2025-11-02, 22:11
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Kollar på videon nu, vetefan om den tolkat transkriberingen rätt. Känns inte som att han heja på Chrippa direkt

Nä. Det behöver vi inte vara oroliga för. Han är om än, mer manisk i detta med polisanmälan. Han får liksom inte in det i sin skalle, inte något qnnar för den del heller.
Han är som en motor som går utan olja. Tidsfråga innan den skär.
Citera
2025-11-02, 22:13
Medlem
GreenBatterys avatar
Han ska avbetala för utbildningen? Inom kort kommer det alltså heta:
”DE HÅLLER MINA PENGAR! FÅR INTE IHOP ALLT OCH VILL HA TILLBAKA MINA PENGAR!!”
Citera
2025-11-02, 22:14
Medlem
Det skaver något enormt i en att höra Baronen raljera över vuxna män som spelar datorspel och låter det gå ut över hela livet, när han själv inte ens lämnar hemmet på dagarna för att han inte kan slita sig från sociala medier, trots att han har en familj att försörja.

Han går aldrig ut, sitter hemma framför TV-apparaten på eftermiddagen och tittar på Scooby Doo, och har inte förvärvsarbetat på över 10 år, men har ändå mage att stå och pissa på folk som reder sig själva men kopplar av med lite CS på kvällarna när arbetsdagen är klar.

Håll käften, Baronen.
Citera
2025-11-02, 22:14
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Han ska avbetala för utbildningen? Inom kort kommer det alltså heta:
”DE HÅLLER MINA PENGAR! FÅR INTE IHOP ALLT OCH VILL HA TILLBAKA MINA PENGAR!!”

VILKA UTBILDNING GÖR SÅ HÄÄÄÄR?!

Jävla CP baron!
Citera
2025-11-02, 22:15
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shavy
De här kommer bli så roligt att följa.

Rask har inte ens börjat betala av skulden till Trobo, men ändå ska han kasta pengar i sjön på någon jävla hitte-på utbildning där han inte kommer få en enda kund. Normala personer gör research och kollar upp vem man går och fläker ut hela sitt liv inför.

Skulle ni välja att öppna upp er inför den berömda förtals-Baronen? För att 2 veckor senare få hela ditt samtal återberättat av honom på YouTube?

Gör man inte någon slags marknadsplan innan man påbörjar ett liknande projekt? Heter det så? Man får väl sondera terrängen liksom. Finns det en marknad för det jag tänker utbilda mig till? Är det rimligt att jag som bor i Sahara utbildar mig till skridskoslipare?
Citera
2025-11-02, 22:20
Medlem
obzys avatar
Undrar om de framtida uthägningsvideorna från hans kunder kommer på main-kanalen eller om han startar en ny (kanske på engelska för en bredare publik)?

Kommer han använda sin kusliga, mysiga och rysliga röst under sina sessioner? Kanske lite tända ljus? Ett oöverträffligt vokabulär blandat med grova ord som "fitta", "kuk", "knulla", kommer revolutionera allt vad vi har trott att parterapi är. Det förtäljer även att selektivt sätt har Rask även rätt att berätta om sina samtal med sina följare (han kommer använda andra namn eftersom Rask är väldigt juridisk insatt). Allt inom kontext så klart.
Citera
2025-11-02, 22:25
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Gör man inte någon slags marknadsplan innan man påbörjar ett liknande projekt? Heter det så? Man får väl sondera terrängen liksom. Finns det en marknad för det jag tänker utbilda mig till? Är det rimligt att jag som bor i Sahara utbildar mig till skridskoslipare?

Han sondera terrängen varje gång han har snusklådan.
Citera
2025-11-02, 22:26
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Han sondera terrängen varje gång han har snusklådan.
HAHA touché!
Citera
2025-11-02, 22:26
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obzy
Undrar om de framtida uthägningsvideorna från hans kunder kommer på main-kanalen eller om han startar en ny (kanske på engelska för en bredare publik)?

Kommer han använda sin kusliga, mysiga och rysliga röst under sina sessioner? Kanske lite tända ljus? Ett oöverträffligt vokabulär blandat med grova ord som "fitta", "kuk", "knulla", kommer revolutionera allt vad vi har trott att parterapi är. Det förtäljer även att selektivt sätt har Rask även rätt att berätta om sina samtal med sina följare (han kommer använda andra namn eftersom Rask är väldigt juridisk insatt). Allt inom kontext så klart.

Du kunde gott klämt in 2 st MEANWHILE! i texten. Men annars är den spot-on!
Citera
2025-11-02, 22:33
Medlem
Men dra åt hela helvete va efterblivet..... Ska bli roligt att höra bortförklaringar sen, när han inte kunnat betala, eller inte fattar kurslitteraturen (nu tror jag ju inte det går så långt så han betalar för litteraturen) och hur kass lärare han har, för han inte förstår då någon pratar vuxenspråk med peterpanbaronen.
Citera
2025-11-02, 22:42
Medlem
knark-kungens avatar
Hur lång tid tror ni det kommer ta innan sexmogulen Rask har skrapat ihop 20k till utbildningen?

Jag tror aldrig han haft så mycket pengar i sin ägo om man bortser från den gången han blåste farsan på arvet.

Kul hur han nu också verkar gjort sig ovän med sin enda vän.
Citera
2025-11-02, 22:54
Medlem
StekplankAmbross avatar
(Har bara sett titeln och inte videon så skam på mig) men KLART SOM KORVSPAD äcklet ska bli Sexolog! Inte ens Lennart Bladh sträckte sig såhär långt. Det här (kuk-luktande) skelettets värld kretsar verkligen kring sex. Han pratar om det konstant, sjunger om det (konstant), lägger ut halvnakna bilder för att senare ragga upp WT-brudar. Ska han sitta och rekommendera tantrasex, g-punkts orgasmer och själv erbjuda sig demonstrera ifall de inte förstår. Sen skulle han ju kombinera det med sin Youtube-kanal, sen när blev det där jävla miffot sex-expert??? Ska han sitta i rummet brevid sina barn och prata om olika tekniker han kan rekommendera? Skelettet som är besatt av sex och tänker på det 24/7 är nog den sista som ska ge ut hälsosamma och vetenskapliga råd om sex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in