2025-10-31, 19:42
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caligarii
Liknande resonemang kan föras om i princip vilken bransch som helst.
Exempel: många i byggbranschen sliter ut sina kroppar och mår psykiskt dåligt av arbetsmiljön.

Fast nu diskuterar vi sexköp och prostitution, det är inte förbjudet att anlita/betala byggnadsarbetare för utfört uppdrag men det är olagligt att köpa sex eller att bedriva koppleri.

Citat:
Att säga att en hel yrkesgrupp automatiskt mår dåligt av sitt arbete är en grov generalisering. Både byggarbetare och sexarbetare kan må bra eller dåligt beroende på omständigheter, villkor och personlig situation.

Återigen så diskuterar vi sexköpare och prostituerade, om du vill diskutera byggnadsarbetare så föreslår jag att du skapar en ny tråd.

Citat:
Ett rimligt perspektiv, men det finns också en annan sida:
Lagen slår mot personer som själva vill arbeta digitalt med sitt innehåll och försörja sig på det. För många i låginkomstländer är detta ett sätt att få ekonomisk frihet och undvika farligare alternativ.

Den nya lagen är förebyggande och syftar till att minska sexhandeln online. Låginkomstländer är dessutom helt off topic eftersom vi diskuterar den nya svenska sexköpslagen som gäller i Sverige.

Men om du vill diskutera sexköp och prostitution i andra länder så skapa en ny tråd, man märker dessutom att du vill normalisera försäljning av kvinnokroppar. Din agenda är rätt tydlig, det skulle inte vara det minsta förvånande om du själv köper sexuella handlingar/tjänster eftersom du verkar anse att det är rätt att sälja/köpa.
Citera
2025-10-31, 20:01
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Varför spelar du att du vet något, du varken köper eller säljer.

Exakt, jag varken köper eller säljer men med din oerhört motsägelsefulla utgångspunkt så kan ingen människa överhuvudtaget ha någon åsikt om gängkriminalitet eller narkotika såvida inte de själva är gängkriminella eller narkomaner? Hur tänkte du där? 😁

Du får helt enkelt acceptera att andra människor har åsikter om den nya sexköpslagen och de kvinnor som säljer sig själva online eller IRL.

Citat:
Nej de som säljer irl kan använda alla möjliga sidor , många säljer bara online du förstår kassan fungerar så bra online så finns inga anledningar till det.

Ja vi har förstått att de som säljer sig använder alla möjliga plattformar för att jaga kunder men de riktigt snabba pengarna rakt i handen handlar om sexköp IRL. Många sexköpare betalar dessutom kontant. Du träffar säkert också kunder IRL så du vet nog vad jag pratar om? ☺️
Citera
2025-10-31, 20:09
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyssases
Om du inte vill lägga upp på Only Fans så gör inte det. Jag har väldigt svårt att tro på att OF-kreatörer är utsatta för människohandel.

Det handlar om att tjäna mycket pengar för lite jobb. Många av dem där tjänar ju sjuka pengar. Klart att man vill sälja dildoshower om du kan dra in en månadslön eller t o m årslön på någon timmes jobb.

Exakt. Ett riktigt tröttsamt gnäll. Idag är Onlyfans världens enklaste jobb för en tjej eller bög att tjäna extra på.
Sen att användare väljer att använda management teams som är moderna online hallickar är en annan sak.
Du pratar ju inte med den du prenumererar på. Du blir bara mjölkad på pengar.
Citera
2025-10-31, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Exakt. Ett riktigt tröttsamt gnäll. Idag är Onlyfans världens enklaste jobb för en tjej eller bög att tjäna extra på.
Sen att användare väljer att använda management teams som är moderna online hallickar är en annan sak.

Jag och många andra pratar iallafall live med våra kunder och det älskar dom, kan ha uppemot 600 tittare ibland.

Man pratar till dom som tippar, med live är det enkelt.

Det ger oss bra förutsättningar att leva ett bra liv.
Citera
2025-10-31, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Exakt, jag varken köper eller säljer men med din oerhört motsägelsefulla utgångspunkt så kan ingen människa överhuvudtaget ha någon åsikt om gängkriminalitet eller narkotika såvida inte de själva är gängkriminella eller narkomaner? Hur tänkte du där? 😁

Du får helt enkelt acceptera att andra människor har åsikter om den nya sexköpslagen och de kvinnor som säljer sig själva online eller IRL.

Ja vi har förstått att de som säljer sig använder alla möjliga plattformar för att jaga kunder men de riktigt snabba pengarna rakt i handen handlar om sexköp IRL. Många sexköpare betalar dessutom kontant. Du träffar säkert också kunder IRL så du vet nog vad jag pratar om? ☺️

Okej jag respekterar din åsikt och kan förstå att en del kvinnor som inte vill jobba med detta inte ska göra det.

Men vi kvinnor som vill jobba med detta blir stigmatiserade pågrund av att det egentligen handlar om andra saker än att skydda oss.

Detta är mitt levebröd!
Jag är lycklig, och alla tjejer jag pratat med vi säger samma sak.
Citera
2025-10-31, 21:12
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Samtidigt har förutsättningarna ändrats radikalt i Sverige när det gäller att tjäna pengar på sexförsäljning online pga den nya sexköpslagen.

Det är inte lika lätt att mjölka sexköpare på pengar längre och det ska vi alla vara glada över.
Citera
2025-10-31, 22:05
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Samtidigt har förutsättningarna ändrats radikalt i Sverige när det gäller att tjäna pengar på sexförsäljning online pga den nya sexköpslagen.

Det är inte lika lätt att mjölka sexköpare på pengar längre och det ska vi alla vara glada över.

Det är bara Svenska män som inte blir mjölkade längre. Fortfarande så kallade psykiskt sjuka och incels som blir "paypigs". Jag tycker allt som har med ekonomisk förnedring ska räknas som bedrägeri och utnyttjande av förståndshandikappade.
Citera
2025-10-31, 22:07
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Jag och många andra pratar iallafall live med våra kunder och det älskar dom, kan ha uppemot 600 tittare ibland.

Man pratar till dom som tippar, med live är det enkelt.

Det ger oss bra förutsättningar att leva ett bra liv.

Du pratar inte privat med 100 män på 1 dag. Inte en chans att du ens pratar med 50 och gör skräddarsydda filmer osv åt dom.
Citera
2025-10-31, 22:12
Medlem
Citat:
Du pratar inte privat med 100 män på 1 dag. Inte en chans att du ens pratar med 50 och gör skräddarsydda filmer osv åt dom.

Hahah jo det gör jag…… hahahhahahaha
Citera
2025-10-31, 22:13
Medlem
Citat:
Det är bara Svenska män som inte blir mjölkade längre. Fortfarande så kallade psykiskt sjuka och incels som blir "paypigs". Jag tycker allt som har med ekonomisk förnedring ska räknas som bedrägeri och utnyttjande av förståndshandikappade.

Svenska chefer skall bli invalider ?
Citera
2025-10-31, 22:13
Medlem
Citat:

Svenska män älskar att bli mjölkade både på kontot och kuken.
Citera
2025-10-31, 22:31
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Svenska män älskar att bli mjölkade både på kontot och kuken.

Då är du inte medveten om den nya lagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in