2025-10-13, 20:49
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
Samhället ska förse kvinnorna med män som de ska uppskatta.
Samhället ska se till att män som kvinnor ogillar ska bli utan sex.

Det är vanligt att olika kvinnor vill bestraffa män som de ogillar genom att de vill att vissa män ska bli utan sex eller att man hoppas att det går dåligt för olika män.

Det borde då vara naturligt om män ser kvinnor som en konkurrent som ska ha det sämre än dom själva.

Jag tycker yttre rymden ska förse alla kvinnor och män på jorden med sex. Enligt Star Trek finns det många kåta utomjordingar i yttre rymden som skulle vilja ligga med jordliga män och kvinnor. Kanske skulle de döda oss efteråt men det tycker jag att det skulle vara värt.

Det borde då vara naturligt om vi såg yttre rymden som en konkurrent som ska ha det sämre än oss själva. War on outer space NU!
Citera
2025-10-13, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nej jag känner ingen sympati med torskarna. Varför skulle jag det?

Jag skulle gärna vilja få bort fenomenet prostitution över hela världen igår, men tydligen måste samhället förse med torskarna med fitta.

Jag skulle gärna vilja få bort fenomenet prostitution över hela världen igår, men tydligen måste samhället förse med torskarna med fitta. Så lika bra att fixa det på bästa möjliga sett för sexsäljarna själva och samhället i övrigt.
Mycket handlar det om att kvinnor vill gynna sig själva och det innebär att man bryr sig mer om könet man tillhör.
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2025-10-13 kl. 21:17. Anledning: .
Citera
2025-10-13, 21:09
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Mycket handlar det om att kvinnor vill gynna sig själva och det innebär att man bryr sig mer om sitt egna kön än det andra könet.

Är detta efter eller före utomjordingarna kommit hit och knullat runt som tusan? Har dom hunnit döda alla människorna än i ditt exempel? Exakt när i detta händelseförloppet är det kvinnor bryr sig mer om sina fittor än om mäns kukar? Bryr sig kvinnorna om varandras fittor eller bara precis sin egen?
Citera
2025-10-13, 21:10
Medlem
Citat:
Jag tycker yttre rymden ska förse alla kvinnor och män på jorden med sex. Enligt Star Trek finns det många kåta utomjordingar i yttre rymden som skulle vilja ligga med jordliga män och kvinnor. Kanske skulle de döda oss efteråt men det tycker jag att det skulle vara värt.

Det borde då vara naturligt om vi såg yttre rymden som en konkurrent som ska ha det sämre än oss själva. War on outer space NU!
Kul...
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2025-10-13 kl. 21:13.
Citera
2025-10-13, 21:15
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Kul...

Jag tror inte jag fick svar på min fråga, vi bollar ju bara lite idéer här, skulle vara kul att höra din åsikt om detta:

Exakt när i detta händelseförloppet är det kvinnor bryr sig mer om sina fittor än om mäns kukar? Bryr sig kvinnorna om varandras fittor eller bara precis sin egen?

Ok, lägger till en fråga:

Borde kvinnor bry sig om alla andras könsorgan, kukar och fittor, eller främst se till sin egen fitta?
Citera
2025-10-13, 21:18
Medlem
Citat:
Jag tror inte jag fick svar på min fråga, vi bollar ju bara lite idéer här, skulle vara kul att höra din åsikt om detta:

Exakt när i detta händelseförloppet är det kvinnor bryr sig mer om sina fittor än om mäns kukar? Bryr sig kvinnorna om varandras fittor eller bara precis sin egen?

Ok, lägger till en fråga:

Borde kvinnor bry sig om alla andras könsorgan, kukar och fittor, eller främst se till sin egen fitta?
Det jag menade var att man bryr sig mer om andra personer som har samma kön som en själv.
Citera
2025-10-13, 21:34
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Det jag menade var att man bryr sig mer om andra personer som har samma kön som en själv.

Jag tror vi pratar om varandra, men det är ok det med
Citera
2025-10-14, 06:58
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ok, så sexsäljarna är inte en del av samhället enligt dig, du är fan ondskan själv.
Vidare, jag håller som sagt inte med dig om att det är en bra idé att jaga sexsäljare.

