2025-11-14, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Igen:
Då citerar du relevant text där en officiell utredning förklarar hur en Hani Hanjour som enligt ett antal flyglärare bara veckorna innan inte ens kunde flyga ett litet Cessna på egen hand och med lärare i dubbelkommando bredvid, kunde flyga ett jättelikt Boeing 757 i maxfart på det sätt som ansvariga utredare säger att han ska ha gjort.

Jag väntar (fortfarande) här.

Du vill alltså att jag visar alla hur du avslöjas som en tomte som ljuger och hittar på..

Här är länkar där SnakePlisssken drar ned dina brallor och blottar dina ädlaste del… lögner…

(FB) Hur kunde kaparna träffa Pentagon?

Märk väl, att det är i just denna tråd, för bara några månader sedan, och du har redan förträngt kylan rund skinkorna med byxorna runt anklarna…. Du är helt enkelt groteskt oärlig i diskussionerna
Senast redigerad av Dr Tinnitus 2025-11-14 kl. 22:13.
Citera
2025-11-14, 22:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Oavsett vad du tycker den officiella versionen har för brister så har du fortfarande att bevisa din version av vad som hände.
Igen. Jag behöver inte veta exakt vad som hände för att med refererat underlag kunna konstatera att det definitivt inte hände på ett specifikt sätt.

Du har helt enkelt problem med elementär logik här.

På grundskolenivå.

Citat:
Jag har inte hört nånting från dig eller någon annan konspirationsteoretiker som får mig att tvivla på den officiella versionen.
Vad skulle hypotetiskt kunna få dig att "tvivla på den officiella versionen" av 'hur kaparna kunde träffa Pentagon' (TR)?

Citat:
Och när det gäller Hani Hanjour och Cessnan.
Tvivlar du på att ett antal flyglärare veckorna innan 9/11 gjorde bedömningen att Hani Hanjour inte kunde flyga ett litet enmotorigt Cessna under mycket beskedliga omständigheter och med flyglärare i dubbelkommando bredvid?

Citat:
Exakt vad var det för moment han inte behärskade. Var det teorin eller var det navigeringen eller var det landningen eller var det take off eller var det nåt att annat?
Inget av momenten.
Citera
2025-11-14, 22:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Du vill alltså att jag visar alla hur du avslöjas som en tomte som ljuger och hittar på..

Här är länkar där SnakePlisssken drar ned dina brallor och blottar dina ädlaste del… lögner…

Fast här är det ju ett inlägg av adaptern som din idol "SnakePlisssken" 'bemöter'? Du förväntar dig att jag följer allt vad din idol-dårfink skriver i realtid?

Är du helt från vettet människa?

Och nej, det finns ingenting i din idols inlägg som tillbakavisar det faktum att Hani Hanjour omöjligt kan ha flugit ett Boeing 757 på det sätt som ansvariga utredare hävdar.

Ingenting.

Citat:
Och exakt vad bakom länken menar du är ett svar på min fråga?
Igen:
Då citerar du relevant text där en officiell utredning förklarar hur en Hani Hanjour som enligt ett antal flyglärare bara veckorna innan inte ens kunde flyga ett litet Cessna på egen hand och med lärare i dubbelkommando bredvid, kunde flyga ett jättelikt Boeing 757 i maxfart på det sätt som ansvariga utredare säger att han ska ha gjort.

Hur länge till behöver jag vänta här, tror du?

Och nej, det finns ingenting i din idols inlägg här heller som tillbakavisar det faktum att Hani Hanjour omöjligt kan ha flugit ett Boeing 757 på det sätt som ansvariga utredare hävdar.

Ingenting.

Citat:
Märk väl, att det är i just denna tråd, för bara några månader sedan, och du har redan förträngt kylan rund skinkorna med byxorna runt anklarna…. Du är helt enkelt groteskt oärlig i diskussionerna
Ta gärna dina perverterade fantasier någon annanstans, eller skriv "VARNING" eller nåt innan du postar så att vi andra slipper ta del av dessa.

Spypåse, osv...
Senast redigerad av onopono 2025-11-14 kl. 23:20.
Citera
2025-11-15, 08:50
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Igen. Jag behöver inte veta exakt vad som hände för att med refererat underlag kunna konstatera att det definitivt inte hände på ett specifikt sätt.

På grundskolenivå.

Vad skulle hypotetiskt kunna få dig att "tvivla på den officiella versionen" av 'hur kaparna kunde träffa Pentagon' (TR)?

Tvivlar du på att ett antal flyglärare veckorna innan 9/11 gjorde bedömningen att Hani Hanjour inte kunde flyga ett litet enmotorigt Cessna under mycket beskedliga omständigheter och med flyglärare i dubbelkommando bredvid?

Inget av momenten.
Det är bara att att du lägger ut din teori om vad som hände och vilka som var inblandade så kan vi bemöta det.
Citera
2025-11-15, 11:05
Medlem
Citat:
Fast här är det ju ett inlägg av adaptern som din idol "SnakePlisssken" 'bemöter'? Du förväntar dig att jag följer allt vad din idol-dårfink skriver i realtid?

