2025-10-12, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Ryktas om att han har färgat skägg och hår svart, sitter på en flotte mot de brittiska öarna.
Att han färgat hår och skägg svart vore inget nytt eller första gången, fru apa gillar mörka män.

Catch me if you can.

12/17
Citera
2025-10-12, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Det var så fru apa kom till lägenheten.

Catch me if you can.

12/17

Att de inte kan tänka, är ju bevisat SÅ många gånger, men då.. Jocke bodde väl i samma hus? Var det tänkt att lilla frun inte skulle gå ut överhuvudtaget?
Citera
2025-10-12, 01:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Att de inte kan tänka, är ju bevisat SÅ många gånger, men då.. Jocke bodde väl i samma hus? Var det tänkt att lilla frun inte skulle gå ut överhuvudtaget?

Jocke bodde 3 våningar upp.

Vet inte hur de tänkte. Nog inte alls.
Citera
2025-10-12, 01:32
Medlem
Citat:
Lågintelligenta brukar inte komma på dom bästa lösningarna. Jepp, Jocke bodde ett par våningar upp då. Nej, hon skulle inte gå ut, satt och gömde sig i lägenheten, perfekt för apan med den vidriga kvinnosynen.

Catch me if you can.

12/17
Citera
2025-10-12, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Jocke bodde 3 våningar upp.

Vet inte hur de tänkte. Nog inte alls.

Citat:
Lågintelligenta brukar inte komma på dom bästa lösningarna. Jepp, Jocke bodde ett par våningar upp då. Nej, hon skulle inte gå ut, satt och gömde sig i lägenheten, perfekt för apan med den vidriga kvinnosynen.

Catch me if you can.

12/17

Tycker de kan se till att hålla ihop, så andra inte riskerar att ta över stafettpinnen av någon av dem, för så många anledningar..

Fem dagar kvar - förhoppningsvis..
Citera
2025-10-12, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Jocke ville hjälpa chrippa att komma på fötter, fixade lgh, fixade så att YT pengar blev rätt skattade.
Jocke skattade väl aldrig på YT pengarna?
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Nu gör du så igen, du klagar på tidslinjen. Jag ger ett exempel på hur det kan ha gått till.
Vet du ens själv vad du undrar över? Var är hålen i tidslinjen som mitt exempel? Nej det är inte ett hål i tidslinjen för att Jocke eventuellt inte hade gjort som du vill.

Edit: hur menar du att Jocke & Jonna AB skulle betalat ut pengarna till Chrippa utan att först dra skatt? Det är ju knappast så att Chrippa kan fakturera honom.
Det kan han väl? På nåt sätt har pengar flyttats mellan Jocke och Jonna AB och Chrippa utan att beskattas först, det kan göras med eller utan faktura.

Jocke har berättat att Skatteverket inte fått en krona av det Chrippa tjänat på flera år. Jag tror det förekom i den långa intervjun i Anjos studio.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-12 kl. 02:30.
Citera
2025-10-12, 01:52
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Han är en fegis med skrytmuskler.
Tycker synd om både advokat och åklagare. Han lär inte vara lätt att handskas med och få tyst på.

Han är också fattig som en kyrkråtta och en sittkissare med kort snopp.
Citera
2025-10-12, 02:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Helt sanslöst att behöva göra det för att man har en fascist till bror som inte bara vill styra livet utan t om försöker välja vem man ska ligga med och älska...
Jocke gick verkligen till sjuka nivåer.

Det handla om att hålla henne från barnet. Håll dina sexfantasier för dig själv.
Citera
2025-10-12, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast nu var det ju du som gav recension på Chrippas snopp .. så därför undrade jag.
Jag är gammal och i min värld så jämför eller recenserar inte män varandras snoppar om de själva inte är intresserade av just den delen .. dvs bland homosexuella kan det var en grej - men inte bland heterosexuella ... För om du är hetero är den enda som kan bedöma din snorre tjejen du är med.
Det är som med heterosexuella tjejer -- vi kollar inte på varandras muffla och jämför .. för det är bara så korkat.

Gammal och kommenterar en ung tjejs kropp. Ganska äckligt faktiskt.
Citera
2025-10-12, 02:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det handla om att hålla henne från barnet. Håll dina sexfantasier för dig själv.
Nej, det gjorde det inte. Jocke hade inte ett smack problem med att låta sina barn och C vara med Linnea innan han insåg att hans bror inte var en lydig hund.
Så nej, att Jocke gjort allt för att förstöra för barnet handlar inte om omtanke om barnet - utan om ren och skär egoism
Citera
2025-10-12, 02:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Pallal betygsatte ju snoppar här nåt dygn sedan bara 😁
Och? På vilket sätt motsäger det mitt resonemang?
Citera
2025-10-12, 02:40
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Rörigt nu när du redigerar dina inlägg 200 gånger J. Mycket droger. Kämpa.

https://ibb.co/MyTGBvmX

Catch me if you can.

12/17

Alltså, nu är jag inte säker eftersom du bara skriver en bokstav men…

Bryter du inte mot FB’s regler nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in