Citat:
Ursprungligen postat av
Patch1
Människor tenderar att vara idioter, särskilt de som sitter fastklistrade på forum 24/7 i skydd av anonymiteten som inte gör ett skit i verkligheten, men skyller och kastar skit på folk som faktiskt gör något. Jag är väl medveten om risken för infiltration osv, men korkade människor kommer överkompensera och anklaga allt och alla som inte tycker exakt som NSDAP för att vara zog-agenter. Men å andra sidan så vet jag folk som på allvar menar att Hitler och NSDAP själva var zog-agenter så idiotin tycks sakna gränser. Jag tycker själv att Tucker Carlsson är för mesig och har fel i en hel del, men han gör fortfarande extremt mycket mer nytta än t.ex. SD som helt saknar den politiska viljan till förändring. Tycka vad man vill om Tucker, men jag upplever honom åtminstone som genuin. Att han ens var villig att samtala med Fuentes utan att avbryta honom 24/7 talar ju för sig självt.
Visst ligger det mycket i det du säger. Hur mycket av detta som direkt har med anonymitet att göra snarare än personlighet kan man diskutera. Kritik även anonymt är enligt min mening (som anonym här

) inte fel sålänge den åtminstone är någorlunda välgrundad, balanserad och förtjänt. Det är inte kritiken i sig som är fel utan vilka motiv som ligger till grund för den. Folk med svartvitt tänkande tenderar också vara obalanserade och emotionella snarare än analytiska och kalkylerade, strategiska/pragmatiska. Till den grad att de nästa letar efter fel att "överkompensera" med.
När det gäller Nick så finns det självklart saker att kritisera honom för. Och även om jag inte delar jag allt han säger så finns anledning att vara väldigt förlåtande mot honom då nettoeffekten av hans politiska gärning överväger det negativa. Och precis som du själv säger, det är mycket mer problematiskt och komplicerat att agera i verkligheten i motsats till att bara "nätkriga" anonymt utan några som helst konsekvenser för sina åsikter.
Det räcker väl med att se på de positiva effekter av Tucker's intervju med Nick när det kommer till att legitimera kritik mot judisk makt i offentligheten för att avfärda ZOG svamlet. Bara det faktum att judarna fullkomligt gått i taket efter detta är en enorm framgång för den nya våg av antisemitism/mönsterigenkänning som vinner mark i Väst.
Nick nuddar lite det vi diskuterar här:
https://x.com/ImperiumFirst/status/1...2PAH1KgKw&s=19
Denna attack på antiamerikanska judar av Nick är grym.
https://x.com/ImperiumFirst/status/1...hkIIXda5w&s=19
"ointressant mexikansk bög!"
/Dan Eriksson.