Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-13, 23:26
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Rask blev alltså redan nobbad av sin nya kompis för han inte kan spela trummor och rask har så klart masa bortförklaringar så nu sitter han och snurrar med en trumpinne hela videon för att försöka visa hur duktig han är
Hahahahaha så han det? Har du ungefärlig time stamp?
Citera
2025-11-13, 23:31
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Vad tror ni chipstutten och äggskallen är mest oroliga för, att behöva stå till svars för sina brott i tingsrätten eller SVT-dokumentären?

Tycker båda är så delulu att dom verkar tro att dom ska kunna snacka sig fria med hjälp av prints och vad andra sagt om dom.

Anjo verkar dock panikslagen över SVT-dokumentären, han som var övertygad om vad den skulle handla om gick rakt i fällan som den dumskalle han är.
Senast redigerad av Kickassfarsan 2025-11-13 kl. 23:38.
Citera
2025-11-13, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
ANJO EFTER SVT IGÅR!

https://www.bitchute.com/video/Rpt5NT6LSZmH/

56:15 Baronen är rädd att SVT kommer vinkla det till att Jocke styrt. För att motbevisa det vill Baronen visa delar ur chatten där Jocke uppmanar till att inte posta videos om Chrille. Han vill alltså visa fler exempel på direkta uppmaningar från chefen

Ju mer baronen pratar dess då mer golar han ner sig själv och sina vänner
Senast redigerad av Ralfhead 2025-11-13 kl. 23:38.
Citera
2025-11-13, 23:41
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vad tror ni chipstutten och äggskallen är mest oroliga för, att behöva stå till svars för sina brott i tingsrätten eller SVT-dokumentären?

Tycker båda är så delulu att dom verkar tro att dom ska kunna snacka sig fria med hjälp av prints och vad andra sagt om dom.

Anjo verkar dock panikslagen över SVT-dokumentären, han som var övertygad om vad den skulle handla om gick rakt i fällan som den dumskalle han är.

Jag tror att Anjo är mest rädd för att hans livs kärlek, Jåcki ska se dålig ut. Han har uppenbarligen inte förstått att Jåcki, en man som t o m sålt sin egen morsa, inte drar sig för att kasta fläskpalatset under första bästa buss.
Citera
2025-11-13, 23:45
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
56:15 Baronen är rädd att SVT kommer vinkla det till att Jocke styrt. För att motbevisa det vill Baronen visa delar ur chatten där Jocke uppmanar till att inte posta videos om Chrille. Han vill alltså visa fler exempel på direkta uppmaningar från chefen

HAHAHA, fyfan så dumt! Jag orkar inte se hela hans videos ärligt talat. Jag klickar igenom och lyssnar kanske 30-60 sekunder här och där sen kollar jag på skilleras när han sågar sönder honom istället.

MEN, i den mån jag orkar så lägger jag givetvis upp!
Citera
2025-11-13, 23:46
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Länken funkar inte

Jodå, nu gör den det. Den är så jävla trög och ska processa klart bla bla.
Alltid när jag lägger upp så spamma F5 bara. Ikväll tog det dock väldigt lång tid, videon är iofs lång så det kanske.... ÄH! Ni fattar!

EDIT: Såg att andra sagt samma sak
Citera
2025-11-14, 00:13
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Jag tror att Anjo är mest rädd för att hans livs kärlek, Jåcki ska se dålig ut. Han har uppenbarligen inte förstått att Jåcki, en man som t o m sålt sin egen morsa, inte drar sig för att kasta fläskpalatset under första bästa buss.
Är han så naiv? Känns mer som att Baronen är det.

Den som har mest att förlora är ju Jocke, jag skulle vara orolig i hans skor, varken Anjo eller Rask är ju lojala typer.
Citera
2025-11-14, 00:36
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Är han så naiv? Känns mer som att Baronen är det.

Den som har mest att förlora är ju Jocke, jag skulle vara orolig i hans skor, varken Anjo eller Rask är ju lojala typer.

Rask är ju bara en fjant men jag tror att McDonald's-hövvet hade tagit en kula för Jockiboi. Vad har han kvar om han bränner den relationen? Allt han suttit och spytt ur sig och tjänat pengar på sedan -24, är ju mer eller mindre bara info som Boi matat honom med.
Citera
2025-11-14, 00:46
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Rask är ju bara en fjant men jag tror att McDonald's-hövvet hade tagit en kula för Jockiboi. Vad har han kvar om han bränner den relationen? Allt han suttit och spytt ur sig och tjänat pengar på sedan -24, är ju mer eller mindre bara info som Boi matat honom med.
Spelar inte så stor roll, hela hans ekonomi hänger på en skör tråd.

Kriminella åker alltid dit tillslut, svt dokumentären kommer skapa en snöbollseffekt som inte kommer gå att stoppa.

Ska bli skönt att bli av med avskrädet en gång för alla. Dont do the crime if you cant do the time, asså ni fattar..
Citera
2025-11-14, 00:50
Medlem
Damien-s avatar
Citat:

Ett desperat försök från Baronen at släppas in i värmen i gen. Kanske får han komma på Jockes nästa stora födelsedagskalas.
Senast redigerad av Damien- 2025-11-14 kl. 01:32.
Citera
2025-11-14, 00:59
Medlem
Så sagan om RODENT tog slut innan den hann börja?
Citera
2025-11-14, 01:25
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Så sagan om RODENT tog slut innan den hann börja?

Låter som business as usual när det gäller Aids-amfetaministens projekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in