2025-10-12, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
räkan är misstänkt för mera brott. men dyker inte upp när han kallas till förhör om det. istället skiter han i det och missar dom två gångerna han blivit kallad.
Vad kul att se dig här.

Du hävdade bestämt att du sitter med bevis för stämplingen, kan du vara snäll och dela dom igen?
Citera
2025-10-12, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Det är inte nån Chrille i det här. det är inte nån plan för yt. det var inte nån chattgrupp. det är inte nån Linea. det var att trolla ut vem som läckte info. Jag är den ända som snackat med Pallal. Pallal har inte info om nåt. så nu är det klart vilka som ljuger och vem som lallar. Pinto87 ljuger. 111-111 ljuger. mutemute123 ljuger. dom vill ha skit och ljuger om skit. dom har inte fått nån info från Pallal. Pallal har inte nåt den kan säga. det är bara ljug hela tiden från dom där. Dom enda konversationer dom kan ha sett är såna jag och Pallal skickat åt varandra. det finns inte nåt annat. jag vet det. Pinto87 och dom andra vet det. Pallal vet det. lallare och lögnare är avslöjade.
När vi talar om trollen.

Det obildade trollet kan inte skilja på enda och ända.

Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Vadå när det är dags?

Om ett brott begåtts så undrar man ju varför det inte anmälts.
Mutemute123 som påstår att hen sett chattarna och är den enda som påstått att det ska anmälas.

Vaska fram chattarna och ärendenumret nu mutemute123.

Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja det är det ända hon har gjort tagit hand om sin dotter och visar att hon kan stå för att det blivit fel.
Är det det verkligen det ända hon gjort?
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Riktigt pinsamt.
Den där TF sidan verkar ju märklig det står i deras regler att man inte får lägga ut naket men det verkar ju vara det ända dom gör.
Du skämtar?

Play stupid games win stupid prices you dumb bitch.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-12 kl. 03:38.
Citera
2025-10-12, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Så vem var ansvarig för att dra skatten när pengarna gick direkt ifrån youtube till Chrippas näringsverksamhet om det inte är Chrippas eget ansvar?
Då är det Chrippas ansvar, men det är inte säkert dom alltid gått dit gått dit för Chrippa hade näringsförbud från 2023 nån gång. Oavsett är det Chrippas ansvar att skatta när pengarna går direkt från youtube till hans konton eller företag.

Citat:
Ursprungligen postat av banal
Han har näringsförbud. Han får heller inte ha nåt ägande i närståendes bolag.

Citat:
Ursprungligen postat av banal
Han är förhindrad att driva företag p g a en personlig konkurs med åtföljande näringsförbud.
Han har näringsförbud. Jag vet inte ifall youtube gör utbetalningar till privatpersoner. Jocke hade bara ansvar att skatta för Chrippas youtubeinkomst när Chrippa när utbetalningarna från Ninetone gick in i Jocke och Jonna AB.

Utbetalningarna till Ninetone 2024 var från den kanalen Chrippa använde efter att hans vanliga kanal dödats. Den han började använda var Bröderna Bergs gamla. Alla intäkter hamnar hos Ninetone som betalar ut till sina klienter efter ett ”managementavdrag”. Jag har fått till mig att Ninetone bara betalar ut youtubepengar till företag och att det var därför Jocke hjälpte Chrippa att få ut pengarna genom Jocke och Jonna AB.
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Nekad att betala ut allt då han visste Chrippa sket i skatt osv.
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Han ville inte betala ut allt då Christopher sket i att skatta. Förklarat massa gånger. Är du utvecklingstörd?
Dum bortförklaring, Jocke vet att han ska betala skatt å Chrippas vägnar när Jocke och Jonna AB står för utbetalningar till Chrippa.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-12 kl. 04:33.
Citera
2025-10-12, 08:28
Medlem
Lämnar Chrippas ekobrott lite och undrar:
Tror vi att Chrippa misshandlade Linnea som hon själv påstår i ”min sanning” ?
Citera
2025-10-12, 08:37
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är som med heterosexuella tjejer -- vi kollar inte på varandras muffla och jämför .. för det är bara så korkat.

Inte? Jag har fått fint skvaller kring kändiskvinnors behåring eller icke-behåring mellan benen som mina kvinnliga kollegor sett i omklädningsrum på badhus eller på gymet. Så nog spanas det även hos kvinnor.
Citera
2025-10-12, 08:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vem fan bryr sig om Chrippas gamla eventuella F-skatt? Skaffa er ett rum, ni användare som gnagt på varandra sen imorse!!

