2025-10-29, 21:43
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3evee
Hon Elin jobbar inte ens på gården de spelar in på. Hon jobbar på en annan men där fick de inte spela in. Komiskt med tanke på hur gott hon talar om kossorna, hon har ingen som helst relation till dem. Huset hon "bor" i hyr de. Vilket skämt

Och bonde är hon ju inte heller, hon är piga.
Citera
2025-10-29, 21:44
Medlem
Vad är egentligen kriteriet för att få kallas för bonde? Aftonbladet titulerar Elin som mjölkbonde. Hon är väl på sin höjd någon form av kvinnlig dräng! 🤔
Citera
2025-10-29, 21:47
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Det är väl snarare killen som ställde frågan "kan du tänka dig att våldta en kudde?" som borde åkt. Man kan ju inte svara "rätt" på den frågan i princip. Alla svar går att vrida till något negativt. Att svara "ja, vad annars?" är väl motsatsen till sexistiskt.
Håller med, helt efterblivet att ta skit för en sådan icke-händelse. Men det var väl bra tv...
Citera
2025-10-29, 21:48
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tweep
Läste någonstans men hittar inte igen att Axel sade att kudden inte var det enda han ville våldta.

Edit. https://nyheter24.se/noje/kronika/1428613-darfor-fick-axel-lamna-bonde-soker-fru-egentligen
Tål ingen skämt längre?
Citera
2025-10-29, 21:49
Medlem
Crapmagics avatar
Nu är det alldeles tydligt vilket icke-mullig mansgris Christian är, så fort Sofia avslöjar att hon ville vara brandman och var beredd att lyfta hans stock, så blir han helt slak & spak i sin skörbjuggiga mansroll lex björnjägerskan, han vill ha en hemmafru inget annat, han överraskar iaf i valen får man ge honom, och jag kan inte klandra honom för att han väljer Matildas ansikte före Sofias, men däremot skälet

Citat:
Ursprungligen postat av honn
Ja jag blev också förvånad över hennes reaktion. De får nog akta sig för vad de säger i fortsättningen.
Ja såtillvida dom inte kan göra ett ansiktsklyft innan dom säger det, säga det med ett leende
Senast redigerad av Crapmagic 2025-10-29 kl. 22:05.
Citera
2025-10-29, 21:55
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Rasmus favorit tjej, den han får stjärnögon när han ser henne, hon undslipper sig en svordom- när han varit ute med en annan, hon sa-de jävlarna! Usch henne borde han skicka hem..redan svartsjuk o sur.
Var ju på sköj ju.
Citera
2025-10-29, 21:59
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Var ju på sköj ju.
Precis, jag blev kåt snarare av hennes handling

Moshes är ju ett sänke för den här tråden med sin oseriösa seriöshet som saknar fel taktkänsla
Senast redigerad av Crapmagic 2025-10-29 kl. 22:02.
Citera
2025-10-29, 22:08
Medlem
inte en chans att Elin vill ha nån av de där killarna. Två var ju rena fettona. Axel och den andra slusken med kedja runt halsen, snus under läppen och XXXXL-mage.

Bonnen på Gotland har personlighet men är ful som stryk. Jag har svårt att tro att nån av pinglorna vill ha han.

Hälften av deltagarna är oseriösa.
Citera
2025-10-29, 22:19
Medlem
azontos avatar
Bara jag som tror att brevbäraren endast sökte för att han tror att han skulle få lite kändisskap med hjälp av programmet? Typ få igång sin musikkarriär eller något
Citera
2025-10-29, 22:23
Medlem
Som en annan person skriver i tråden här, kan vara så att hon har blivit våldtagen tidigare i livet eller att någon nära henne blivit det. Kan vara förklaringen till varför det är ett såpass känsligt ämne att hon måste sova på hotell.
Senast redigerad av Vmpolen2022 2025-10-29 kl. 22:28.
Citera
2025-10-29, 22:40
Medlem
langtranggangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azonto
Bara jag som tror att brevbäraren endast sökte för att han tror att han skulle få lite kändisskap med hjälp av programmet? Typ få igång sin musikkarriär eller något

Tänkte samma sak när han satt där och vrålade och trodde han var Björn Rosenstam. Pinsamt!
Citera
2025-10-29, 22:41
Medlem
langtranggangs avatar
*Rosenström
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in