2025-10-24, 20:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Försök inte. Det pågår en kampanj att skylla allt på Jocke och det är slut med det nu.
Nej, det pågår inte en kampanj mot Jocke alls. Däremot har bl a DU aktualiserat det genom att dra upp en gammal story och försöka klistra det på Chrippa.

Det var Jocke som drog igång det då -- och det är Jocke som är grunden till den smutskastning och de lögner ni försöker bedriva nu.
Citera
2025-10-24, 20:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Så om jag läser tråden från då, finns det bevis?
Ja, det gör det. Det finns både bevis för att Jocke drog igång det och att detta inte har med vare sig Chrippa eller andra utpekade att göra.
Citera
2025-10-24, 20:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadhanderhar
är det någon som hackar sida upp och sida ner är det du
??????
Ok, du kanske får be någon titta på din dator. Det kan hjälpa att blåsa den
Citera
2025-10-24, 20:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Exakt vad jag skrev men limbolife vägrar ju faan ge sig😂😂
Dom va inte ens vänner förrän hösten och jocke tjatade på chrippa från början att lämna in skattesedeln oc ta skattesmällen. Som han då trodde det rörde sig om och han ville redan då hjälpa chrippa att göra allt rätt.
Jocke kände till det 2018 och pratade med Chrippa tillsammans med Stefan från NT .. De pratade med honom igen 2020 .... Så vilken höst menar du?

Ur FUP
Jag hade ett möte med honom, Stefan och
sedan Danijal. Där vi sade till honom att du måste sätta upp ett bolag. Det här var redan 2018.
Vi hade ytterligare ett möte runt 2020 och då var det samma snack.

Så vilken höst upptäckte han att Chrippa fifflade?
Citera
2025-10-24, 20:28
Avstängd
Citat:
I det avseende jag har beskrivit ja!
Det HAR FEL!!!!

Ska du be om ursäkt för att du skriver att åtal är väckt mot anjo o rask??

Jag har INTE skrivit att åtal är väckt. Jag har skrivit att slutdelgivning skett vilket sker före att åtal väcks.

Lär dig läsa.
Citera
2025-10-24, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Jag har INTE skrivit att åtal är väckt. Jag har skrivit att slutdelgivning skett vilket sker före att åtal väcks.

Lär dig läsa.

Det har inte heller skett
Citera
2025-10-24, 20:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jocke kände till det 2018 och pratade med Chrippa tillsammans med Stefan från NT .. De pratade med honom igen 2020 .... Så vilken höst menar du?

Ur FUP
sedan Danijal. Där vi sade till honom att du måste sätta upp ett bolag. Det här var redan 2018.

Tack!

Jag borde ha tänkt på att ta med dessa uppgifter.
Citera
2025-10-24, 20:33
Avstängd
Citat:
Exakt vad jag skrev men limbolife vägrar ju faan ge sig😂😂
Dom va inte ens vänner förrän hösten och jocke tjatade på chrippa från början att lämna in skattesedeln oc ta skattesmällen. Som han då trodde det rörde sig om och han ville redan då hjälpa chrippa att göra allt rätt.

Läs inlägget nedan.

Citat:

Ur FUP

Citera
2025-10-24, 20:34
Medlem
Citat:

Ur FUP

Är jocke chrippas pappa??
Sen var dom osams en längre tid, då borde han väl anmält om nåt eftersom det är vad ni baserar på att han gjorde det så fort han gick till linnea igen.

Jag har aldrig skrivit att jocke Inte visste, det va många som gjorde då chrippa i stort sett skröt om d.
Jag har skrivit att ALLA trodde det gällde skatt som inte betalats in, att han inte fick in skattesedeln.
Vad chrippa gör däremellan får väl ändå han stå för. Speciellt när Jocke inte va i hans liv
Citera
2025-10-24, 20:36
Medlem
Citat:
Läs inlägget nedan.

Och du kan läsa mitt svar till micro
Citera
2025-10-24, 20:37
Avstängd
Citat:
Är jocke chrippas pappa??
Sen var dom osams en längre tid, då borde han väl anmält om nåt eftersom det är vad ni baserar på att han gjorde det så fort han gick till linnea igen.

Jag har aldrig skrivit att jocke Inte visste, det va många som gjorde då chrippa i stort sett skröt om d.
Jag har skrivit att ALLA trodde det gällde skatt som inte betalats in, att han inte fick in skattesedeln.
Vad chrippa gör däremellan får väl ändå han stå för. Speciellt när Jocke inte va i hans liv

Du blir väldigt upprörd när du får bevis på att jag inte ljög som du påstår.
Citera
2025-10-24, 20:43
Medlem
Citat:
Du blir väldigt upprörd när du får bevis på att jag inte ljög som du påstår.

Jag skrev inte att jocke Inte visste, så lägg ner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in