2022-12-02, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Vad är Nick Fuentes förklaring som håller ideologiskt, till att stödja YE West?

Kristen, America First dvs inte Israel, såklart mot abort, inte tvinga på sin homo globo på andra länder.

Att bryta den judiska makten över USA är prioriterad, och man gör det via kristendom. Det skulle lösa väldigt många av de problem som man nu brottas med i USA.
Senast redigerad av Brille68 2022-12-02 kl. 18:19.
Citera
2022-12-02, 20:05
Medlem
Kackotopis avatar
Två dagar sedan "Nick Fuentes Talks Kanye West, Ron DeSantis, Donald Trump, Jesus & YE24 At Yeezy Studios In L.A.": https://www.youtube.com/watch?v=T5CqXYuajsY

Håller tummarna att han inte är en "PSYOP".
Citera
2022-12-03, 07:47
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Nick Fuentes är en judaiserad individ och menar att alla raser är syskon.
Det berättar han när Alex Jones frågar om han är en "white supremacist", Fuentes svarar nej och förklarar att han är katolik, kristen och därför anser att alla folk kommer från samma gud.

1:49:39

https://odysee.com/@KnowMoreNews:1/k...uentes-jones:6

Ett exempel i mängden på en "nationalistisk" profil med judisk världsbild som nationella ser upp till.
Citera
2022-12-03, 17:38
Medlem
Citat:
Vad är Nick Fuentes förklaring som håller ideologiskt, till att stödja YE West?

Båda gillar Jesus, Hitler och Putin och båda är väldigt kritiskt inställda till judarna.

Det räcker ganska långt.
Citera
2022-12-03, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Nick Fuentes är en judaiserad individ och menar att alla raser är syskon.
Det berättar han när Alex Jones frågar om han är en "white supremacist", Fuentes svarar nej och förklarar att han är katolik, kristen och därför anser att alla folk kommer från samma gud.

1:49:39

https://odysee.com/@KnowMoreNews:1/k...uentes-jones:6

Ett exempel i mängden på en "nationalistisk" profil med judisk världsbild som nationella ser upp till.

Jo, kristendomen är ju extremt problematisk och i grunden anti-vit och anti-raslig.

Det som är av störst vikt just nu är dock att det vaknar och uppstår ett motstånd mot judarna och deras styre av Västvärlden.
Citera
2022-12-03, 18:10
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Jo, kristendomen är ju extremt problematisk och i grunden anti-vit och anti-raslig.

Det som är av störst vikt just nu är dock att det vaknar och uppstår ett motstånd mot judarna och deras styre av Västvärlden.

Pratar man endast om västvärlden och likt Fuentes kramar om Putin och Ryssland så har man inte vaknat, då ska man inte tala om hur styret över massorna ser ut.
Citera
2022-12-03, 19:51
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Båda gillar Jesus, Hitler och Putin och båda är väldigt kritiskt inställda till judarna.

Det räcker ganska långt.
Jag utgick från vad som jag tror framgår från dessa två länkar om de svarta:

https://en.wikipedia.org/wiki/Black_nationalism
https://en.wikipedia.org/wiki/Africa...wish_relations

Sedan om de vita:

https://en.wikipedia.org/wiki/David_Duke
https://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_...y_psychologist)

Av det fick jag fram en bild av hur svarta samt vita grupperingar som båda vill dela USA i två delar
där raserna separeras och blir två nya nationer.

Men då överskattade jag deras intelligens.
Judar ska bort, sen blir allt bra efter utrotningen. Ungefär som västern tänker - avskaffa kapitalismen, sedan utvecklas något bra automtiskt av det som de inte vill eller kan svara på, annat än "dialektik" som i praktiken betyder det vi sett som resultat av när utopiska idéer prövats.

Att av pragmatiska skäl samarbeta mot samma politiska fiende, är knappast unikt eller fel.
Men finns inte ett pragmatiskt skäl av Nick Fuentes gäng och liknande att ställa sig bakom YE West
i presidentvalet, eftersom den ideologin hatar alla vita och de får inget i utbyte förutom mindre sympatisörer som undrar varför vi ska rösta på en neger till president.

Länken African American–Jewish relations
får mig att tro att detta endast är positivt för judarna, när kritik mot dem framförs av svagbegåvade typer med hybris, svarta som vita, gör på egen hand självmål eftersom de inte har förstått vad tex Kevin MacDonald har förklarat, utan hoppar över det och tar till Bibeln för att fylla ut luckorna i deras resonemang.
----------------------------------------
Då jag känner separatism vara nyttigt, så blir jag besviken då de som blivit talesmän för dessa idéer,
varken bryr sig om frågan eller har förstått den själv. Det är bögar som spelar en roll av en figur som kontentan av vad man kan säga för att donationerna rinner in snabbast i livesändningarna.

