2025-10-06, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligalaban
Du specifikt verkar de som🥹 Tycker de är fint att se så högt engagemang ändå, för att ogilla Hanna så märks verkligen inte det🙈
Måste ändå kännas bra att bry sig om någon så mycket, utan att få känna de tillbaka 😅😂
Håller med dig om att väldigt många i tråden är gröna av avund på H. Det sticker ju så vansinnigt mycket i deras ögon att H tjänar såpass mycket pengar, framför allt i jämförelse med dom själva.
Självklart handlar det om AVUNDSJUKA 😂😂
Citera
2025-10-06, 13:46
Medlem
Knappast.......s avatar
Snarare fascination över att kunna tjäna så stora pengar på att leka runt på Instagram. Det är ju toppen för den som trivs med det.
Varken avundsjuka eller missunnsamhet.

Jag hade aldrig nånsin gjort det, delar inte ens med mig av hälften fast jag enbart har följare som jag känner. Jag gissar att H egentligen känner likadant eftersom hon bryr sig för mycket om vad andra tycker. Ett sånt jobb är inte för dessa tyvärr.

Hoppas att hon kommer in på utbildningen sen och kan skaffa sig ett vanligt jobb, utan att bli granskad och synad offentligt.
Senast redigerad av Knappast....... 2025-10-06 kl. 14:15.
Citera
2025-10-06, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Snarare fascination över att kunna tjäna så stora pengar på att leka runt på Instagram. Det är ju toppen för den som trivs med det.
Varken avundsjuka eller missunnsamhet.

Jag hade aldrig nånsin gjort det, delar inte ens med mig av hälften fast jag enbart har följare som jag känner. Jag gissar att H egentligen känner likadant eftersom hon bryr sig för mycket om vad andra tycker. Ett sånt jobb är inte för dessa tyvärr.

Hoppas att hon kommer in på utbildningen sen och kan skaffa sig ett vanligt jobb, utan att bli granskad och synad offentligt.
Håller med. Får känslan av att ingen vuxen där hemma jobbat idag trots att L varit på föris. De har säkert lallar runt och städat, iaf HT.
Jag har ett administrativt jobb och kan jobba hemifrån men gör det inte för jag vet att det inte är någon vidare kvalitet på det jämfört med att vara på kontoret.
Citera
2025-10-06, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Håller med dig om att väldigt många i tråden är gröna av avund på H. Det sticker ju så vansinnigt mycket i deras ögon att H tjänar såpass mycket pengar, framför allt i jämförelse med dom själva.
Självklart handlar det om AVUNDSJUKA 😂😂
Tror inte inkomsten är det primära. Kanske så att det blir lite skevt när vederbörande drömt om ett barn i så många år, fått ett fantastiskt barn och sedan inte ger de bästa förutsättningarna med mat och engagemang. Du lär förmodligen misstolka, be my guest men skärmtid, socker, ofta klaga på barnet och sätta sina behov framför barnets är ”mjääh”.

På senare tid verkar hon inte skriva ut lika frekvent att hon mutat barnet med en klubba för att sitta still i en kundvagn. Najs.
Citera
2025-10-06, 15:12
Medlem
Citat:
Oj här har vi någon som inte fött barn själv antagligen😂
Nu ska jag lära dig lite grundläggande fakta, när man föder barn så flyttar bäckenet sig för att bebis ska kunna tränga sig igenom, för många så återgår inte bäckenet till sin normala position vilket leder till en FÖRÄNDRAD KROPP, det kan innebära bredare höfter, bredare ”tight gap” osv vilket betyder att man fått en ny kropp man måste lära känna på nytt. Handlar inte om att man behöver bli större viktmässigt, utan formmässigt. Och det spelar ingen roll om det gått TVÅ år, kroppen förändras av en förlossning och ett barn. Brösten med oavsett om du ammar eller inte. Så snälla jag HOPPAS inte du har fött barn själv och ändå inte är medveten om detta för då tycker jag verkligen att du ska börja göra lite research innan du hoppar på en mamma som uttrycker sig precis som alla andra mammor gör på sociala medier. Men på nåt sätt så är det bara Hanna det är fel på och det är bara Hanna som ljuger…spännande resonemang 🥲

Nästa gång istället för att skriva en dum kommentar här, så kan du göra en snabb och enkel googling så får du svar svart på vitt, så slipper du lägga ner din sårbara tid här😘

PS. bara för att du inte ser nån skillnad på hennes kropp (antar att du måste va ett stort fan som inspekterat henne under minst 2 års tid för att ha den åsikten) så lever inte du i hennes kropp varje dag, så där har dina åsikter eller ”dina ögon” inte någon som helst talan kring vad hon har för känslor till sin kropp efter hennes förlossning!🥰

Jo tack jag har ett barn som är äldre än Lars. Sjävklart har jag märkt att mina höfter är något bredare än innan och att brösten inte ser ut som innan. Men du förstår inte vad jag menade ändå så det är ingen idé att gå in på det.

Och nej, jag tror ytterst få är avundsjuka på Hanna. Jag vill inte ha något av det Hanna har. Jag tycker det är intressant och ganska roligt faktiskt att följa hennes patetiska liv. Japp, så är det.
Citera
2025-10-06, 15:24
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Och nej, jag tror ytterst få är avundsjuka på Hanna. Jag vill inte ha något av det Hanna har. Jag tycker det är intressant och ganska roligt faktiskt att följa hennes patetiska liv. Japp, så är det.
Nämen exakt, vill absolut inte ha något av det HT har. Längtar inte efter dåligt självförtroende, dåliga tänder och kosthållning, orange foundation, ett jobb jag inte är bra på, att inte ha bra rutiner kring mitt föräldrarskap, psykisk ohälsa osv osv osv. Inte ens hennes lön är jag avis på. Jag har bra lön och är stolt över mitt yrke. Jag är bra på mitt yrke, om någon skulle vilja ge kritik skulle jag absolut ta till mig det om jag visste att det skulle hjälpa mig.

Så att säga av någon är avundsjuk är det lättaste och plattaste alternativet när det tryter. När man är mest intresserad av själva argumentationen för argumentens skull. Tomt liksom.
Citera
2025-10-06, 15:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Hahaha jag har själv skrivit och tror många andra kommenterat Hannas inlägg men blivit blockade för minsta lilla..så ja vi kan stå för det vi tycker men det är svårt när Hanna inte klarar av att bli ifrågasatt? För övrigt så får man tolerera att folk kommenterar en om man nu vill vara en offentlig person. Och vad menas med kompetent i detta sammanhang? Ja tur du är kompetent!??

”man får tolerera att folk kommenterar en om man nu vill vara en offentlig person” Läste du det där själv?

Nej Hanna har inte signat upp på att få hat från osäkra personer på nätet för att hon visar upp sitt liv på sociala medier, de är just precis det tankesättet som kommer fortsätta skapa näthat och nättroll som våran nästa generation behöver växa upp i!
Citera
2025-10-06, 15:46
Medlem
Citat:
Att dom förnekar det är nästan ännu värre, dom har koll på allt Hanna gör och lägger all sin vakna tid verkar de som i en flashback tråd tillägnad helt till vår kära Hanna Theorin 🥹 blir ju nästan rörd till tårar!
men nej nej inte skulle det vara någon avundsjuka 🙈
Varför blir du rörd till tårar?
Jag lägger nog 10 minuter om dagen här så nej, jag tror inte så många lägger sin vakna tid här.
Avundsjuk, nej du. Det finns verkligen inget i hennes liv som jag vill ha. Jag har skaffat mig ett eget och kämpat för att komma dit jag vill och det är jag helt nöjd med.
Ibland tycker jag att Hanna gör bra saker, ibland gör hon det inte. Jag berömmer ibland när jag tycker något är bra.

Som idag när hon åker till Leos på Ls födelsedag. Det tycker jag är jättefint eftersom det är tjejens 2årsdag och hon älskar Leos.

Däremot när hon tex ger dottern en sockerbomb till frukost tycker jag det är jättedåligt och det får jag väl tycka.

Betyder det att jag är avundsjuk? Inte alls. Jag kan också äta pannkakor om jag vill.
Citera
2025-10-06, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Nämen exakt, vill absolut inte ha något av det HT har. Längtar inte efter dåligt självförtroende, dåliga tänder och kosthållning, orange foundation, ett jobb jag inte är bra på, att inte ha bra rutiner kring mitt föräldrarskap, psykisk ohälsa osv osv osv. Inte ens hennes lön är jag avis på. Jag har bra lön och är stolt över mitt yrke. Jag är bra på mitt yrke, om någon skulle vilja ge kritik skulle jag absolut ta till mig det om jag visste att det skulle hjälpa mig.

Så att säga av någon är avundsjuk är det lättaste och plattaste alternativet när det tryter. När man är mest intresserad av själva argumentationen för argumentens skull. Tomt liksom.
Amen! 🙌
Citera
2025-10-06, 16:44
Medlem
Fp
Citera
2025-10-06, 16:45
Medlem
Tyckte videon om Lars var lite mysig och äntligen fick Hanna till ordentligt med likes.
Tror det är bra för Hanna att påminna sina följare om varför de började följa henne dvs inte pga alla "här har jag köpt min jacka alla frågar om adlinks" (vilket jag tycker hon kunde ha väntat med och låtit detta enbart vara Lars dag utan att Hanna försöker tjäna pengar på det samtidigt)
Citera
2025-10-06, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft

+1 på denna. Enda jag är avis på är hur mycket fritid hon har, det skulle jag vilja ha mer av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in