Planerar att nästa vecka på fredag avnjuta 0,25g ljust H, utspritt på några timmar, nasalt.
På vanlig sticka så lär jag bli clean senast måndag.
Men om detta skulle skickas på analys, hur lång tid skulle ni tippa på att man är positiv?
Har inte något bestämt tid för UP utan detta meddelas dagen innan till mig via brev, så det kan tidigast bli på tisdagen. Så jag utgår ifrån värsta tänkbara scenario, vad tror ni?
Stämmer det att H metaboliseras till morfin som kan synas något längre?
Tidigare i livet har jag inte brytt mig ö.h.t. men nu så har jag lite mer att förlora.
Så någon som har erfarenheter kring jonk och UP får gärna upplysa mig.
Tack på förhand.
Senast redigerad av Trenbolognese 2020-04-02 kl. 15:08.
Har verkligen letat överallt men forfarande inte funnit hur långt tid det tar för 4 mg flunitrazepam / rohypnol att lämna kroppen inför ett urinprov som skall på analys.. om någon kunde besvara min fråga vore jag superglad.
Vet att halveringstiden är 18-26 timmar men krukset är när olika metaboliter börjar diskuteras där en metabolit haft närmre 200 timmars halveringstid?!
Hej! Försökte söka här tidigare om mitt dilemma men hittade inga svar.
Ca 4 veckor sen hamnade jag på fyllecell och fick pinka i en kopp, stickan visade att det var negativt men de skickade det vidare till analys. Eftersom att jag var så jävla full fortfarande minns jag inte riktigt om jag skulle få ett svar tillbaka ifall de fann något.
Jag hade rökt 3-5 bloss dagen innan men använder aldrig annars cannabis, brukar oftast skippa den. Tänker att det är nog lugnt för min del men när man hör analys blir man nojjig.
Hursom, någon som vet svarstiden på analys? Har iaf gått 20 arbetsdagar.
En ännu viktigare fråga. Bor hemma, (myndig) men fått remisser från min soc att gå och pissa när jag känner för det pga föräldrarna vill veta.
Undrar om de på labbet ringer till min soc om de inte hittar något i pisset eller om det bara är om de hittat något?
Ringer de inte om de inte hittar något kan jag ju bara säga till mina föräldrar att jag pissat och när mina föräldrar då ringer min soc medger hon att hon minsann inte hört något som tyder på något annat?!
Om urinprovet har ett gränsvärde på Alprazolam: 196 ng/ml , men samtidigt ett gränsvärde högre på a-Hydroxyalprazolam: 1,262 ng/ml som är huvudmetaboliten om jag fattat det rätt, vilken ska man gå efter? Blir förvirrad.
Har verkligen letat överallt men forfarande inte funnit hur långt tid det tar för 4 mg flunitrazepam / rohypnol att lämna kroppen inför ett urinprov som skall på analys.. om någon kunde besvara min fråga vore jag superglad.
Vet att halveringstiden är 18-26 timmar men krukset är när olika metaboliter börjar diskuteras där en metabolit haft närmre 200 timmars halveringstid?!
Flunitrazepam har väl samma spårtid som tex Alprazolam. Så 3 - 7 dagar beroende på flera olika saker. 4mg skulle jag vilt gissa så 4-5 dagar.