2025-11-19, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Något som däremot var kul som jag såg nu är att deras gamla bil har ägts av Kevin två gånger med två månaders mellanrum. Undrar varför? Såld till bilfirma och sen tillbakaköpt av samma ägare, alltså Kevin, två månader senare

Bilfirman löste in den tillbaka under utredning om det skulle bli ett återköp/ reklamation. Det blev det inte och då återgår den.
Citera
2025-11-19, 17:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Vem är fröken? Hon själv eller?
Men det är ju otroligt vanligt att vuxna kallar småtjejer för fröken !! Det måste du väl också ha hört?
Citera
2025-11-19, 17:27
Medlem
Jag blir besviken om det kommer gymreklam eller träningsrelaterad reklam nu framöver. Hoppas tränandet bara är för att hon vill det hade varit roligare att följa än om det bara var för 'jobb" som vanligt.
Citera
2025-11-19, 17:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Jag blir besviken om det kommer gymreklam eller träningsrelaterad reklam nu framöver. Hoppas tränandet bara är för att hon vill det hade varit roligare att följa än om det bara var för 'jobb" som vanligt.
Vad spelar det för roll då? Hon är ju influencer så inte det minsta konstigt att hon lägger ut jobb !! Inget jag blir besviken på iallafall 😊
Citera
2025-11-19, 18:33
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Ja och jag blev lite paff att en 5-barnsmorsa inte visste det. Dock har ju den morsan stenkoll på annat istället 😂

Om man har friska barn och sällan behöver vabba så är det väl inte märkligt att man inte har koll på exakta regler.
Allas barn är inte lika sjuka som Lars påstås vara och alla vuxna har verkligen inte lika många krämpor som Hanna Theorin.

Lägg fö ner med att dra upp flera dagars gammalt content bara för att jag lever hyresfritt i din hjärna varje sekund, trots att jag nästan aldrig läser eller svarar på dina efterblivna inlägg.
Kommer som vanligt inte bidra till OT så punkt slut från mitt håll.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-11-19 kl. 18:43.
Citera
2025-11-19, 18:54
Medlem
FruKrokodils avatar
Jag tycker precis som många andra, att det var ett rejält uppsving Hanna gjorde idag och man fick på riktigt "följa med" in på gymmet. Och snacket innan var helt okej, sällan iaf jag känner för att träna innan jag gör det.

Fortsätter Hanna såhär så lyckas hon ju faktiskt göra content utan att explodera sin unge. Finns massor av soffsittande människor som verkligen blir influerade av att Hanna Theorin faktiskt försöker träna, för kan hon så kan vi!
Citera
2025-11-19, 19:10
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tycker precis som många andra, att det var ett rejält uppsving Hanna gjorde idag och man fick på riktigt "följa med" in på gymmet. Och snacket innan var helt okej, sällan iaf jag känner för att träna innan jag gör det.

Fortsätter Hanna såhär så lyckas hon ju faktiskt göra content utan att explodera sin unge. Finns massor av soffsittande människor som verkligen blir influerade av att Hanna Theorin faktiskt försöker träna, för kan hon så kan vi!
Håller med, det var ett steg i rätt riktning för HT. Hoppas hon kan fortsätta med träningen, det skulle nog göra henne gott. Både fysiskt men även mentalt.
Citera
2025-11-19, 19:20
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Håller med, det var ett steg i rätt riktning för HT. Hoppas hon kan fortsätta med träningen, det skulle nog göra henne gott. Både fysiskt men även mentalt.

Jag men visst, allt måste liksom inte vara ett samarbete utan hon kan ju göra något för sig själv också. Dessutom smakar säkert chokladkakan bättre efter ett träningspass.
Citera
2025-11-19, 19:29
Medlem
Citat:
Men det är ju otroligt vanligt att vuxna kallar småtjejer för fröken !! Det måste du väl också ha hört?
Hur ska jag veta vem hon menar? Varför citerar du mig dessutom nu, typ hela dagen efter jag skrev?
Citera
2025-11-19, 19:32
Medlem
Citat:
Kunde inte göra det tidigare
Lol
Citera
2025-11-19, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2

Precis så tänkte jag också, inte konstigt att den tanken kommer när det är så det brukar vara.

Hoppas att hon håller i så att hon får känna av den härliga känslan och allt positivt som händer i kropoen när man tränar.
Citera
2025-11-19, 19:37
Medlem
Men om Hanna var på gymmet idag, var var då Lars? Är hon tillbaka på förskolan nu? Vabbade K? Och vad gjorde då Hanna - var hon ledig och åkte till gymmet eller var gymmet en del av hennes jobb? Frågorna är oändliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in