2025-10-05, 21:07
Medlem
Och jag blir trött på att hon gång på gång ska slänga sig med saker som hon tycker är ~sånt som föräldrar gör~ (och som hon nu ÄNTLIGEN också får göra). Nu tjatet om att hennes kropp förändrats så sedan graviditeten och att hon nu måste hitta nya kläder. Förlåt men hennes kropp såg väl likadan ut innan? Inte direkt som hon blivit på något sätt större av att ha fått barn? Hon var väl samma storlek innan. Menar inte att hon är varken tjock eller smal, bara att graviditeten inte, i mina ögon, förändrat hennes kroppsform på något sätt. Hon hade ju dessutom varit ännu större innan så hon kan ju inte fått mängder av bristningar eller annat? Och det har också gått TVÅ år…
Citera
2025-10-05, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Och jag blir trött på att hon gång på gång ska slänga sig med saker som hon tycker är ~sånt som föräldrar gör~ (och som hon nu ÄNTLIGEN också får göra). Nu tjatet om att hennes kropp förändrats så sedan graviditeten och att hon nu måste hitta nya kläder. Förlåt men hennes kropp såg väl likadan ut innan? Inte direkt som hon blivit på något sätt större av att ha fått barn? Hon var väl samma storlek innan. Menar inte att hon är varken tjock eller smal, bara att graviditeten inte, i mina ögon, förändrat hennes kroppsform på något sätt. Hon hade ju dessutom varit ännu större innan så hon kan ju inte fått mängder av bristningar eller annat? Och det har också gått TVÅ år…

Grejen är att nu efter hon fått Lars så kan hon för alltid ha det som orsak till allehanda bristningar/extrakilon ÄVEN om hon fått dessa pga grav övervikt.
Just det där är en klassiker som fler än Hanna kör med, även om de vägde 200 kg innan de blev gravida.

Öht så fattar jag inte varför hon ens ska göra en grej av det, har man strl 38-40 så är man fullkomligt normal och vet med sig det.
Citera
2025-10-05, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Jag tycker att det senaste samarbetet är en förbättring mot det förra Madlady-samarbetet! Hon pratar lugnt och är tydlig med att reklamen är för byxorna.

Däremot förstår jag inte varför hon alltid ska ta upp att hon ska hitta sig själv igen. Hon behöver en livsstilsförändring om hon vill ha den typen av förändring som hon tjatar om hela tiden.
Ja, det var bra. Hon pratar långsamt och tydligt.
Citera
2025-10-06, 08:11
Avstängd
Det som jag blir mest fascinerad över när jag läser den här tråden, är hur det finns så många människor som uttryckligen inte tycker om Hanna men som ändå gång på gång tar sig tiden att logga in, läsa om henne, skriva om henne och försöker trycka ner henne på alla möjliga sätt, i hopp om vadå om jag får fråga?😂

All publicitet är bra publicitet och att ni skapat en av sveriges största trådar om henne så ni kan få utlopp av era känslor är ju faktiskt bara jätte snällt😂 sen att ni flesta är 40+ och själva har barn, ja man kan ju faktiskt bara hoppas och önska att era barn blir utsatta och pratade om på precis samma sätt ni pratar och skriver om Hanna i den här tråden så ni får er en tankeställare, för hjärnorna här har ju checkat ut för läääängesen och avundsjukan är helt otrolig😅

Sen vill jag avsluta med att jag vet att ni är alldeles för inkompetenta och besatta av Hanna för att kunna ta in något utav det jag skriver, men att hoppa på ett dödfött barn, de är lågt även för en inkompetent person. Skulle de inte va bättre om ni stod för allt ni skriver? Hanna gör ju åtminstone det i jämförelse, så man behöver ju inte fundera på vart dem svaga hänger nånstans🙈

Btw, när ni skriver här så håller ni bara henne relevant, vilket är skit bra!!!
Om ni bara visste vad man kan ta betalt för ett samarbete idag, och även hur svårt de är att faktiskt hålla sig relevant, allt tack vare er, hur fint ändå?🥹🙏🏼
Citera
2025-10-06, 08:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd

Oj här har vi någon som inte fött barn själv antagligen😂
Nu ska jag lära dig lite grundläggande fakta, när man föder barn så flyttar bäckenet sig för att bebis ska kunna tränga sig igenom, för många så återgår inte bäckenet till sin normala position vilket leder till en FÖRÄNDRAD KROPP, det kan innebära bredare höfter, bredare ”tight gap” osv vilket betyder att man fått en ny kropp man måste lära känna på nytt. Handlar inte om att man behöver bli större viktmässigt, utan formmässigt. Och det spelar ingen roll om det gått TVÅ år, kroppen förändras av en förlossning och ett barn. Brösten med oavsett om du ammar eller inte. Så snälla jag HOPPAS inte du har fött barn själv och ändå inte är medveten om detta för då tycker jag verkligen att du ska börja göra lite research innan du hoppar på en mamma som uttrycker sig precis som alla andra mammor gör på sociala medier. Men på nåt sätt så är det bara Hanna det är fel på och det är bara Hanna som ljuger…spännande resonemang 🥲

