2025-10-20, 08:41
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CnB217
Jaha, då var Potter klar alltså.

Äntligen. Lång näsa åt JDT.
2025-10-20, 08:45
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CnB217
Jaha, då var Potter klar alltså.
Skönt att Seb och Kim (Sirap) blir kvar, borgar för kontinuitet och att elvan inte blir alltför påverkad.
2025-10-20, 08:52
Medlem
Kinaskis avatar
Lite trist nu när Postecoglou precis blivit tillgänglig.

Men men, får hoppas på det bästa och önska lycka till!
2025-10-20, 08:52
Medlem
Kinaskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Skönt att Seb och Kim (Sirap) blir kvar, borgar för kontinuitet och att elvan inte blir alltför påverkad.

Blir intressant att se om Saletros och Nordfeldt blir kvar.
2025-10-20, 08:59
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag skrev det redan igår morse och jag har inte förändrat min åsikt, det blir Graham Potter. Potter motsvarar allt Sverige behöver och borde vilja ha. Potters brittiska fotbollsfilosofi är dessutom extremt kompatibel med det svenska kynnet. Stark defensiv, inte så himla mycket flärd och joga bonito. Rakt och enkelt och pang på. Lite tråkboll om man så vill men att vinna med 1-0 är roligare än att förlora med 4-5.

Om SvFF inte väljer en Potter som dessutom klart öppnat för ett landslagsuppdrag själv så begår man ett grovt tjänstefel.

Jag brukar ha rätt i det mesta jag spekulerar i, vilket många här på forumet irriterar sig över. Detta kommer mycket sannolikt att bli ännu en fullträff för mig.
Det blev det. Som vanligt hade jag rätt.
2025-10-20, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Äntligen. Lång näsa åt JDT.

Håller med, jag tror stenhårt på Potter och hans fotbollsfilosofi

Det kommer bli fart på anfallarna nu.
2025-10-20, 09:14
Medlem
Aversions avatar
Inte säker på att Potter är rätt man.
2025-10-20, 09:46
Medlem
Kontraktet sträcker sig max. över VM om de nu skulle kunna ta sig dit.
2025-10-20, 09:59
Medlem
Vet inte, orolig över detta.. :/ Men, kan absolut inte bli sämre än det varit. Håller tummarna.
2025-10-20, 10:13
Medlem
Hoffmeastros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Tror du på allt media rapporterar att folk säger?

Han vill bara använda Sverige som språngbräda till bättre jobb eftersom hans rykte fått sig en törn efter att ha fått kicken två ggr om på kort tid. Så fort han får ett hyfsat erbjudande kommer han lämna jobbet i Sverige. Han är en opportunist och lycksökare.

Inte ens West Ham ville ju ha honom redan efter ett halvår.

Nice språngbräda, han blev ny förbundskapten din mupp.
2025-10-20, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo

Man kan ju hoppas att de kommer att ha ett mer uttalat samarbete med Potter när det gäller uttagningar till trupp och senare lag. Även Stefan P mfl kan vara med i gänget. Jag har tidigare efterlyst någon form av UK (uttagskommite) som man hade på 50- och 60-talet. Sedan får förbundskaptenen sköta taktik och matchcoatchning.
2025-10-20, 10:24
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challe321
Man kan ju hoppas att de kommer att ha ett mer uttalat samarbete med Potter när det gäller uttagningar till trupp och senare lag. Även Stefan P mfl kan vara med i gänget. Jag har tidigare efterlyst någon form av UK (uttagskommite) som man hade på 50- och 60-talet. Sedan får förbundskaptenen sköta taktik och matchcoatchning.
Håller med, JDT verkade bara få spela Stockholmare

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in