Citat:
Ursprungligen postat av
Suspect2227
Jo, för ett tag sedan läste jag att det en gång funnits en imy anmälan mot Tesla och deras idiotiska övervakningskameror men att den lades ner.
Nu undrar jag vem/vart och hur man kan vända sig för att åter ta upp detta så det får lite, mycket, ljus. Det är helt befängt att jag inte får sätta upp en övervakningskamera som vätter mot gatan utanför men Tesla får ha miljontals bilar på våra gator som spelar in allt och lite till vart de än är. Nu vill ju polisen även få tillgång till deras kameror för att "utreda brott" vilket känns som ett ytterligare steg i totalitär riktning. Jag avskyr att gå förbi dessa jävla bilar eller att råka parkera bredvid en så att kamerorna går igång bara för att jag går ur min egen bil.
Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur det är lagligt. Vem fan ska man kontakta? Kan vi på övervakning och integritet mobilisera oss mot detta jävla otyg?
Ja vi förstår att du i din vildaste fantasi inte ens kan förstå det här.
Likställer en bils kameror mot en övervakningskamera du själv sätter upp.
Ingen vill hamna på din jävla kamera som du inte ens har intellekt att hantera materialet för.
Tesla följer alla regelverk som du inte ens kan namnet på.
Nej du är en Vänsterextrem som börjat hata Tesla för vänner sagt åt dig att göra det.
Patetiska vänsterextrema är största problemet i samhället 2025.