Citat:
Ursprungligen postat av
JahappDetVarDet
Vet inte varför många antar att jag är kille 🤔 kan meddela att så inte är fallet!
Tack för era svar! Min fd försökte verkligen få mig som en fullvärdig familjemedlem, jag hade en superfin relation med barnet och vi båda satte barnet först utan minsta fundering - så allt var "som det ska vara" men därav också min fundering. Vem vet vad framtiden ger men mår lite bättre nu iallafall 🙏
Du har alla möjligheter idag att helt enkelt välja vad du vill ha eller inte ha hos en partner och sedan rensa bort alla som inte passar in på dina krav.
Ja det fungerar utmärkt att välja bort män med barn. Du är inte skyldig singelmän att dejta dem och uppenbart har de valt en annan kvinna än dig att ha den relationen med som innebär att ta hand om och fostra ett barn. Har du inte egna barn kan du skippa de med barn utan att skämmas.
Singelpappor med barn kan singelmmmor med barn dejta istället.
Sedan så ska du ju uppträda väl med barn de gångerna du väljer relationer där de redan finns då de står utan valmöjligheter. Men absolut att du helt kan stryka de som redan ynglat av sig och inrikta dig på män som istället ger dig egna barn eller bara att slippa ha fler än er två (du och den du träffar) i en relation.