Citat:
Ursprungligen postat av
xcv
Har du bara träffat HB vid något enstaka tillfälle eller är ni gamla bekanta eller kanske gamla "lumpar kompisar". Vad har han gjort dig pesonligen som gör att du visar sånt hat mot honom. Du verkar lägga ned mycket energi för att faktagranska honom, och för det ska du ha "kredit". Om du vill få stopp på hans förehavanden så träd fram i offentligheten och avslöja honom. Han har ju ändå rönt en viss framgång eller hur ? Program på nätet med flera krigsdekorerade f.d USA militärer och CIA agenter m m. Att avfärda honom som nynazist och Putinkramare samtidigt tycker jag verkar lite långsökt. Man brukar säga att hat förblindar, ja kanske det är sant. Personligen ser jag HB som ett samtidsfenomen. Våra s.k media har sedan länge förlorat siit förtroendekapital, geom att ständigt vara ovarsamma med sanningen, ljuga och ha en egen agenda som leder till fan vet vad. Våra politiker framstår som rena USA slickare och krigshetsare. Jag håller med HB att hela riksdagen borde bytas ut då de helt verkar sakna verklighetsförankring, /dock inte med HBs parti Knapptryckarna eller andra flummare/ Utan med ett parti som verkar för Sveriges bästa och att gamla värderingar kommer till heders igen.
Han är en Putinkramare då han ohejdat håller på Ryssland som aldrig gör något fel, citerar direkt rysk propaganda! Min personliga vendetta är min personliga vendetta när det gäller Bergmark! Gud förlåter! Jag gör det inte! Tjänar man pengar som jag har nämnt tidigare på katastrofer och lik så förtjänar bara förakt!
Mitt förhållande till Bergmark har ingen med att göra! Det är mellan honom och mig! Jag tänker inte outa mig själv här, har mottagit mordhot ifrån hans nazistsvans! Han är och var ett stort jävla svin och har så varit igenom alla tider!
Att intervjua Macgregor eller Larry Johnsson imponerar inte på mig de är nollor och i vissa fall antisemiter och snackar för sin egen sak (är inget problem men var ärlig om det då!) Dessutom så har de fått information om Bergmarks bravader men skiter i det vilket säger mer om dem än om mig! Dessutom förnekar man förintelsen inte bara en gång, länkar till antisemitiska filmer och deltar på Frihetsnytt (NMR LIGHT!) så är man en nazze! PUNKT! Bergmark och Rönne är nazister och ett hot emot vårt demokratiska samhälle då man vill döda rikets ledning och hänga politiker utan rättegång!
Nä våra politiker är inga krigshetsare, varje land har en arme sin egen någon annans! Vi har varit med indirekt i Nato sedan länge, kolla mina kommentarer i tråden! Om Ryssarna vill sjunga cumbaya och röka på så kan vi gärna nedrusta! Men så länge de kör sin skit i "den s.k. gråzonen" så framstår Nato och våra politiker som moderata i sin respons! Vill du ha fred? För beredd dig för krig! Sedan om du undrar om jag gillar Nato? Nä det har jag klargjort i tråden! Gillar jag USA? Ryssland eller någon annan stormakt? Nej!
Bergmark skall ha skit som en vatnik! Landsförrädare! Mytoman! Tjänat pengar på lik! Det finns folk som jag kände som ligger där nere i Estonias vrak och DET JÄVLA SVINET HAR TJÄNAT PENGAR PÅ DEM! Åter igen! Gud förlåter! JAG GÖR DET INTE!'
Jag rekommenderar att du läser tråden! Då du inte verkar ha full insikt om Bergmarks bravader, person och åsikter!
Hoppas att detta besvarar din fråga?