2025-11-05, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin
Har själv också kört frukpektin tricket och kan också säga att det funkar!

Tar den bort alla droger eller enbart thc? Jag har mediciner som måste synas men det är på håret att jag är negativ på thc
Citera
2025-11-05, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Northwalker97
Tjenare, behöver någon som har lite mer erfarenhet. Skall pissa pga jobbet hos avonova. Har köpt hem thc test på apotek 365 och fått följande resultat https://imgur.com/a/KuoLMES

Ser ju antydan till sträck, och helt ärligt vet jag inte om jag är positiv på allihop eller om jag är negativ på alla. Rökte litegrann dagligen fram till början av oktober så känns orimligt att jag skulle vara ren om man läser föregående inlägg i tråden.

Tack på förhand!

De står i beskrivningen man får med att minsta antydan till streck ska tolkas som negativt
Citera
2025-11-06, 00:38
Medlem
intog en större mängd (runt 5g) 3cmc aka kristall i helgen, fredags-söndag. och har ev drogtest nu på fredag! bör jag känna mig lugn här? mvh
Citera
2025-11-06, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beastylele
intog en större mängd (runt 5g) 3cmc aka kristall i helgen, fredags-söndag. och har ev drogtest nu på fredag! bör jag känna mig lugn här? mvh

Satan vilket tempo du måste hållit i dubbel bemärkelse😂😂
Citera
2025-11-07, 07:56
Medlem
Någon som vet om polisen kollar för pregabalin vid eventuell drograttfylla?
Tog pregabalin i onsdags och blev stannad av polisen dagen efter, dom tyckte jag hade små pupiller och tog in mig för blodprov. Är jag körd?
Citera
2025-11-08, 06:48
Medlem
Någon som har koll på när de skickas till analys till Tyskland? Jag tog kokain förra fredagen och lite tjack på lördagen sen inget mer. Ska lämna salivtest på måndag och då har de gått 9 respektive 10 dagar sen intag , salivtestet skickas till Tyskland på analys och vet att dom visar jävligt länge på fentanyl . Testet är en sticka man sätter under tungan tills den blir blå sen stoppar man den i ett rör och klart .
Citera
2025-11-11, 07:35
Medlem
Syns det här 7-OH på test?
Citera
2025-11-11, 12:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ragge39
Någon som vet om polisen kollar för pregabalin vid eventuell drograttfylla?
Tog pregabalin i onsdags och blev stannad av polisen dagen efter, dom tyckte jag hade små pupiller och tog in mig för blodprov. Är jag körd?

Ja antagligen tyvärr men du kan ju ha tur...

Citat:
Ursprungligen postat av 1apotek-arne1
Någon som har koll på när de skickas till analys till Tyskland? Jag tog kokain förra fredagen och lite tjack på lördagen sen inget mer. Ska lämna salivtest på måndag och då har de gått 9 respektive 10 dagar sen intag , salivtestet skickas till Tyskland på analys och vet att dom visar jävligt länge på fentanyl . Testet är en sticka man sätter under tungan tills den blir blå sen stoppar man den i ett rör och klart .

Amfetamin och kokain är upp till 7-8 dagar på de testen så du borde klara dig PRECIS på håret!

Mvh fittprutt
Citera
2025-11-11, 14:19
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittprutt
Amfetamin och kokain är upp till 7-8 dagar på de testen så du borde klara dig PRECIS på håret!

Mvh fittprutt

Snarare uppemot en månad i tyskarnas labb.
Citera
2025-11-12, 00:30
Medlem
Hej
Jag kommer att testas av soc inför en arbetsträning. Antar att det blir ett urintest.
Har rökt hasch dagligen i 10 veckor. Ungefär 0,3g/dag. Varit ren i 4,5 vecka. Pissar fortfarande positiv på en 20-sticka.
Hur länge tror ni tills jag är negativ?
Citera
2025-11-12, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Snarare uppemot en månad i tyskarnas labb.
Ja alltså dom visar sjukt länge , en månad är kanske att ta i dock men vad vet jag. Vet att jag tog en väldigt liten mängd oxy och fentanyl och de gav utslag 2 veckor efteråt.

Däremot så har dom fått en del tester som visat falskt positivt
Citera
2025-11-12, 11:14
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1apotek-arne1
Ja alltså dom visar sjukt länge , en månad är kanske att ta i dock men vad vet jag. Vet att jag tog en väldigt liten mängd oxy och fentanyl och de gav utslag 2 veckor efteråt.

Däremot så har dom fått en del tester som visat falskt positivt

Nu framgår det inte exakt vad för typ av test och provmetod som det hänför till i detta fall. Fast dessa prover brukar reagera på minsta molekyl utan eller med extremt liten cutoff. Så när det kommer upp andra substanser på resultatet så brukar det bero på att tabletterna eller vad man nu snaskat i sig varit kontaminerade. Renligheten är inte alltid på astra zeneca nivå när det kommer till dessa garagelabb och hemmapressare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in