2025-10-04, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Och det har Julia!
Från vilket jobb?
Citera
2025-10-04, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Länka vilka inlägg du tycker jag ska svara på .. Det är inte svårare än så

Nädu, tänker inte serva dig och efter 95’ inlägg, borde du veta hur man hittar själv.

Tips: Det inlägget du svamlade om dina 6 månader, var det en fråga i.
Citera
2025-10-04, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Definitivt, och det kommer ta henne längre än de som ljuger konstant och tror att de ska gå fria.

Exakt så tycker hon har bevisat att hon försöker ändra sig till det bättre.
Citera
2025-10-04, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Exakt så tycker hon har bevisat att hon försöker ändra sig till det bättre.
Absolut. Den enda som tar på sig ansvar av vad man gjort samt gör det bästa för sin dotter.
Citera
2025-10-04, 00:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Nädu, tänker inte serva dig och efter 95’ inlägg, borde du veta hur man hittar själv.

Tips: Det inlägget du svamlade om dina 6 månader, var det en fråga i.

Det är inte mig du servar om du vill ha svar på en fråga - det är dig själv.
Jag kan inte svara på något som du tänker att jag sagt eller borde veta -- vill du ha svar så måste du lyfta fram var jag sagt något som du vill att jag skall svara på..

Så jag kan inte läsa dina tankar - vill du ha svar på något så får du lyfta fram det inlägget och ställa din fråga .. svårare är det inte.

Nej, det var ingen fråga om jag varit avstängd i sex månader - det var ett konstaterande.
Citera
2025-10-04, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Absolut. Den enda som tar på sig ansvar av vad man gjort samt gör det bästa för sin dotter.

Ja det är det ända hon har gjort tagit hand om sin dotter och visar att hon kan stå för att det blivit fel.
Citera
2025-10-04, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är inte mig du servar om du vill ha svar på en fråga - det är dig själv.
Jag kan inte svara på något som du tänker att jag sagt eller borde veta -- vill du ha svar så måste du lyfta fram var jag sagt något som du vill att jag skall svara på..

Så jag kan inte läsa dina tankar - vill du ha svar på något så får du lyfta fram det inlägget och ställa din fråga .. svårare är det inte.

Nej, det var ingen fråga om jag varit avstängd i sex månader - det var ett konstaterande.

Men du är ju dummare än tåget, det tutar ju åtminstone! LÄS inläggen, innan du svarar! Jag skrev inte att dina 6 månader var en fråga.

Här har du frågan.
Du som hakar upp dig på Jonnas kropp och silikon i tid och otid. Ska du se ner på lilla frun, när hon fixar brösten med då? Men det är väl skillnad förstås.
Citera
2025-10-04, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Varit tyst nu i 4 dagar. Nedräkningen stannade vid 3. Vad hände med 4, 5, 6 och 7? Klarar inte trion att räkna längre än 3? 😆

Åtal kommer ske 17/10. Åklagaren bokar nu in 6-7 dagar i salen i November/December.

Julia ansökte redan i början på Augusti att ta bort umgängesrätten från Christopher då det knarkas och spelas in porr med flickan i lägenheten som motivering.

Christopher har försökt hämta ut pass i Motala. Detta trots reseföbud och inlämnat pass.

Åklagaren är rejält trött på honom. Han har försökt förhala processen.

Tror Christopher kan befinna sig utomlands nu faktiskt. Då kommer han efterlysas väldigt snart.

Edit: Rask och Anjo har lämnat in motbevis i förtalet så chansen är stor det läggs ned. Kom in i veckan att verken Christopher eller Linnea suttit stilla i båten.

Jag har hela tiden sagt att han skulle häktas. Om han är utomlands har han satt sig själv i skiten big time om det inte är så att han fått lov.

Det landet jag trör vill inte jag bli häktad i. Livsfarligt.
Citera
2025-10-04, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag har hela tiden sagt att han skulle häktas. Om han är utomlands har han satt sig själv i skiten big time om det inte är så att han fått lov.

När han t.om försöker få ut ett pass, borde han definitivt häktats!

Hoppas de är i ett land, i så fall, som det är riktigt jävligt i häktet. Så häktet i Spanien var en dröm.
Citera
2025-10-04, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Varit tyst nu i 4 dagar. Nedräkningen stannade vid 3. Vad hände med 4, 5, 6 och 7? Klarar inte trion att räkna längre än 3? 😆

Åtal kommer ske 17/10. Åklagaren bokar nu in 6-7 dagar i salen i November/December.

Julia ansökte redan i början på Augusti att ta bort umgängesrätten från Christopher då det knarkas och spelas in porr med flickan i lägenheten som motivering.

Christopher har försökt hämta ut pass i Motala. Detta trots reseföbud och inlämnat pass.

Åklagaren är rejält trött på honom. Han har försökt förhala processen.

Tror Christopher kan befinna sig utomlands nu faktiskt. Då kommer han efterlysas väldigt snart.

Edit: Rask och Anjo har lämnat in motbevis i förtalet så chansen är stor det läggs ned. Kom in i veckan att verken Christopher eller Linnea suttit stilla i båten.

Så trevligt att spela in porr när barnet är där 🤮 hittade dom verkligen inget bättre att jobba med? typ söka ett ”vanligt” jobb Linnea har ju haft så många arbeten så det borde ju vara lätt för henne att få ett jobb borde kännas bättre än att sälja porr.

Om han dragit ska han missa vårdnadstvisten? då lär han ju inte få tillbaka barnet.
Nej men han är säkert sjuk och ligger hemma och deppar.
Är luggen i Thailand nu?
Citera
2025-10-04, 00:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Är han utomlands:

1. Då har rättssystemet failat rejält då det är 2a gången.

2. Han tar inte sitt fängelsestraff som en riktig man. Han klarar helt enkelt inte fängelse.

3. Blir svårt driva process mot Anjo och Rask när man själv gömmer sig i Thailand.

4. Världens bästa farsa överger sin dotter.

5. Världens bästa farsa lär förlora umgängesrätten med sin dotter. Tror han att han kan sitta på vidiolänk efterlyst? 😆

6. Linnea och drömmen om NYC blev Thailand.

7. Blir svårt för Linnea att klara matten och sedan plugga på Universitetet som hon tycker är så anmärkningsvärt och coolt.

Gäller hålla sig ifrån knark i Thailand.
Senast redigerad av Ebbe040 2025-10-04 kl. 00:41.
Citera
2025-10-04, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Så trevligt att spela in porr när barnet är där 🤮 hittade dom verkligen inget bättre att jobba med? typ söka ett ”vanligt” jobb Linnea har ju haft så många arbeten så det borde ju vara lätt för henne att få ett jobb borde kännas bättre än att sälja porr.

Om han dragit ska han missa vårdnadstvisten? då lär han ju inte få tillbaka barnet.
Nej men han är säkert sjuk och ligger hemma och deppar.
Är luggen i Thailand nu?

Värt att kolla upp var Luggen är. Har han stuckit är han på riktigt retard.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in