Citat:
Ursprungligen postat av
KosmisktAllvetande
Nja 1999 skulle jag vilja påstå men vem skryter liksom?
Allvarligt; jag är inte bildskön men har aldrig haft problem att få tjejer, en hel del av dem riktigt super-snygga, varför? Därför att jag är charmig och sympatisk.
Det ni tror att tjejer letar efter är inte sant.
Visa att ni bryr er om henne, att ni är omhändertagande, varma och sympatiska män, det kan inte misslyckas därefter.
Och framförallt; det är hon som bestämmer takten, glöm aldrig det.
Nice guys finish last.
Hört det förut?
Har JordenIsPlatt fel i det han skriver nedanför?
Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Taskig fantasi eller? Vet du vem Patrice O´Neal är? Hört talas om att "din fitta stinker säkert" är en bättre uppningsreplik än "hej snygging?" men som sagt detta är nog överkurs för dig för du verkar ju ha grova problem överlag med kvinnor. Du vill bara ligga med dom men skapa sexuell stämning verkar du inte alls intresserad av utan då hyperfokuserar du på tafsning istället. Du får nog först och främst räkna ut var du faktiskt står i frågan här för du låter ju som en soyboi manlig feminist ibland.
Sen är det såklart knappast tändande med att vara hela tiden nice, eller har hoe-math fel?
https://youtube.com/shorts/kMsuWtJaQOk?si=3KWSVDEucOFGT_cR
Ett short klipp, hon säger "Is it normal?" angående en kille som är really nice, att anta, att han är gay? Just för att han är nice.
Klippet säger att då kvalificerar man sig för bestie 💙(ick), medans när hon går på dejt med en kille som är attraktiv, så känns han inte gay. Den rutan består f.ö. av 😭❌️❌️❌️.
Självklart är fortfarande alla tjejer inte mottagliga för exakt samma saker, jag känner tjejer som inte ens klarar av om man säger fan eller jävlar. Att folk är olika är rätt basic, absolut, men nu är kanske inte de som går i tusen bitar av fan eller jävlar, representantativa för majoriteten av den kvinnliga befolkningen, och kanske inte nödvändigtvis heller de jag letar efter.