2025-10-11, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Så kaxig som han är borde han kunna åka dit bara och brösta skiten.

Mycket snack, men liten verkstad. Han tror att han är något och står över alla andra, men i verkligheten är han en feg fjant!
Citera
2025-10-11, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Mycket snack, men liten verkstad. Han tror att han är något och står över alla andra, men i verkligheten är han en feg fjant!

Ja det har du alldeles rätt i annars skulle han gjort rätt och åkt dit men han skiter väl i allt nu.
Citera
2025-10-12, 00:04
Medlem
FruKrokodils avatar
Vem fan bryr sig om Chrippas gamla eventuella F-skatt? Skaffa er ett rum, ni användare som gnagt på varandra sen imorse!!

Det spännande är ju om han är på rymmen igen, för om ryktena stämmer så har han missat att inställa sig hos polisen. Detta lagom efter att han fått nekad överklagan om detsamma.
Då både Chrippa och Linnea knappt figurerat på nätet sen 7-10 dar så måste det vara något storslaget de har att bjuda på. En riktig banger så att säga.
Citera
2025-10-12, 00:05
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Okej? Är du nöjd nu eller vad?

Svarat dig massa gånger men du bråkar bara tillbaka och orkar inte läsa alla dina inlägg och eltanden som pågått hela jävla dagen. Alla är trötta på dig. Godnatt.
Bara för att jag ifrågasätter hål i eran tidslinjer ologiska saker ni säger och ber er förklara betyder inte att jag vill bråka.

Men nästa gång ska jag inte ge dig en chans att förklara dig när du säger något dumt, jag ska göra som du gör och kalla dig utvecklingsstörd, psyk sjuk, hjärndöd, osv.
Citera
2025-10-12, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vem fan bryr sig om Chrippas gamla eventuella F-skatt? Skaffa er ett rum, ni användare som gnagt på varandra sen imorse!!

Det spännande är ju om han är på rymmen igen, för om ryktena stämmer så har han missat att inställa sig hos polisen. Detta lagom efter att han fått nekad överklagan om detsamma.
Då både Chrippa och Linnea knappt figurerat på nätet sen 7-10 dar så måste det vara något storslaget de har att bjuda på. En riktig banger så att säga.

Eller hur?!

Jag tror inte att han kommer vara på plats den 17:e..
Citera
2025-10-12, 00:08
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Har du fått uppfattningen av att jag bryr mig om den? Då har du fel.
Bra att du är ärlig att du inte är här för att diskuterar utan enbart bråka. Jag är dock inte intresserad av att bråka. Så du får hitta någon annan att bråka med.
Citera
2025-10-12, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Ja när kommer bangern? vi har väntat jätteläge.
Citera
2025-10-12, 00:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Du verkar dock inte förstå diskussionen

Och du förstår inte svaren. Jag ska göra ett sista försök:

Han gick med i ninetone då han lovade börja sköta sig

Han gick ur och försökte hota Stefan att pengarna inte skulle gå via ninetone för perioden han var i nätverket.

Stefan förklarade dom inte sysslar med sånt utan att han får ta ut som lön via ninetone eller att JJ AB fakturerar sen betalar ut. Han ville JJ AB

Christopher hotade få allt svart o fick nej
Christopher vägrade o började hota på YT
Nån tipsar Skatteverket som tipsar KF
KF skickar brev Jocke
Jocke blir osäker och kontaktar dem.

Fattar du inte nu är det lönlöst.

Edit: Du kan faktiskt ta och svara på detta inlägg om du förstår nu eller inte.
Senast redigerad av Ebbe040 2025-10-12 kl. 00:17.
Citera
2025-10-12, 00:12
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadhanderhar
Varför frågar du en fb användare om Chrippa har f-skatt? Oavsett vad användaren svarar så vet du inte om det är sant om du inte själv tar reda på det. Vad är det för fel på dig? 🙃🤯
Som jag redan skrivit.
Jag kollade på Chrippa och hittade bara 1 bolag på honom, och det hade f-skatt. Om det dock är hans nuvarande eller gamla framgick inte.

En användare påstår att om Chrippa saknade f-skatt kan han inte ta emot oskattade pengar och själv skatta, och om det stämmer så kan det användas som chrippas försvar i kommande rättegång.

Jag har bara en dialog och ställer frågor på den informationen andra användare skriver.
Citera
2025-10-12, 00:15
Medlem
Kanske han gått på plan C och lagt in sig på psyket?
Citera
2025-10-12, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Kanske han gått på plan C och lagt in sig på psyket?

Nää, man får bara må dåligt i två dagar..

Nä, på riktigt, tror jag inte att han skulle göra det, oavsett hur dåligt han mår..
Citera
2025-10-12, 00:19
Avstängd
Citat:
Nää, man får bara må dåligt i två dagar..

Nä, på riktigt, tror jag inte att han skulle göra det, oavsett hur dåligt han mår..

Han skulle aldrig söka hjälp. För mycket fasad på pojken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in