Är du säker på att du inte vill avrätta dem? Jag menar, när du ändå är igång liksom.

Sant, jag hyser ingen sympati alls för torskarna. Majoriteten av alla män är inte torskar.

Ingen fara. Varför vill du jaga och avrätta sexsäljare? För att du anser att de inte är en del av samhället?

Ingen aning. Vad tycker du?

Var har jag skrivit att sexsäljare inte ingår i samhället? Det är du som är ondskefull som ljuger.
Nu vill jag att du visar var jag skrivit att sexsäljare inte tillhör samhället? Var har jag skrivit att jag vill avrätta sexsäljare? Visa det!

Om samhället inte vill att prostitution ska förekomma så vill jag att det ska vara förbudet att sälja sexuella tjänster. Det är ju liksom helt naturligt och nödvändigt.

Jag har fortfarande inte fått något svar på varför du är så emot att förbjuda försäljning av sexuella tjänster? Vad tänker du att det är för hemskt som ska hända med dessa kvinnor om det införs ett förbud mot att sälja sex?
Citera
2025-10-14, 19:08
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Var har jag skrivit att sexsäljare inte ingår i samhället? Det är du som är ondskefull som ljuger.
Nu vill jag att du visar var jag skrivit att sexsäljare inte tillhör samhället? Var har jag skrivit att jag vill avrätta sexsäljare? Visa det!

Om samhället inte vill att prostitution ska förekomma så vill jag att det ska vara förbudet att sälja sexuella tjänster. Det är ju liksom helt naturligt och nödvändigt.

Jag har fortfarande inte fått något svar på varför du är så emot att förbjuda försäljning av sexuella tjänster? Vad tänker du att det är för hemskt som ska hända med dessa kvinnor om det införs ett förbud mot att sälja sex?

Ojdå, då misstog jag mig.

Jodå, detta duger fullgott som svar: Jag ser hellre en reglerad avkriminalisering än att det ska läggas pengar på att jaga unga tjejer och killar som säljer sig...... Som blir registrerade och sen får problem med att få jobb osv.

Varför vill du fängsla sexsäljare?
Citera
2025-10-15, 06:11
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ojdå, då misstog jag mig.

Jodå, detta duger fullgott som svar: Jag ser hellre en reglerad avkriminalisering än att det ska läggas pengar på att jaga unga tjejer och killar som säljer sig...... Som blir registrerade och sen får problem med att få jobb osv.

Varför vill du fängsla sexsäljare?

Nu är vi där igen? Var har jag skrivit att jag tycker att man ska sätta dem i fängelse?
Plocka fram något inlägg där jag skriver att jag tycker att de ska fängslas?
Citera
2025-10-15, 06:54
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Det är kvinnor som förser marknaden med snippa. Tänk om vi ändå kunde se till att de slutade göra det. Ett förbud mot försäljning av sexuella tjänster är ju den absolut mest logiska vägen.

Det är ju inte så att vi måste låsa in dem på livstid eller avrätta dem så jag förstår inte problemet med att förbjuda försäljningen?

Citat:

Ojdå som du slingrar dig.

Om det skulle bli förbjudet att både köpa och sälja sex, vilket straff tänker du då att sexsäljarna skulle drabbas av?
Senast redigerad av Jenny9 2025-10-15 kl. 06:59.
Citera
2025-10-15, 07:20
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ojdå som du slingrar dig.

Om det skulle bli förbjudet att både köpa och sälja sex, vilket straff tänker du då att sexsäljarna skulle drabbas av?

Det känns som fullt naturligt att det ska förbjudas att vara prostituerad om samhället inte vill att prostitution ska förekomma. Kan du argumentera för varför det inte ska vara så?

Jag tänker att de skulle få böter, de skulle få lov att träffa psykolog eller annan instans för att försöka få dem att göra andra val i livet. Vid upprepade brott så kanske straffen succesivt skulle höjas för att till slut kanske bli ett kortare fängelsestraff?
Utländska tjejer som är här för prostitution kanske skulle få inreseförbud till Sverige på ett par år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in