Nästa gång istället för att skriva en dum kommentar här, så kan du göra en snabb och enkel googling så får du svar svart på vitt, så slipper du lägga ner din sårbara tid här😘

PS. bara för att du inte ser nån skillnad på hennes kropp (antar att du måste va ett stort fan som inspekterat henne under minst 2 års tid för att ha den åsikten) så lever inte du i hennes kropp varje dag, så där har dina åsikter eller ”dina ögon” inte någon som helst talan kring vad hon har för känslor till sin kropp efter hennes förlossning!🥰
Citera
2025-10-06, 09:22
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligalaban
Det som jag blir mest fascinerad över när jag läser den här tråden, är hur det finns så många människor som uttryckligen inte tycker om Hanna men som ändå gång på gång tar sig tiden att logga in, läsa om henne, skriva om henne och försöker trycka ner henne på alla möjliga sätt, i hopp om vadå om jag får fråga?😂

All publicitet är bra publicitet och att ni skapat en av sveriges största trådar om henne så ni kan få utlopp av era känslor är ju faktiskt bara jätte snällt😂 sen att ni flesta är 40+ och själva har barn, ja man kan ju faktiskt bara hoppas och önska att era barn blir utsatta och pratade om på precis samma sätt ni pratar och skriver om Hanna i den här tråden så ni får er en tankeställare, för hjärnorna här har ju checkat ut för läääängesen och avundsjukan är helt otrolig😅

Sen vill jag avsluta med att jag vet att ni är alldeles för inkompetenta och besatta av Hanna för att kunna ta in något utav det jag skriver, men att hoppa på ett dödfött barn, de är lågt även för en inkompetent person. Skulle de inte va bättre om ni stod för allt ni skriver? Hanna gör ju åtminstone det i jämförelse, så man behöver ju inte fundera på vart dem svaga hänger nånstans🙈

Om ni bara visste vad man kan ta betalt för ett samarbete idag, och även hur svårt de är att faktiskt hålla sig relevant, allt tack vare er, hur fint ändå?🥹🙏🏼
Bra att du kallar andra för inkompetenta...(hänvisar till det fetade i din text) 😂🙈
Och dina två första inlägg ever, gick direkt till tråden om HT 🤭🤭🤭
Senast redigerad av Bobhallonsaft 2025-10-06 kl. 09:26.
Citera
2025-10-06, 09:27
Medlem
Lars fyller år idag tydligen! Har varit väldigt lite inför det jämfört med förra året. Typ två uppdateringar i story max om att hon tex köper dekorationer…

Tycker reelen mest fokuserar på *deras resa*. Är ju 80% klipp från graviditeten…. Förstår det första födelsedagen, men när barnet är två år? Och bara floskler om att hon är deras sol i hjärtat… känns väldigt opersonligt tycker jag.
Citera
2025-10-06, 09:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Avundsjuka 😂😂😂 Kan lova dig att absolut ingen (med undantag för simsalabim) är avundsjuk på H.

Du specifikt verkar de som🥹 Tycker de är fint att se så högt engagemang ändå, för att ogilla Hanna så märks verkligen inte det🙈
Måste ändå kännas bra att bry sig om någon så mycket, utan att få känna de tillbaka 😅😂
Citera
2025-10-06, 09:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Bra att du kallar andra för inkompetenta...(hänvisar till det fetade i din text) 😂🙈
Och dina två första inlägg ever, gick direkt till tråden om HT 🤭🤭🤭

Hoppsan fanns de inget annat att kommentera där 🙈 Hörrudu Bobhallonsaft, kan du inte komma med nåt vettigt🥹

Ja kan du fatta, jag hjälper gärna till så hon håller sig relevant så hon kan fortsätta uppdatera och störa människor som dig ända in i benmärgen😍
Citera
2025-10-06, 10:38
Medlem
Uncloaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Lars fyller år idag tydligen! Har varit väldigt lite inför det jämfört med förra året. Typ två uppdateringar i story max om att hon tex köper dekorationer…

Tycker reelen mest fokuserar på *deras resa*. Är ju 80% klipp från graviditeten…. Förstår det första födelsedagen, men när barnet är två år? Och bara floskler om att hon är deras sol i hjärtat… känns väldigt opersonligt tycker jag.

Helt ärligt så är väl det jättebra? Att exponera sin dotter och hennes liv mindre, och fokusera på de vuxna istället?
Citera
2025-10-06, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncloak
Helt ärligt så är väl det jättebra? Att exponera sin dotter och hennes liv mindre, och fokusera på de vuxna istället?

Ja, men menar att det är fokus på tiden innan Lars. Det kan handla om henne utifrån Hannas perspektiv men nu tycker jag det handlar mer om Hanna
Citera
2025-10-06, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligalaban

Hahaha jag har själv skrivit och tror många andra kommenterat Hannas inlägg men blivit blockade för minsta lilla..så ja vi kan stå för det vi tycker men det är svårt när Hanna inte klarar av att bli ifrågasatt? För övrigt så får man tolerera att folk kommenterar en om man nu vill vara en offentlig person. Och vad menas med kompetent i detta sammanhang? Ja tur du är kompetent!??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in