2025-10-24, 20:47
Medlem
Jag satt och tänkte lite nyss...
Förmodligen har det diskuterats i tråden sen tidigare.
Men om Chrippa blir fälld?
Borde inte J sitta i en väldigt dålig sits själv?
Citera
2025-10-24, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RavenDraven
Jag satt och tänkte lite nyss...
Förmodligen har det diskuterats i tråden sen tidigare.
Men om Chrippa blir fälld?
Borde inte J sitta i en väldigt dålig sits själv?

För?
Citera
2025-10-24, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Jag argumenterar inte.
Jag ber folk bevisa det dem påstår, ibland kommer jag med bevis på att användaren har fel.
Att ni blir upprörda för att ni inte får sprida lögner utan att bli ifrågasatt är inte mitt problem. Om ni har problem med det så kan ni ju sluta ljuga, bevisa det ni påstår eller säga att det är vad ni tror, eran åsikt, men att ni inte kan bevisa det. Men att inte ljuga verkar vara svårt för er.

Återigen, vart har jag sagt att Jocke och Anjo ligger bakom allt? Det finns liksom bara i ditt huvud, i din fantasi, det kommer inte ifrån mig.

Och vi ber er om bevis men de kommer ju aldrig.
Jätteskumt
Citera
2025-10-24, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
För?

punkt 4a från aftonbladet (står dock inte vilka "år det handlar om") Tänker om han var tillsammans med J eller inte under det skedet.

"4. Näringspenningtvätt, grovt brott

Misstänks ha tvättat pengar från sin olagliga verksamhet via konton tillhörande närstående:
Belopp: över 5 miljoner kronor
Bedöms som grovt eftersom det varit systematiskt, organiserat och av stor omfattning"
Citera
2025-10-24, 20:59
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, det gör det. Det finns både bevis för att Jocke drog igång det och att detta inte har med vare sig Chrippa eller andra utpekade att göra.

Du som har koll kanske kan linka exakt var det står då? Har följt tråden från start men kan inte minnas att jag sett det och tänker inte gå igenom all dynga för att hitta det 😅
Citera
2025-10-24, 21:03
Medlem
Citat:
punkt 4a från aftonbladet (står dock inte vilka "år det handlar om") Tänker om han var tillsammans med J eller inte under det skedet.

Misstänks ha tvättat pengar från sin olagliga verksamhet via konton tillhörande närstående:
Bedöms som grovt eftersom det varit systematiskt, organiserat och av stor omfattning"

Det gäller hans pappa, hans fru och förra flickvän
Citera
2025-10-24, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
D har inte gått till åtal än nej och det är nedsatt till förtal och inte grovt förtal

Ja och ändå tjatar en del om grovt förtal. Det måste ju i sig vara förtal att anklaga någon för grovt förtal.
Citera
2025-10-24, 21:05
Medlem
Citat:

Han har inget att lastas för, han har sagt åt sin bror att göra rätt för sig. Han har rent mjöl själv! Vad mer ska han göra?
Citera
2025-10-24, 21:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja och ändå tjatar en del om grovt förtal. Det måste ju i sig vara förtal att anklaga någon för grovt förtal.

Är Anjo bekymrad så får han väl anmäla. Men han har nog inte tid med det eftersom han har fullt upp med att förtala på turbo.

Han skämmer ut sig med sin hämndlystnad.
Citera
2025-10-24, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Haha jo😂
Precis som det är att påstå att jocke hjälpt chrippa med sin brottslighet, att det är jocke som satt igång allt med mycket mer.

Linnea och chrippa bråkade hela hösten och hon skrev i meddelanden att hon "hade mkt på honom", VARFÖR annars började hon dokumentera så tidigt I förhållandet
Citera
2025-10-24, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Är Anjo bekymrad så får han väl anmäla. Men han har nog inte tid med det eftersom han har fullt upp med att förtala på turbo.

Ingen skämmer ut sig förutom ni, eller vad tycker du om responsen från vanligt folk?
Verkar det som att många går på din linje?
Citera
2025-10-24, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife

Och förövrigt så var vi ironiska, men det fattar ju fortfarande inte du.
Autism?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in