Ungefär som på OnlyFans eller en sexchatt, visa pattarna så får du en tia.
Men i Funtes gäng så säger publiken, -säg jude så får du eller dollar och de får sig ett skratt av det.
Tekniken utvecklades till det vi nu ser YE West göra, samt som skapade Nick Fuentes karaktär på Youtube och lyckades bli en ledarfigur då folk är väldigt korkade generellt, och allt skitsnack han kört med för att få fler följare har blivit en ideologi av det, byggt av 100% Bullshit.
Senast redigerad av Neolitikum 2022-12-03 kl. 20:05.
Citera
2022-12-03, 22:18
Medlem
Citat:

Kristendomen är en judisk skapelse, gjord av judar avsett för goyerna. Den har i 2000 år fungerat som kryptonit för vita goyer, och samtidigt skapat goda förutsättningar för judarna att ta över det ekonomiska systemet genom skuldsättning av nationer och folk.

Kanye och Fuentes, vet jag inte riktigt vad de kommer åstadkomma. De har fått frågan att hamna på löpsedlarna, vilket aldrig kan vara dåligt.
Citera
2022-12-04, 00:17
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Kanye och Fuentes, vet jag inte riktigt vad de kommer åstadkomma. De har fått frågan att hamna på löpsedlarna, vilket aldrig kan vara dåligt.

Det beror hur man ser det. "Frågan" enligt mig handlar om att ta bort judarnas vapen "antisemitism" så att vi kan komma åt deras nepotistiska klankultur den vägen.

Samtidigt så är det vi vita vilka måste känna oss som en nation/klan/folk på ett liknande vis och stå upp för just våra värderingar, utan att någon annan gör det istället åt oss.

Kanye och Fuentes är skapade för att sälja via media. De är inga självklara ledare som kämpat sig upp
på barrikaderna, eller valda till representanter för ett politiskt parti och representera dess medlemmar åsikter.

Jag gillar tanken som Tor Paulssons projekt bygger på.
Vi behöver ordenssällskap där vi odlar vår identitet och handlingskraft som syfte.
Då kan vi ge varandra privilegier och monopol likt det system som judarna framgångsrikt gett dem
en dominans som ingen vågar ifrågasätta.

Vad Tors nätverk sysslar med hör man via skvaller, de är bara en ofrivillig modell för resonemanget.
https://nyadagbladet.se/debatt/probl...-tor-paulsson/

Tyvärr så har konspirationsteorier om ordenssällskap som från början verkar komma från Sions vises protokoll som eldade på för mycket. De som skapade produktionen av skriften, var själva ett sällskap
i den frimurarinspirerade stilen som är modellen alla sällskap kopierat, utan att det påvisar ett samband dem mellan.
Citera
2022-12-04, 08:30
Medlem
Citat:
Det beror hur man ser det. "Frågan" enligt mig handlar om att ta bort judarnas vapen "antisemitism" så att vi kan komma åt deras nepotistiska klankultur den vägen.

Samtidigt så är det vi vita vilka måste känna oss som en nation/klan/folk på ett liknande vis och stå upp för just våra värderingar, utan att någon annan gör det istället åt oss.

Kanye och Fuentes är skapade för att sälja via media. De är inga självklara ledare som kämpat sig upp
på barrikaderna, eller valda till representanter för ett politiskt parti och representera dess medlemmar åsikter.

Jag gillar tanken som Tor Paulssons projekt bygger på.
Vi behöver ordenssällskap där vi odlar vår identitet och handlingskraft som syfte.
Då kan vi ge varandra privilegier och monopol likt det system som judarna framgångsrikt gett dem
en dominans som ingen vågar ifrågasätta.

Vad Tors nätverk sysslar med hör man via skvaller, de är bara en ofrivillig modell för resonemanget.
https://nyadagbladet.se/debatt/probl...-tor-paulsson/

Tyvärr så har konspirationsteorier om ordenssällskap som från början verkar komma från Sions vises protokoll som eldade på för mycket. De som skapade produktionen av skriften, var själva ett sällskap
i den frimurarinspirerade stilen som är modellen alla sällskap kopierat, utan att det påvisar ett samband dem mellan.

Jag vet inte vad jag skrev igår när ordet "frågan" kom in i bilden. Måste ha varit trött som fanken.

Judiska makten använder massvis med epitet, slogans och nyspråksbegrepp för att manipulera och tysta ned folk. Problemet är att folk går på dessa nitar hela tiden. Frågan borde vara, varför är folk så dumma att de låter sig bli påverkade av nyspråkspolisen? Det handlar ju bara om ord, men som tydligt har en väldigt stor inverkan på folks mentala förmågor. De har en hel fabrik där de tillverkar alla dessa begrepp som sedermera sprids till goyerna. Det började redan med Kristendomen, ett verk med massa dumheter med avsikt att få folk att känna "skuld", "skam", självhat, inte syssla med räntor för det skulle enbart judarna får göra. Idag har judiska makten en hel industri där man tillverkar slagkraftiga begrepp. Vi känner till några sedan tidigare som rasism, antisemitism, extremist, främglignsfientlig osv. På senare år har begrepp tillkommit som värdegrund, kvinnosyn, bakåtsträvare, misogyn, klimatförnekare, vetenskapsfientliga osv. Deras begreppsfabriker arbetar på högvarv i trollfabriker överallt och de har torpeder som sysslar med utpressning, hot och mutor som t.ex. ADL.
Citera
2022-12-08, 04:32
Medlem
Vad tyder på att Nick Fuentes kan vara kontrollerad opposition?

Han säger sig ha medvetet ha avstått från att ha sex (är oskuld). Han påstår sig vilja spara sin oskuld tills han gift sig.

Mera ur hans Wiki-artikel:

"Fuentes identifies as a member of the incel movement…Fuentes identifies as an incel (or "involuntary celibate"), although some of his supporters have criticized him for being a "voluntary celibate" after he admitted that he kissed a girl while he was in high school. He has attempted to defend himself as an incel by claiming that "having sex with women is gay" and that "the only really straight heterosexual position is to be an asexual incel"

Jag tänker att incel-kopplingen, får vanliga människor att associera (så att man blir mindre benägen att själv titulera sig som nationalist/konservativ, eller att ta till sig av nationalistiska/konservativa åsikter) nationalister och konservativa, med losers/incels, fjollor, dvs inga riktiga män = diskrediterande PSYOP?

Jag tror att han är en kontrollerad opposition (dvs en agent) som har som uppgift, att förstöra för - och diskreditera - den nationalistiska oppositionen.

Guardian (https://archive.ph/wip/TlbAG) har rapporterat om hur Fuentes på AFPAC-konferensen avslutade med att be publiken om en applåd för Ryssland, och hur han skanderade ”Putin! Putin!”. I dessa ev krigstider (med ev stundande krigs-undantagstillstånd, i o m Rysslands invasion av Ukraina, och hur den Djupa staten i Väst försöker att motivera och få till krig mot Ryssland), så bör man vara (oavsett om Putin förtjänar att hyllas eller inte) jävligt försiktig med sådana uttalanden (i o m hur sådant kan slå tillbaka legislativt mot nationella och konservativa grupper/partier/tidningar). Och han är inte dum i huvudet, och förstår detta. Därav min misstanke.

Låt oss heller inte glömma följande (som skulle kunna ha att göra med, att, kunna få de styrande att förbjuda nationalistiska grupper, och/eller konservativa grupper), som står på Wikipedia:

"Den 4 januari 2021, två dagar innan stormningen av Kapitolium, diskuterade Fuentes möjligheten att döda kongressledamöter som inte var villiga att upphäva valresultatet i det amerikanska presidentvalet 2020."

Det luktar Gefilte fisch här... om ni frågar mig.

Kom ihåg också, att han blir ju promotad av de styrande också, dvs kan springa på Trumps (Trump är ju en del av Eliten, eller den riktiga - ja, ni vet, de Onämnbara - Elitens springepojkar i a f) middagar osv, vilket blir världsnyhet i o m hur vanliga media och altmedia hakar på osv. Dvs Nick Fuentes promotas och "lyfts upp", och blir ännu mera känd osv.

https://www.friatider.se/kanye-west-...tes-till-trump

https://www.friatider.se/trumps-midd...-javla-mardrom

Någon som ser hur det följer manuset för hur man bygger en kontrollerad opposition?

Jag är tyvärr helt i det blå ang Fuentes bakgrund och historia (jag hinner inte vara á jour lika mycket, som för 5-10 år sedan). Jag hade faktiskt knappt hört hans namn tidigare, men det kanske bara är jag som inte hänger med lika mycket längre?

Skrivs det mycket om honom i vanlig media i USA? För om så görs, så är det ju också, lite av en varningsklocka? Varför skulle vanlig media legitimera honom för, om han nu är en så hemsk dödsknarkarnazist (...om det nu inte är så att han egentligen är kontrollerad opposition)?
Senast redigerad av Vimanas-in-the-sky 2022-12-08 kl. 04:51.
Citera
2022-12-09, 10:34
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 504umMadLad
Notera hur judarna är förespråkare för "hate speech"-lagar. Anledningen är att de inte vill att man ska kunna kritisera vare sig judar eller Israel. En mycket effektiv taktik som vi har kunnat se i Sverige. Det är de svinigaste asen på vår planet vi har att göra med.

"If I finally get banned from @Twitter today, you know why. After challenging the hypocrisy of Charlie Kirk and Turning Point USA, they have used their political clout to try to get me censored over phony and dishonest smears. These fakers SUPPORT tech censorship!"

https://twitter.com/NickJFuentes/sta...07047771906049

"ZOA Urges @Twitter to Remove White Supremacist and Holocaust Denier Nick Fuentes"

https://twitter.com/ZOA_National/sta...57627885973507

Klart att det är ett välkänt hatbrott att hävda att alla i en folkgrupp är syndare.. som när Tysklands folk gasade ihjäl judar och som när Sverige svältmördade handikappade för att man föll för propaganda som sa att ekonomin gick dåligt för att alla judar och handikappade kostade för mycket och betalade för lite skatt.

Äckligare gremlin än Fuentes får man nog aldrig se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in