2024-12-09, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Chrippa tillsammans med användare här inne bestämde sig för att hitta på en lögn om Jocke, att han har våldtagit en 14-årig flicka som sedan mådde så dåligt så hon tog sitt liv.
En användare bangade ur.
När infon lags ut i Jocke tråden av daxvaxpax fick pallal kalla fötter och skrev att historien är påhittad.
Mod tog bort inläggen pga av inget är sant.
Hur som helst så hade man bestämt sig för att först lägga ut det här och sen skulle chrippa göra en YouTube video om det.

Detta är alltså 100% sant, enligt dig? Tolkas du rätt då?
Citera
2024-12-09, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Jag var med. jag vet vem som vet. jag vet vilka som var på det. Pallal vet inte. Pallal blev trollad. Pallal kan inte säga nåt för den vet inte nåt. därför. nu låsas folk veta. det är ljug.

Pallal blev trollad? Du svarar; JA.

Pallal vet ingenting och kan därför inte säga något? Du svarar; JA.

Så Pallal blev trollad om att en grupp skulle falskanklaga Jocke för att våldtagit en 14-årig flicka som sedan skulle ha tagit livet av sig? Du svarar? JA.

Och innan den falska anklagelsen tog sig så pass att Chrippa hann göra en YT om det så drog sig Pallal ur att falskanklaga Jocke? Du svarar; JA.

Och jag, jag förstår ingenting av vad du skriver. Kan du ta ner det på en nivå så även jag fattar?
Citera
2024-12-09, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hur kan du vet vad Pallal vet och inte vet?

Citat:
Jag var med. jag vet vem som vet. jag vet vilka som var på det. Pallal vet inte. Pallal blev trollad. Pallal kan inte säga nåt för den vet inte nåt. därför. nu låsas folk veta. det är ljug.

Men du kan ändå inte veta om vad Pallal vet. Någon annan kan ju ha satt in henne i vad som var på gång och vilka som deltog i gruppen och vad de skulle göra. Hen kanske satt och hejade på den personen men när det skrevs om det så ville inte Pallal delta tydligen? Förstår du hur jag menar?
Citera
2024-12-09, 11:22
Medlem
Citat:
Pallal blev trollad? Du svarar; JA.

Pallal vet ingenting och kan därför inte säga något? Du svarar; JA.

Så Pallal blev trollad om att en grupp skulle falskanklaga Jocke för att våldtagit en 14-årig flicka som sedan skulle ha tagit livet av sig? Du svarar? JA.

Och innan den falska anklagelsen tog sig så pass att Chrippa hann göra en YT om det så drog sig Pallal ur att falskanklaga Jocke? Du svarar; JA.

Och jag, jag förstår ingenting av vad du skriver. Kan du ta ner det på en nivå så även jag fattar?
Chrille och Linea har inte med nåt att göra. varför fortsätta ljuga när jag sagt sanningen. jag har inte sagt Ja om Chrilla och YT. det är ljug
Citera
2024-12-09, 11:26
Medlem
Citat:
Chrille och Linea har inte med nåt att göra. varför fortsätta ljuga när jag sagt sanningen. jag har inte sagt Ja om Chrilla och YT. det är ljug

Så någon trollade Pallal att Chrippa och Linnea var inblandade i att sprida falska rykten om Jocke?

Det var helt andra människor som skulle sprida det ryktet om Jocke?
Citera
2024-12-09, 11:26
Medlem
Citat:
Men du kan ändå inte veta om vad Pallal vet. Någon annan kan ju ha satt in henne i vad som var på gång och vilka som deltog i gruppen och vad de skulle göra. Hen kanske satt och hejade på den personen men när det skrevs om det så ville inte Pallal delta tydligen? Förstår du hur jag menar?
Jo det kan jag. jag vet. dom andra måste sluta ljuga. dom vet inte. dom vill nita Chrille och skiter i sanningen.
Citera
2024-12-09, 11:28
Medlem
Citat:
Jo det kan jag. jag vet. dom andra måste sluta ljuga. dom vet inte. dom vill nita Chrille och skiter i sanningen.

Vilka är det som vill nita Chrille och om vad?
Citera
2024-12-09, 11:28
Medlem
Citat:
Så någon trollade Pallal att Chrippa och Linnea var inblandade i att sprida falska rykten om Jocke?

Det var helt andra människor som skulle sprida det ryktet om Jocke?
Nej det har dom i tråden ljugit om själva. det finns inte nåt sånt. det var inte om Jocke. det var om att avslöja en lallare.
Citera
2024-12-09, 11:54
Medlem
Citat:
Du får ursäkt men det är svårt att hänga med här.
Det är inte nån Chrille i det här. det är inte nån plan för yt. det var inte nån chattgrupp. det är inte nån Linea. det var att trolla ut vem som läckte info. Jag är den ända som snackat med Pallal. Pallal har inte info om nåt. så nu är det klart vilka som ljuger och vem som lallar. Pinto87 ljuger. 111-111 ljuger. mutemute123 ljuger. dom vill ha skit och ljuger om skit. dom har inte fått nån info från Pallal. Pallal har inte nåt den kan säga. det är bara ljug hela tiden från dom där. Dom enda konversationer dom kan ha sett är såna jag och Pallal skickat åt varandra. det finns inte nåt annat. jag vet det. Pinto87 och dom andra vet det. Pallal vet det. lallare och lögnare är avslöjade.
Citera
2024-12-09, 11:59
Medlem
Citat:
Det är inte nån Chrille i det här. det är inte nån plan för yt. det var inte nån chattgrupp. det är inte nån Linea. det var att trolla ut vem som läckte info. Jag är den ända som snackat med Pallal. Pallal har inte info om nåt. så nu är det klart vilka som ljuger och vem som lallar. Pinto87 ljuger. 111-111 ljuger. mutemute123 ljuger. dom vill ha skit och ljuger om skit. dom har inte fått nån info från Pallal. Pallal har inte nåt den kan säga. det är bara ljug hela tiden från dom där. Dom enda konversationer dom kan ha sett är såna jag och Pallal skickat åt varandra. det finns inte nåt annat. jag vet det. Pinto87 och dom andra vet det. Pallal vet det. lallare och lögnare är avslöjade.

Ja du kan ha rätt i det du säger, men samtidigt kan du inte veta vad Pallal har gjort, sagt och skrivit med andra. Men som du berättar det är du källan till Pallal som skvallrade om något som du inte kan berätta något om?
Citera
2024-12-09, 12:12
Medlem
Citat:
Vad menar du med att man "indirekt sprider" ett rykte? Alltså du menar typ en sån operation som det verkar ha varit nu om att indirekt sprida att Jocke har gjort något så fruktansvärt att det bär en att repetera det när man vet att det är lögn.

Ja detta är väll ett typisk sådant fall tycker jag.

Att sprida ut att någon eventuellt har planerat att sprida ut ett rykte. Skapar indirekt massor med andra rykten.
Citera
2024-12-09, 12:30
Medlem
Citat:
Pinto har bevisat flera gånger i denna tråd att han ljuger om det här.

Ljuger om vad?
Det du ljög om från början ?
Där du påstår att din syrra är död pga våldtäkt? Men visar inte någon polisrapport osv.. Skamligt. Släpp diskussionen om en påhittad historia från dig.. Eller fram med olika bevis som påvisar din sanning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in