Citat:
Ursprungligen postat av
Harryb
Det är dom. Förra året hitta man en tårta ifrån Riakeo på den svenska marknaden. I år kommer du säkert hitta 10 olika.
Pyrosyd, 4verkeri, Dalby fyrverkeri och Knallhatten är några som jag vet, kommer sälja Riakeo i år.
Weapon X och Pyro Addict 1 är två stycken tårtor jag är lite sugen att testa ifrån dom.
Förstår att du blir sugen, kikade in båda nu, riktigt fina! Weapon x med sina salvor. Blir intensiv men lugn med av pauseringen mellan varje omgång. Gör att de nog känns mäktigt samtidigt som man hinner uppleva effekterna. Många andra tårtor pumpar ju bara på så det blir grötigt. Gillar de citrongula färgerna och färgerna överlag
Pyro addict 1 finfin med. Blandat rakt och vinkel med mycket guldbas. Lite frän med salvor som innehåller horsetails. Jag har faktiskt svårt och säga vilken jag gillar bäst men hade jag varit nödgad i välja en av dom hade de nog blivit den senare. Smatteravslutet till trots!

synd kilogrammare ska behöva kosta 1300-1400 bara men sett till vad man får här kontra liknande så är väl priset ändå rimligt sett till hur verkligheten är nu. Bonfire tex 899

ska egentligen inte behöva kosta mer än 5-600.