Citat:
Ursprungligen postat av
YouBetterSmile
F.Hansen, det blev rörigt. Han säger vän och börjar sen prata om friendzone.
Hur exakt ska jag tänka om jag ser en snygg tjej ute jag skulle vilja ligga med?
Jag orkar inte hålla på med 55363y3653 frågor, det spårar ur.
Hur exakt ska jag tänka?
Det finns ingen mall för hur du exakt ska tänka, förutom den du själv skapar genom massvis av riktiga interaktioner. Däremot är dessa saker bra att tänka på.
- gå in förutsättningslöst
- skapa en lättsam stämning
- du är inte där för att lösa något slags problem (som att ”hur kan du få hennes nummer etc”. Du är där för att du har bra känslor inom dig som du vill dela med andra.
- ha självdistans, ta inte illa upp, om hon ber dig dra åt helvete, fråga om vägen.
- self depravating humour är superbra och visar på självdistans och social intelligens.
Så, med det skrivet så menar jag att du ska bete dig som en komiker/clown/byfåne? Ja typ, MEN, när du ser öppningarna så tar du dem. Om hon ställer sig nära lägger du runt armen, när hon ger dig cues, genom kroppsspråk så agerar du naturligtvis. Dvs kramar henne, håller handen, osv osv.
Om hon visar att du går för fort fram, backa ett steg och fortsätt bara.
Sen kommer det vara no go med majoriteten av brudar och det är bara att acceptera.
Man kan se det hela som ett numbers game eller sanolikhetsspel. Om du har något att sälja så kanske 1 av 100 är intresserad av att köpa det, ja då måste du prata med 100 för att få 1 sälj.
Och det är ju det som är givande även vid rejections, du har säkert lärt dig något nytt och är på väg mot ”vinsten”, hehe