2025-10-29, 11:49
Medlem
Herregud, fått väldigt negativ bild av Elin nu. Wow! Kan man inte skämta om en sådan sak då har man ingen humor. Jag hade stuckit direkt. Finns inga gränser när det gäller humor (under förutsättning man gör det på ett faktiskt kul/intelligent sätt).

Skrämmande.
Citera
2025-10-29, 12:30
Medlem
stickan888s avatar
Hur många kärlekstörstande bönder finns det egentligen

Tycker att programmet är urvattnat
Citera
2025-10-29, 13:27
Medlem
Vad va det han sa för att bli hemskickad??
Citera
2025-10-29, 14:00
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlinkenTorst

Det har skrivits i tråden.
Citera
2025-10-29, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vmpolen2022
Herregud, fått väldigt negativ bild av Elin nu. Wow! Kan man inte skämta om en sådan sak då har man ingen humor. Jag hade stuckit direkt. Finns inga gränser när det gäller humor (under förutsättning man gör det på ett faktiskt kul/intelligent sätt).

Skrämmande.
Tycker hon har verkat skum från dag 1
Citera
2025-10-29, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vmpolen2022

Skrämmande.
Nej, Elin är nog som de flesta normala jäntorna, att en kille på tidigt dejt-stadium börjar skämta om våldtäkt, är verkligen inte normalt. Ful i mun o burdusa typer lär inte få en normal tjej.
Citera
2025-10-29, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Så har lugnet lägrat sig på Elins ställe. Blev nog lite väl grabbigt och för mycket jargong, ska man ha en jargong ska det vara en schysst jargong. Kan man tycka. Våldta, plåga djur, mobbning osv hm... kanske inte det fräschaste att ha i skallen, förstår Elin fullständigt. Ens blivande partner ska ju ändå vara ett föredöme för ev. kommande barn.

Gotlandsbonden får en övernattningsdejt i nästa program, hur ska det gå? Spännande Vi har en som är för på, en som inte kan släppa efter och så en som står stadigt på jorden.

Bonden som är så söt börjar få känslor för en av tjejerna, men, kan vara ombytlig enligt kompisarna på festen. Hon såg inte helt glad ut i trailern för nästa program, hur ska det gå där?

Skogsägaren fick inte känslor för brandmannen, och vice versa, vilket jag kan tycka är synd. Hon var ju en perfect match där ute i skogen medan citytjejen undrar vad hon gör där, i princip. Klarar hon av omställningen till livet på landet eller är det ett desperat kast bort från ensamheten när alla andra är gängade och upptagna runt omkring henne?
Rasmus favorit tjej, den han får stjärnögon när han ser henne, hon undslipper sig en svordom- när han varit ute med en annan, hon sa-de jävlarna! Usch henne borde han skicka hem..redan svartsjuk o sur.
Citera
2025-10-29, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlinkenTorst
Axel höll i en kudde och då frågade en annan deltagare om han "skulle våldta kudden". "Ja, vad annars" svarade Axel, för vad svarar man på en sådan sjuk fråga? "Nej nej nej, inga våldtäkter för mig, jag inväntar samtycke från kudden"?
Citera
2025-10-29, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kringkring
Axel höll i en kudde och då frågade en annan deltagare om han "skulle våldta kudden". "Ja, vad annars" svarade Axel, för vad svarar man på en sådan sjuk fråga? "Nej nej nej, inga våldtäkter för mig, jag inväntar samtycke från kudden"?
Och Axel blev bad boy…
Citera
2025-10-29, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Rasmus favorit tjej, den han får stjärnögon när han ser henne, hon undslipper sig en svordom- när han varit ute med en annan, hon sa-de jävlarna! Usch henne borde han skicka hem..redan svartsjuk o sur.
Sant, där kom hennes riktiga jag fram, sen är det anorektiska tjejen, hem med henne, Finns bara Emma-Kajsa o hon kommer att bli bäst
Citera
2025-10-29, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Nej, Elin är nog som de flesta normala jäntorna, att en kille på tidigt dejt-stadium börjar skämta om våldtäkt, är verkligen inte normalt. Ful i mun o burdusa typer lär inte få en normal tjej.

Du får tänka på att dom har umgåtts flera dagar i huset. Inte första eller andra dejten direkt. Jag hade nog dock inte svarat Anton på det sättet Axel svara, kanske hade svarat "Nej nej, kudden har gett sitt samtycke!". Om en pk-tjej som Elin hade tyckt det var ett mer ok svar det vet jag inte 🤣
Citera
2025-10-29, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmy60
Sant, där kom hennes riktiga jag fram, sen är det anorektiska tjejen, hem med henne, Finns bara Emma-Kajsa o hon kommer att bli bäst

Alla fattar att hon skämtar. Relax.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in