2025-10-29, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertatas
Vad har ni sagt då? Att han har ett hus med en annan och lämnade henne när hon var gravid?
Berätta mer. Är barnet fött eller gjorde hon abort? Så han har en unge alltså, kanske fler? Äger de fortfarande huset ihop? Så han sitter och betalar ränta och amortering på detta hus fortfarande eller?
Citera
2025-10-29, 22:48
Medlem
Jag tycker att Lukas ser ut som sideshow bob
Citera
2025-10-29, 23:10
Medlem
Axel Troedsson ser utvecklingsstörd ut. Den där kommentaren han fällde. Som en neandertalare. Elin Fröding går till bonde söker fru historia, genom att välja det fulaste gänget snubbar någonsin. Hon har ingen smak överhuvudtaget.
Citera
2025-10-29, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbie27
Axel Troedsson ser utvecklingsstörd ut. Den där kommentaren han fällde. Som en neandertalare. Elin Fröding går till bonde söker fru historia, genom att välja det fulaste gänget snubbar någonsin. Hon har ingen smak överhuvudtaget.
Jag har arbetat med intellektuellt eftersatta och jag misstänker att Axel är utvecklingsstörd
Citera
2025-10-29, 23:14
Medlem
Hustomten93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Det var hårt av den blonda bondtjejen att skicka hem Axel. Han var ju djupt ångerfull. Jag trodde hon var mer lättsam än så men hon kan nog svänga och vet var skåpet kan stå. Pratade till honom och resten av killarna som en mamma.
Djupt ångerfull och djupt ångerfull... Han var ledsen över att han gjorde henne ledsen. Utifall ingen hade brytt sig så hade han nog inte själv tänkt "usch, det där borde jag inte ha sagt". En bra ursäkt har fyra primära komponenter: Att man förstår VAD det är man har gjort, VARFÖR det var fel att göra så, BEKRÄFTA den andra personens känslor, och berätta HUR man ska göra för att gå vidare. Men sådant kommer med erfarenhet och emotionell mognad. Axel hade nog kunnat rädda situationen, men jag får vibbarna av att alla killarna där kanske inte har det emotionella djupet och självinsikten riktigt än.
Blev riktigt besviken när ingen av killarna kring bordet hade kulorna att säga något annat än att desperat stötta henne när hon berättade att Axel fått åka hem. Det var ju trotts allt inte Axel som tog upp ämnet kvällen innan.

Citat:
Ursprungligen postat av Vmpolen2022
Som en annan person skriver i tråden här, kan vara så att hon har blivit våldtagen tidigare i livet eller att någon nära henne blivit det. Kan vara förklaringen till varför det är ett såpass känsligt ämne att hon måste sova på hotell.
Så kan det vara, men jag fick inte känslan av att det var något så allvarligt, utan att hon kanske förväntade sig att de är "mjuka mogna killar" istället för grabbiga som kan skämta om våldtäkt (hur indirekt det än må vara). Riktigt skum situation, och att hon skickade hem stackars Axel istället för att säga till på skarpen och göra det till ett lärande moment.
Citera
2025-10-30, 00:05
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmy60
Sant, där kom hennes riktiga jag fram, sen är det anorektiska tjejen, hem med henne, Finns bara Emma-Kajsa o hon kommer att bli bäst
Håller helt med, en sån go tjej!
Citera
2025-10-30, 00:11
Medlem
Celestrons avatar
Nog borde bonde-Elin kunnat hantera Axels kommentar bättre än så? T.ex. "Hallå killar, nu får ni väl ge er" eller "Nu är ni väl lite väl grabbiga?" eller nåt i den stilen. Dessutom var det ju inte han som hittade på kommentaren utan Lukas. Och han blev inte hemskickad! Istället bad hon honom vara kvar sen i urvalet!

Jag får nästan en känsla av att Elin tillhör det politiska vänsterblocket. Ev. kvinnorörelsen eller FI eller nåt annat kvinnligt hysteriskt samkväm!
Axel ska vara glad idag att han blev hemskickad. Det finns säkert nån bättre till dej Axel.

Gu bevare mej för såna fruntimmer..!
Citera
2025-10-30, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Precis, jag blev kåt snarare av hennes handling

Moshes är ju ett sänke för den här tråden med sin oseriösa seriöshet som saknar fel taktkänsla
Hörru-foilhat, alla behövs. Sänken behövs.
Citera
2025-10-30, 00:21
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celestron
Nog borde bonde-Elin kunnat hantera Axels kommentar bättre än så? T.ex. "Hallå killar, nu får ni väl ge er" eller "Nu är ni väl lite väl grabbiga?" eller nåt i den stilen. Dessutom var det ju inte han som hittade på kommentaren utan Lukas. Och han blev inte hemskickad! Istället bad hon honom vara kvar sen i urvalet!
Och det har ingen att göra med fysisk attraktivitet att göra förstås, att snyggare urskuldas och fulare offras, det är sådana här kommentarer som Elin tycker att jag ska hålla käften om eftersom jag omöjligt kan förstå mig på den mänskliga naturen på individnivå

Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Hörru-foilhat, alla behövs. Sänken behövs.
Jag vet inte på vilket sätt jag är en foliehatt här dock?
Det är bra att du har sjukdomsinsikt, då tycker jag att du ska få vara i i tråden jag med.

Ska vi tolka Christians val av Ellinor som att han inte vill ha en yngre kvinna (för det måste han ha) som vill producera en ny kull avkomma till honom, han sa att hon hade imponerat under dagen, och där gick alla sunda tankar till att han åsyftade Sofias insats i timmersport men ack det var nån annan som imponerat, och det kan bara varit barnuttalandet för i övrigt så var hon ju bara ogenomtänkt enligt honom, som t.e.x avslöjandet att hon ville ha ett barn som målvakt för att kunna gå in på Gröna Lund på vuxenbiljett och ha ett legitimt skäl
Senast redigerad av Crapmagic 2025-10-30 kl. 00:27.
Citera
2025-10-30, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celestron

Jag får nästan en känsla av att Elin tillhör det politiska vänsterblocket. Ev. kvinnorörelsen eller FI eller nåt annat kvinnligt hysteriskt samkväm!
Axel ska vara glad idag att han blev hemskickad. Det finns säkert nån bättre till dej Axel.

Gu bevare mej för såna fruntimmer..!
Inte för att vara sån men Axel ska nog vara glad om det finns någon...
Citera
2025-10-30, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azonto
Bara jag som tror att brevbäraren endast sökte för att han tror att han skulle få lite kändisskap med hjälp av programmet? Typ få igång sin musikkarriär eller något

Tror han sökte som en kul grej ja
Citera
2025-10-30, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Ja det ser lite slampigt ut.

Ja skitfult
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto