Citat:
Ursprungligen postat av
AldrigNojd
Och jag blir trött på att hon gång på gång ska slänga sig med saker som hon tycker är ~sånt som föräldrar gör~ (och som hon nu ÄNTLIGEN också får göra). Nu tjatet om att hennes kropp förändrats så sedan graviditeten och att hon nu måste hitta nya kläder. Förlåt men hennes kropp såg väl likadan ut innan? Inte direkt som hon blivit på något sätt större av att ha fått barn? Hon var väl samma storlek innan. Menar inte att hon är varken tjock eller smal, bara att graviditeten inte, i mina ögon, förändrat hennes kroppsform på något sätt. Hon hade ju dessutom varit ännu större innan så hon kan ju inte fått mängder av bristningar eller annat? Och det har också gått TVÅ år…
Oj här har vi någon som inte fött barn själv antagligen😂
Nu ska jag lära dig lite grundläggande fakta, när man föder barn så flyttar bäckenet sig för att bebis ska kunna tränga sig igenom, för många så återgår inte bäckenet till sin normala position vilket leder till en FÖRÄNDRAD KROPP, det kan innebära bredare höfter, bredare ”tight gap” osv vilket betyder att man fått en ny kropp man måste lära känna på nytt. Handlar inte om att man behöver bli större viktmässigt, utan formmässigt. Och det spelar ingen roll om det gått TVÅ år, kroppen förändras av en förlossning och ett barn. Brösten med oavsett om du ammar eller inte. Så snälla jag HOPPAS inte du har fött barn själv och ändå inte är medveten om detta för då tycker jag verkligen att du ska börja göra lite research innan du hoppar på en mamma som uttrycker sig precis som alla andra mammor gör på sociala medier. Men på nåt sätt så är det bara Hanna det är fel på och det är bara Hanna som ljuger…spännande resonemang 🥲
Nästa gång istället för att skriva en dum kommentar här, så kan du göra en snabb och enkel googling så får du svar svart på vitt, så slipper du lägga ner din sårbara tid här😘
PS. bara för att du inte ser nån skillnad på hennes kropp (antar att du måste va ett stort fan som inspekterat henne under minst 2 års tid för att ha den åsikten) så lever inte du i hennes kropp varje dag, så där har dina åsikter eller ”dina ögon” inte någon som helst talan kring vad hon har för känslor till sin kropp efter hennes förlossning!🥰