Det spännande är ju om han är på rymmen igen, för om ryktena stämmer så har han missat att inställa sig hos polisen. Detta lagom efter att han fått nekad överklagan om detsamma.
Då både Chrippa och Linnea knappt figurerat på nätet sen 7-10 dar så måste det vara något storslaget de har att bjuda på. En riktig banger så att säga.

3 ggr samma vecka har han inte dykt upp. Är dom på rymmen lär det inte bli roligt för dom. Jag tror dock att han ligger i fosterställning eftersom allt har har byggt upp i någon tro att han står över allt inte blev så. Inte ens hans stund i rampljuset blev som han tänkt sig.
Han fick inte heller ut passet och kunde sticka med flickan som han krävde att han skulle få.
Allt går åt skogen.
Nu har han förtalsmålet att se fram emot. Frågan är om de dyker upp. Tveksamt. Jag tror till och med att de hoppades att det skulle läggas ner så de slapp vara där och istället kunde gapa om det.
Citera
2025-10-12, 08:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Lämnar Chrippas ekobrott lite och undrar:
Tror vi att Chrippa misshandlade Linnea som hon själv påstår i ”min sanning” ?

Svar nej.

Jag tror att en av anledningarna hon ville ha honom bakom lås var för att hålla honom borta från Julia och flickan. Men han är så trög och tänker inte.
Senast redigerad av 111-111 2025-10-12 kl. 08:53.
Citera
2025-10-12, 08:52
Avstängd
Citat:
Nej, det gjorde det inte. Jocke hade inte ett smack problem med att låta sina barn och C vara med Linnea innan han insåg att hans bror inte var en lydig hund.
Så nej, att Jocke gjort allt för att förstöra för barnet handlar inte om omtanke om barnet - utan om ren och skär egoism

Jo det var efter allt som kom fram om Linnea i Januari 2024. Skäms du inte att du ljuger om allt? Du behöver inte svara bara massa skit och konspirationsteorier.
Citera
2025-10-12, 08:53
Avstängd
Citat:
Och? På vilket sätt motsäger det mitt resonemang?

Har jag sagt att det gör det?
Citera
2025-10-12, 09:02
Medlem
[quote=vadhanderhar|93196535]
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
När vi talar om trollen.

Det obildade trollet kan inte skilja på enda och ända.

Oj, du som har dyslexi hoppar på andra användare som stavar fel 🫢
Vad är din poäng? Jag visade vad daxvaxpax skrev om Chrippa och mig när hen avslöjats som lögnare av mig.

Det är inte det enda dom inte vet skillnad på.

Jag har dyslexi inte kunskapsimmunitet. Jag förstår att stjärt och bara har två olika innebörder.

Det finns förmodligen fler dyslektiker i tråden, men alla andra klarar av att skilja mellan enda och ända. Daxvaxpax och Mutemute123 tävlar inte bara om titeln trådens värsta lögnare, dom tävlar om titeln trådens värsta stavare.

Båda två har gemensamt att dom ljuger nåt enormt om youtubers för att starta drev och trådsanningar som fäller krokben för Chrippa och ger Jockes anledningar att använda sin offerkofta.
Citera
2025-10-12, 09:21
Avstängd
[quote=Pallal|93196813]
Citat:
Ursprungligen postat av vadhanderhar
Vad är din poäng? Jag visade vad daxvaxpax skrev om Chrippa och mig när hen avslöjats som lögnare av mig.

Det är inte det enda dom inte vet skillnad på.

Jag har dyslexi inte kunskapsimmunitet. Jag förstår att stjärt och bara har två olika innebörder.

Det finns förmodligen fler dyslektiker i tråden, men alla andra klarar av att skilja mellan enda och ända. Daxvaxpax och Mutemute123 tävlar inte bara om titeln trådens värsta lögnare, dom tävlar om titeln trådens värsta stavare.

Båda två har gemensamt att dom ljuger nåt enormt om youtubers för att starta drev och trådsanningar som fäller krokben för Chrippa och ger Jockes anledningar att använda sin offerkofta.

.
Senast redigerad av 111-111 2025-10-12 kl. 09:37.
Citera
2025-10-12, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
3 ggr samma vecka har han inte dykt upp. Är dom på rymmen lär det inte bli roligt för dom. Jag tror dock att han ligger i fosterställning eftersom allt har har byggt upp i någon tro att han står över allt inte blev så. Inte ens hans stund i rampljuset blev som han tänkt sig.
Han fick inte heller ut passet och kunde sticka med flickan som han krävde att han skulle få.
Allt går åt skogen.
Nu har han förtalsmålet att se fram emot. Frågan är om de dyker upp. Tveksamt. Jag tror till och med att de hoppades att det skulle läggas ner så de slapp vara där och istället kunde gapa om det.

Chrippa har kanske tagit semester och lagt in sig på akutpsyk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in