Citat:
Ursprungligen postat av
profilbild
Följer inte så mycket YouTubers så jag har missat det. Verkar som AFS blev en samlingsplats för losers efter de någorlunda vettiga lämnade?
Skälet att gå över från SD till Afs var ju t.ex. att SD inte tog tillräckligt avstånd från vaccinpass. Menar du att folk som byter parti dumpar sin thaifru på samma gång?
Angående Jenny Piper så bytte hon parti som andra byter strumpor. SD, Afs, MED och tillbaka och vet inte vilken ordning heller, länge sedan jag läste hennes blogg. Och jag vet inte vilket parti hon för tillfället stödde när hon dejtade den svarta mannen.
Citat:
Har noterat att iranska kvinnor väldigt ofta har icke-iranska män. Betydligt oftare än andra MENA-kvinnor. De är typ MENA:s motsvarighet till finska kvinnor. Är finska och iranska män extra dåliga beskyddare?
Iranier är ju vanliga inom svensk nationalism. Iraniern Nick Alinia är numera rikskänd och han är ju hyllad som en riktig svenskvänlig typ, precis som hans "flickvän" Jessice Stegrud i SD.
Citat:
Du ser det som rasism om assyrier vill gifta sig med assyrier? Eller judar med judar? Eller svenskar med svenskar? Jag håller inte med om att det är rasism.
Om man är emot rasblandning är man rasist, och jag är alltså på sätt och vis rasist. Men jag menar är att du kommer aldrig kunna kritisera rasbladning. Du kan gå halvvägs typ. Som Lennart Matikainen i Afs som sa att det är olyckligt om svenska kvinnor gifter sig med muslimer. Men enligt han är islam problemet och inte att partnerns är av annat ursprung.