare var det.... Han ser ju för fasen på riktigt ut som en levande Reklampelare?? Det är nog bara du som kan få det till proprare och snyggare 😂
Citera
2025-11-19, 19:20
Medlem
Citat:
Jocke vill inte att barnet är hos Chrippa och Julia slickar Jocke så gott det går .. Precis som det varit i snart två år nu.

Kan du skriva en mening utan att nämna Jocke?! Han kan inte bestämma vart/vem barnet ska var hos.
Citera
2025-11-19, 19:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Proprare och snyggare var det.... Han ser ju för fasen på riktigt ut som en levande Reklampelare?? Det är nog bara du som kan få det till proprare och snyggare 😂
Om du också missade fotot från tiden han var med Julia så föreslår jag att du backar och tittar på den...
Citera
2025-11-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ja, hon kan, hon gör och hon har tidigare gjort det.

Vad gjorde Christofer i September/Oktober förra året?!
Han bestämde sig helt plötsligt att barnet var skyddsplaserad hos honom fast det inte fanns något sådant beslut.
24 Oktober klockan 06:00 knackade Kronofogden & Ekobrott på Christofer's dörr, barnet fanns då i lägenheten. Tycker du att det är ett tryckt hem? Mig veterligen så har inte dom dykt upp hos Julia.
Citera
2025-11-19, 19:29
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Nej eftersom hon inte "fick" vårdnaden -utan han valde att skriva över den på henne för att motiveringen om samarbetssvårigheter skulle fall.
De ingick dessutom ett avtal om umgänge -- som hon givetvis struntat i att följa eftersom hon är en hederlös lögnare som inte bryr sig om barnet. Hon vill ha drama och Jockes gillande.

Var är dina bevis på att Julia strunta i att följa och inte gör det med all rätt?
Citera
2025-11-19, 19:32
Medlem
Citat:
Om du också missade fotot från tiden han var med Julia så föreslår jag att du backar och tittar på den...

Så du menar att Christofer inte klarar av att klä sig själv. Jaja det var precis det du menade precis nu. Att han inte kan knyta skorna & Slipsen själv det vet vi från tidigare.
Citera
2025-11-19, 19:33
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Julias live 13/11
Citera
2025-11-19, 19:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Var är dina bevis på att Julia strunta i att följa och inte gör det med all rätt?
Det är bara läsa soc bedömning av att ha kontakt med henne.
Citera
2025-11-19, 19:35
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:

Och? Vad är det med den? Behövde han assistans att klä på sig redan då? Han har, enligt egen utsago, "alltid varit intresserad av märkeskläder" och klädde sig ofta i det FÖRE JULIAS TID. Då var det ofta Lexington etc, innan hans beteende eskalerade och han började leva över sina tillgångar. Om du har missat Chrippas och Jackes gamla videos så föreslår jag att du backar och tittar på dom.
Citera
2025-11-19, 19:36
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Det är bara läsa soc bedömning av att ha kontakt med henne.

Det finns en ny sådan förmodar jag eftersom du hänvisar till den?
Citera
2025-11-19, 19:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Julias live 13/11
Det är ju fint för Julia att de är målskamrater .. då har hon ju något gemensamt där Chrippa måste se henne .. Vilken lycka för henne.
Citera
2025-11-19, 19:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Och? Vad är det med den? Behövde han assistans att klä på sig redan då? Han har, enligt egen utsago, "alltid varit intresserad av märkeskläder" och klädde sig ofta i det FÖRE JULIAS TID. Då var det ofta Lexington etc, innan hans beteende eskalerade och han började leva över sina tillgångar. Om du har missat Chrippas och Jackes gamla videos så föreslår jag att du backar och tittar på dom.
På vilket sätt skulle det stå i motsats till att han klär sig snyggare och proprare nu än när han var med Julia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in