Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Men det finns faktiskt id som går att hantera online från andra länder.
Men varför ska du göra det? Du vill väl inte runda den nya sexköpslagen? ☺️
Du klagade dessutom häromdagen över att den nya sexköplagen innebär mer arbete för mindre pengar, finns det inte en gräns även för dig eller är du totalt gränslös?
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Nej det är inte bäst före datum på kvinnor
Det finns ett bäst före datum på allt. Ingen köper utgångna varor till fullpris.
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Kvinnor tjocka , smala, 60,20 år, små bröst stora bröst blir avgudade! Det hade du vetat om du besökte en sida
Du har vid upprepade tillfällen skrivit att det är unga snygga sexiga tjejer som tjänar stora pengar men nu låter det minsann annorlunda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Det är inte bara män som äger sidor kvinnor också och dom tar en liten procent för admin.
20 procent är rätt mycket 😁
Kan inte du berätta vilka stora plattformar för porr och sexhandel som är grundade av kvinnor? Vilka plattformar drivs idag av kvinnor? Ni sexsäljare är beroende av män som tjänar stora pengar på ert slit, tänk att det ska vara så svårt att erkänna det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Nej jag har ingen man bakom mig. Alla jag pratat med är självständiga
Hur många har du pratat med? Hur vet du att de talar sanning? Ni är ju inte självständiga överhuvudtaget om ni använder plattformar som ägs och drivs av män. OF tex vill ju ha 20 procent rakt av. Säg som det är istället, ni är osjälvständiga och befinner er på plattformar som ägnar sig åt sexuell exploatering i ekonomiskt vinstsyfte.