2025-10-29, 20:58
Medlem
Matilda passar inte alls där på landet, hon är ju stadsbrud ut i fingerspetsarna. Tycker inte hon passar med bonden heller. Tror inte hon skulle anpassa sig till livet på en lerig bondgård.
Citera
2025-10-29, 21:06
Medlem
Man fick ju inte ens se när han den gråtige tjockisen sa det där förbjudna ordet om kudden.
Citera
2025-10-29, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Håller med varför skickar hon inte hem Anton med? Obegripligt!
Hon gör ju det vid valet sedan!
Citera
2025-10-29, 21:25
Medlem
Crapmagics avatar
Victor sitter och knorrar över att han inte får gå på djupet med Linda (cykla under vatten på en helt vanlig damcykel) men vad hindrade honom från att fråga ut henne om det han ville veta där och då?, krävdes det verkligen en puss innan han frågar? ta kommandot för djävulen så blir hon seriös och slutar fnittra direkt, Victor gör sig maktlös, kul!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-10-29 kl. 21:28.
Citera
2025-10-29, 21:26
Medlem
Tjo! Jag har inte läst hela tråden.
Har ni diskuterat Lucas nånting?
Om hans bravader tidigare i livet?
Citera
Medlem
Typiskt att dom lämnar en cliffhanger och man inte vet vad det var han sa som var så kvinnoförnedrande.
Jag skulle aldrig vilja ha en tjej som inte klarar av att högt i tak. Hon verkade vara en tjej som tålde sådant men uppenbarligen inte. Trodde hon hade lite skinn på näsan.

Sa att han att hon skulle ställa sig vid spisen då det är hennes jobb som kvinna och va redo att behaga sin man med det han behöver, när han behöver det.
Hade en kvinna sagt det till mig så hade jag bara tagit det med skratt.
Citera
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertatas
Tjo! Jag har inte läst hela tråden.
Har ni diskuterat Lucas nånting?
Om hans bravader tidigare i livet?
Ja, jag är den enda, och ställde oss frågan, varför han har ingraverat
en pussmun på halsen
Citera
2025-10-29, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
en pussmun på halsen

Vad har ni sagt då? Att han har ett hus med en annan och lämnade henne när hon var gravid?
Citera
2025-10-29, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
en pussmun på halsen

Ja det ser lite slampigt ut.
Citera
2025-10-29, 21:29
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Det är väl snarare killen som ställde frågan "kan du tänka dig att våldta en kudde?" som borde åkt. Man kan ju inte svara "rätt" på den frågan i princip. Alla svar går att vrida till något negativt. Att svara "ja, vad annars?" är väl motsatsen till sexistiskt.

Jag instämmer till fullo.
Citera
2025-10-29, 21:35
Medlem
Det var hårt av den blonda bondtjejen att skicka hem Axel. Han var ju djupt ångerfull. Jag trodde hon var mer lättsam än så men hon kan nog svänga och vet var skåpet kan stå. Pratade till honom och resten av killarna som en mamma.
Citera
2025-10-29, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Typiskt att dom lämnar en cliffhanger och man inte vet vad det var han sa som var så kvinnoförnedrande.
Jag skulle aldrig vilja ha en tjej som inte klarar av att högt i tak. Hon verkade vara en tjej som tålde sådant men uppenbarligen inte. Trodde hon hade lite skinn på näsan.

Sa att han att hon skulle ställa sig vid spisen då det är hennes jobb som kvinna och va redo att behaga sin man med det han behöver, när han behöver det.
Hade en kvinna sagt det till mig så hade jag bara tagit det med skratt.

Ja jag blev också förvånad över hennes reaktion. De får nog akta sig för vad de säger i fortsättningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in