Är du helt från vettet människa?

Och nej, det finns ingenting i din idols inlägg som tillbakavisar det faktum att Hani Hanjour omöjligt kan ha flugit ett Boeing 757 på det sätt som ansvariga utredare hävdar.

Ingenting.

Och exakt vad bakom länken menar du är ett svar på min fråga?
Igen:

Hur länge till behöver jag vänta här, tror du?

Och nej, det finns ingenting i din idols inlägg här heller som tillbakavisar det faktum att Hani Hanjour omöjligt kan ha flugit ett Boeing 757 på det sätt som ansvariga utredare hävdar.

Ingenting.

Ta gärna dina perverterade fantasier någon annanstans, eller skriv "VARNING" eller nåt innan du postar så att vi andra slipper ta del av dessa.

Spypåse, osv...

Nu har du igen fått synnerligen relevant info som motbevisar ditt påstående om att Hani skulle nekats hyra plan för att han inte skulle kunna flyga.

Det är för det första inte så att den som ska hyra plan först måste testflyga innan det beviljas. Om om det påstås att han inte kunde flyga eller ens landa ett litet Cessna så hur gick det hela till, och hur kan då Hani ha dokumenterad pilotutbildning, och många flygtimmar….

Inser du inte ens själv hur korkade dina påståenden är, eller hur korkad du är som konstant sväljer vad skit som helst från er konspirationsdårars sidor…

SnakePlisssken och andra har mosat dina fantasier och lögner varenda gång du tjatar och tar om dem.
Citera
2025-11-15, 13:10
Avstängd
Citat:
Det är bara att att du lägger ut din teori om vad som hände och vilka som var inblandade så kan vi bemöta det.
Igen.

På grundskolenivå.
Senast redigerad av onopono 2025-11-15 kl. 13:25.
Citera
2025-11-15, 13:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Nu har du igen fått synnerligen relevant info som motbevisar ditt påstående om att Hani skulle nekats hyra plan för att han inte skulle kunna flyga.
Det finns ingenting bakom dina länkar som motbevisar det, nej.

Citat:
Det är för det första inte så att den som ska hyra plan först måste testflyga innan det beviljas. Om om det påstås att han inte kunde flyga eller ens landa ett litet Cessna så hur gick det hela till,
Redan visat med bifogat underlag i en tråd som helt ägnas åt Hani Hanjours bevisat helt obefintliga flygkunskaper.

Citat:
och hur kan då Hani ha dokumenterad pilotutbildning, och många flygtimmar….
Exakt. Hur kan han ha haft det när hans flyglärare unisont hävdar att han inte kunde flyga ens ett litet Cessna på egen hand med lärare i dubbelkommando bredvid? När han av flygskola anmäldes till FAA för att han inte förstod engelska inte mindre än fem gånger (utan åtgärd)? När han enligt flyglärare var helt förvirrad inne i en flygsimulator och därpå "disappeard like mist" för att aldrig mer komma tillbaka?

Förslag?

Citat:
Inser du inte ens själv hur korkade dina påståenden är, eller hur korkad du är som konstant sväljer vad skit som helst från er konspirationsdårars sidor…
Och då väntar vi som sagt på att du presenterar något som helst underlag till dina personangrepp.

Så här långt så har du bara pissat i i motvind under styv kuling.

Citat:
SnakePlisssken och andra har mosat dina fantasier och lögner varenda gång du tjatar och tar om dem.
Du ljuger som en borstbindare, "Dr" Tinnitus.

Och ditt hyllande av alla tiders världsbästa gymnasiesemantiker vittnar bara om du att likt denne helt saknar respekt för sanningen.
Senast redigerad av onopono 2025-11-15 kl. 13:27.
Citera
2025-11-15, 13:30
Medlem
Man kan dra paralleller till månlandningarna och Estonia när man ser onoponos resonemang. En raket med astronauter som landar på månen och tar hem grus? Jag har ingen aning om vad som hände men så gick det inte till. Färjan tappar bogvisiret och sjunker på mindre än en timme? Jag vet inte vad som försiggick på Östersjön men så var det inte.

Man måste ha en blockering/störning för att inte förstå att om man tvärsäkert påstår att något som är bevisat inte skett/är omöjligt bör man ha ett någorlunda trovärdigt alternativ. Utan det framstår man som ännu stördare.
Senast redigerad av Makarov.24 2025-11-15 kl. 13:35.
Citera
2025-11-15, 13:31
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Igen.

På grundskolenivå.
Så efter 24 år så har ni ingenting?
Citera
2025-11-15, 15:11
Medlem
Citat:
Det finns ingenting bakom dina länkar som motbevisar det, nej.

Redan visat med bifogat underlag i en tråd som helt ägnas åt Hani Hanjours bevisat helt obefintliga flygkunskaper.

Exakt. Hur kan han ha haft det när hans flyglärare unisont hävdar att han inte kunde flyga ens ett litet Cessna på egen hand med lärare i dubbelkommando bredvid? När han av flygskola anmäldes till FAA för att han inte förstod engelska inte mindre än fem gånger (utan åtgärd)? När han enligt flyglärare var helt förvirrad inne i en flygsimulator och därpå "disappeard like mist" för att aldrig mer komma tillbaka?

Förslag?

Och då väntar vi som sagt på att du presenterar något som helst underlag till dina personangrepp.

Så här långt så har du bara pissat i i motvind under styv kuling.

Du ljuger som en borstbindare, "Dr" Tinnitus.

Och ditt hyllande av alla tiders världsbästa gymnasiesemantiker vittnar bara om du att likt denne helt saknar respekt för sanningen.

Som sagt, du har fått mothugg och konkreta motbevis på alla dina stolliga påståenden och lögner, varje jäkla gång du fanatiskt och oblygt upprepar dem som om inget hänt och du redan glömt hur bortgjord du blev för bara en vecka eller så innan…

Om du vore seriös så kan man undra varför du inte tar med piloter som vittnar om att det inte alls var omöjligt för kaparna att klara dessa flygningar och manövrar de gjorde under 9/11. Och varför ignorerar du att t o m barn klarar att replikera manövrarna i flygsimulatorer….

Här har du mer du kan ignorera….
Han är pilot på samma typ av flygplan, men du vet såklart bättre….
Citat:
The terrorist pilots lacked the skill and training needed to fly jetliners into their targets

This is an especially popular contention with respect to American flight 77. Hijacker pilot Hani Hanjour was a notoriously untalented flier who never piloted anything larger than a four-seater. Yet he is said to have pulled off a remarkable series of aerobatic maneuvers before slamming into the Pentagon. The pilots of American 11 and United 175 also had spotty records and had flown only private planes. They should have had great difficulty navigating to New York City, and even greater difficulty hitting the twin towers squarely. To bolster this idea that the hijackers were Oswaldian pawns, the conspiromongers often invoke impressive-sounding jargon and fluffery about high-tech cockpits, occasionally trundling out testimony from pilots.

Reality: The cabal’s feats did not require in-depth technical knowledge or a high degree of skill. The attackers, as private pilots, were completely out of their league in the cockpits of those 757s and 767s; however they were not setting out to perform single-engine missed approaches or Category-3 instrument landings with a failed hydraulic system – or to land at all. They were setting out to steer an already airborne jetliner, in perfect weather, into the side of a building. Though, for good measure, Mohammed Atta and at least one other member of his group did buy several hours of simulator training on a Boeing 727 (this was not the same type of jet used in the attacks, but it didn’t need to be). Additionally they obtained manuals and instructional videos for the 757 and 767, available from aviation supply shops.

Hani Hanjour’s flying was exceptional only in its recklessness. If anything, his loops and spirals above the nation’s capital revealed him to be exactly the shitty pilot he by all accounts was. To hit the Pentagon squarely he needed only a bit of luck, and he got it. Striking a stationary object — even a large one with five beckoning sides — at high speed and from a steep angle is very difficult. To make the job easier, he came in obliquely, tearing down light poles as he roared across the Pentagon’s lawn. If he’d flown the same profile ten times, seven of them he’d probably have tumbled short of the target or overflown it entirely.
As for those partisan pilots known to chime in on websites, take them with a grain of salt. As somebody who flies 757 and 767s for a living, I think my testimony carries some weight. Ask around and you’ll discover that the majority of professional pilots feel the way I do.

Källa: https://askthepilot.com/questionanswers/conspiracy-nation/
Citera
2025-11-15, 17:19
Avstängd
Citat:
Så efter 24 år så har ni ingenting?
Igen, vilka "ni"?

Att visa att den utpekade "kapar-piloten" veckorna innan inte ens kunde flyga ett litet Cessna på egen hand, med flyglärare i dubbelkommando bredvid och under mycket beskedliga omständigheter och som därmed näppeligen kan ha flugit det jättelika Boeing 757 som påstås ha kraschat in i Pentagon, menar du är "ingenting"?

När detta ger att någon annan i så fall måste ha flugit planet och den officiella förklaringen av vad som skedde den den dagen därmed är bevis för en mörkläggning?

Varför är det "ingenting", menar du?
Citera
2025-11-15, 17:36
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Igen, vilka "ni"?

Att visa att den utpekade "kapar-piloten" veckorna innan inte ens kunde flyga ett litet Cessna på egen hand, med flyglärare i dubbelkommando bredvid och under mycket beskedliga omständigheter och som därmed näppeligen kan ha flugit det jättelika Boeing 757 som påstås ha kraschat in i Pentagon, menar du är "ingenting"?

När detta ger att någon annan i så fall måste ha flugit planet och den officiella förklaringen av vad som skedde den den dagen därmed är bevis för en mörkläggning?

Varför är det "ingenting", menar du?
Om du har en egen alternativ teori om hur 9/11 utfördes och av vilka, fram med den så ska jag bemöta den.

Om du inte gör det då buntar jag ihop dig med de andra.

Sen när det gäller Hadjar så är det inte speciellt svårt att ta över ett flygplan som redan är i luften.
Det finns de som inte har nån erfarenhet av flygning som har tagit över kontrollerna och landat plan när piloten dött.
Senast redigerad av Västkustskt 2025-11-15 kl. 17:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in