2025-07-15, 22:15
Medlem
Lås in honom. Han behöver vård. Rädda barnen någon. Sjukt när han beskriver vad han har sin AI-assistent till.
Citera
2025-07-15, 22:18
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansingen
Rask sitter i en lånad bil och frågar ChatGPT vem som är mest klandervärd, Rask som ljugit i hundinsamlingen eller Lokal som gjort något jag redan glömt vad han sa. Men alltså han är ju helt CP nu, han har tappat det fullständigt!

Att han var korkad visste jag, men att han var så här hjärndöd, det trodde jag inte.... han måste ju vara i en psykos??
Citera
2025-07-15, 22:21
Bannlyst
"Blablabla, blablabla, blablabla, ni f... du... fattar, eller?", alltså gud. Man får galna dissociativa inslag i dagens film
Citera
2025-07-15, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Att han var korkad visste jag, men att han var så här hjärndöd, det trodde jag inte.... han måste ju vara i en psykos??
Det har varit roligt fram tills nu, nu blev det läskigt. Det här är det galnaste han gjort.
Citera
2025-07-15, 22:25
Bannlyst
I slutet av videon så tackar han ChatGPT för att ha ställt upp, och inväntar svaret. Men fortsätter snacka, och han snackar typ perverst. Dessutom har han ställt in att AI-modellen ska vara en kvinna, låter som en trött 40-50 årig, spänstig kvinna, med fina örhängen. Han kallar också AI-modellen för "Drottning Silvia". VÄNTA VA!???
Citera
2025-07-15, 22:27
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Det har varit roligt fram tills nu, nu blev det läskigt. Det här är det galnaste han gjort.

Ja jag kan bara instämma.
Detta var bland det sjukaste jag sett/hört på bra länge.

Och det skulle inte förvåna mig ett dugg om han försöker att rädda upp detta med en efterhandskonstruktion i stil med att det var ju bara på skoj fattar ni väl!
jag har skrivit ner allt på en lapp här att jag skulle bara se alla reaktionerna på FB! höhöhöhö.

Det är en sjuk individ som behöver VÅRD!
Citera
2025-07-15, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ja jag kan bara instämma.
Detta var bland det sjukaste jag sett/hört på bra länge.

Och det skulle inte förvåna mig ett dugg om han försöker att rädda upp detta med en efterhandskonstruktion i stil med att det var ju bara på skoj fattar ni väl!
jag har skrivit ner allt på en lapp här att jag skulle bara se alla reaktionerna på FB! höhöhöhö.

Det är en sjuk individ som behöver VÅRD!
Jag trodde för fan inte mina öron när jag hörde vad som började hända. Jag lär kolla om videon nu men inte bara lyssna utan titta och se med egna ögon vad fan han håller på med
Citera
2025-07-15, 22:31
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Jag trodde för fan inte mina öron när jag hörde vad som började hända. Jag lär kolla om videon nu men inte bara lyssna utan titta och se med egna ögon vad fan han håller på med

Ja du ska se hans mimik och reaktioner när svaren kommer..
Det kan fan inte vara på riktigt detta...

Och i slutet när han försöker kåta upp AIn.

Det är så att man vill spy.
Citera
2025-07-15, 22:32
Medlem
Undra hur mycket av barnens sommarlov han ägnat åt att vara snuskig med sin assistent.

Kan YouTube skicka iväg sina kreatörer till företagshälsan?
Senast redigerad av Sir89 2025-07-15 kl. 22:35.
Citera
2025-07-15, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ja du ska se hans mimik och reaktioner när svaren kommer..
Det kan fan inte vara på riktigt detta...

Och i slutet när han försöker kåta upp AIn.

Det är så att man vill spy.
Alltså vad fan handlar hans kanal om? Han har suttit typ 200 videos i rad och bara snackat om vad han tycker om andra, och så börjar han grina när han träffar fel (Prefab), han är som en flicka i högstadiet som skvallrar.
Citera
2025-07-15, 22:36
Bannlyst
Rask kritiserar Sekten/Alliansen för att dom inte kritiserar Lokal när Lokal begick något misstag 2021 när Rask gjorde det 2017-2018, "ni fattar", "ni faller på er egen förhud", "dom själva faller på snöret och ligger där på marken och pekar, dom ser inte själva, dom skrattar sig bokstavligen harmynta över det"

Alltså har han käkat magiska svampar innan han tryckte på REC eller?????
Citera
2025-07-15, 22:38
Bannlyst
Rask berättar att han kanske har svängt lite politiskt och vet inte vart han står, särskilt när det gäller vinster i välfärden, Rask har upptäckt korruption. Rask ber även om att Sekten borde skicka en "Jävla Baronjävel"-tshirt till honom, underförstått gratis, han vill nog att herr Medvikt ska betala frakten med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in