2025-10-07, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon är tydligen i en H&M-butik vilket betyder att hon har åkt minst 4 mil enkel väg. Det blir tight med tid att hinna hem och hämta L då hon ju skulle åka och handla rekvisita också. Hade det inte gått att kombinera detta med besöket på Leos som också ligger en bra bit från Smålandsstenar oavsett vilket Leos man väljer.

Det var väl någon som skrev att K jobbar kväll. Jag har ingen aning. Men isåfall gissar jag på att han hämtar. Det får väl bli vagn eller cykel då eftersom Hanna har bilen..
Jaja. Smidigare att handla online om man nu bor i världens ände kan man tycka.
Citera
2025-10-07, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Det var väl någon som skrev att K jobbar kväll. Jag har ingen aning. Men isåfall gissar jag på att han hämtar. Det får väl bli vagn eller cykel då eftersom Hanna har bilen..
Sakerna fanns kanske inte online. Hon har nog koll på det.
Citera
2025-10-07, 13:03
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Det blir säkert en större kick av att åka ut och handla fysiskt för HT, det blir liksom "mer" för att stilla begäret - planera färden dit, gå och klämma och kika, dra kortet några gånger, packa och lägga in påsarna i bilen, åka hem, packa upp. Typ så.
Citera
2025-10-07, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Det blir säkert en större kick av att åka ut och handla fysiskt för HT, det blir liksom "mer" för att stilla begäret - planera färden dit, gå och klämma och kika, dra kortet några gånger, packa och lägga in påsarna i bilen, åka hem, packa upp. Typ så.

Ja för hon är ju inte främmande för att handla online heller annars. Balaklavan finns online.
Citera
2025-10-07, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Sakerna fanns kanske inte online. Hon har nog koll på det.

Verkar inte så!
Citera
2025-10-07, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft

Tror precis så. Hon skulle dessutom handla varma mössor, vilket inte ens behövs än så tror också att det är en del i det, att börja spana efter och handla sådant sådant som kan behövas längre fram
Citera
2025-10-07, 13:35
Medlem
Citat:
Ja för hon är ju inte främmande för att handla online heller annars. Balaklavan finns online.
Hon skulle ju handla mer. Haha du kollade alltså upp 😂
Citera
2025-10-07, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Verkar inte så!
Hon skulle ju handla andra saker med. Låt henne gå i butiker. Det är väl bra att hon gör saker själv. 👌🏻
Citera
2025-10-07, 13:51
Medlem
Mer mössor 😅?

Var bara några veckor sen hon köpte flera tunna mössor på lager157 och någon ”finare” mössa ifrån ett annat ställe… Hur snabbt förbrukar Lars mössor ?
Citera
2025-10-07, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Hon skulle ju handla andra saker med. Låt henne gå i butiker. Det är väl bra att hon gör saker själv. 👌🏻

Jag svarade på ditt påstående att hon hade koll, skrev inget om att hon inte borde gå i butiker
Citera
2025-10-07, 14:05
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atlas21
Mer mössor 😅?

Var bara några veckor sen hon köpte flera tunna mössor på lager157 och någon ”finare” mössa ifrån ett annat ställe… Hur snabbt förbrukar Lars mössor ?
Eller hur? Det är nog mer kopplat till HT's shoppingberoende.
Citera
2025-10-07, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jag svarade på ditt påstående att hon hade koll, skrev inget om att hon inte borde gå i butiker
Aha, sorry. Ja, hon skulle ju ha annat med.

Det ska bli kul att se vad det blir för samarbete och vad hon köpte för rekvisita.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in