2025-07-23, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Vad är det för svar Hanna ger sina följare egentligen? Någon ställde frågan om hon inte fick tips av frissan hur man sköter håret efteråt, Hanna ger ett flyktigt svar om att resan var spontan!?
Hon vill väl inte rådfråga frisören och få pekpinnar. Det känns som ett återkommande mönster för henne att vägra ta råd från folk som kan sin grej.
Citera
2025-07-23, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Har hon tagit bort bilderna på håret?

Japp. Det blev väl obekvämt när folk påpekade hur korkad hon är.
Citera
2025-07-23, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Japp. Det blev väl obekvämt när folk påpekade hur korkad hon är.
Beror det inte snarare på att dom automatiskt försvinner efter 24h ?
Citera
2025-07-23, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Vad är det för svar Hanna ger sina följare egentligen? Någon ställde frågan om hon inte fick tips av frissan hur man sköter håret efteråt, Hanna ger ett flyktigt svar om att resan var spontan!?
haha fy fan vad dumt. som om resan egentligen spelar någon roll, är ju knappast ovanligt att vistas i sol, hav och eventuellt också pool även i sverige 😅
Citera
2025-07-23, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Beror det inte snarare på att dom automatiskt försvinner efter 24h ?
Det har inte gått 24 timmar än så nej, det tror jag inte. Men det är ju vanligt att hon tar bort så fort någon skriver det minsta lilla som hon inte gillar
Hon la in det imorse
Senast redigerad av Skippan123 2025-07-23 kl. 19:56.
Citera
2025-07-23, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsi2024
haha fy fan vad dumt. som om resan egentligen spelar någon roll, är ju knappast ovanligt att vistas i sol, hav och eventuellt också pool även i sverige 😅
leker världsvan 😂
Låter väl skoj när man bor i skogen. Vi har varit i ”turkiiiiiet” 😎 måste handla minns inte vad vi har hemma. Håret blev gult… osv
Citera
2025-07-23, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Det har inte gått 24 timmar än så nej, det tror jag inte. Men det är ju vanligt att hon tar bort så fort någon skriver det minsta lilla som hon inte gillar
Hon la in det imorse
Aha okej, nä isåfall är det är det ju inte av den anledningen (Tyckte jag såg det igår nämligen )
Citera
2025-07-23, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Hon vill väl inte rådfråga frisören och få pekpinnar. Det känns som ett återkommande mönster för henne att vägra ta råd från folk som kan sin grej.

Fattar inte hur man kan lägga pengar på färg och klippning och strunta i att ta hand om håret efter.
Som flera har skrivit så solar och badar man ju även i Sverige på sommaren. Och som HT håller på med sina hemma blekningar/färgningar borde hon veta att håret blir missfärgat av sol, poolbad etc.
Hon hade lätt kunnat fixa det med silverinpackning eller Metal DX.
Citera
2025-07-23, 21:19
Medlem
Jag hann se bilderna på håret och tyckte faktiskt inte det var så illa. Alla kan ju misslyckas ibland med en färgning.
Värre att hon inte kan stå för det utan raderar som vanligt.
Citera
2025-07-23, 21:39
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag hann se bilderna på håret och tyckte faktiskt inte det var så illa. Alla kan ju misslyckas ibland med en färgning.
Håller med, färgen såg inte så illa ut på bilden men det kanske bara blivit risigt & en rejäl inpackning skulle hjälpa istället för att slita ännu mer på det torra håret?
Citera
2025-07-23, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Undrar om Hanna själv tyckte det såg så illa ut. Det var ju ändå en jämn blond färg, hon hade ju styleat det och gjorde en snygg-min. Så tror snarare hon tyckte det blev bra men skrev en ”kolla mitt fula hår” för att få lite komplimanger
Citera
2025-07-24, 09:17
Medlem
Det vore spännande att få se hur sabbat Hannas hår blev så det krävde hemma-färg. På bilden med reklamen för skjorta och shorts så ser det inte så annorlunda ut. Den kan ju io försig var tagen antingen vid ankomst eller inför hemfärd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in