Citat:
Ursprungligen postat av
LadyFaz
Okej, jag är en idiot.
Jag visste inte att hon sålde lägenheten innan, men det visste du uppenbarligen.
Jag har följt Ellie sedan hon flyttade in i huset, för då kom just den videon upp i mitt flöde på Youtube.
Allt innan det har jag inte sett så därav hade jag inte all korrekt info.
Är det ändå inte lite creepy att du som avskyr Ellie så fruktansvärt mycket kan allt om hennes liv?
Jo, mycket creepy.
Sist men inte minst:
Titta på denna YT-videon.
https://www.youtube.com/watch?v=2xpmb2DQXNk
Här säger hon flera gånger att hon klarat sig pga. att hon har
sparkapital.
Du skriver:
"det fanns inget på hennes bankkonton innan huset.. o efter husköp så har hon shoppat hutlöst så pengarna hon skulle renovera huset för är slut…"
Jodå, hon hade
sparkapital på "hennes bankkonton" innan hon köpte huset. Då har vi rett ut det.
Hade du följt henne redan innan hon sålde lägenheten så hade du oxå vetat vilken ekonomisk status/kris hon hade… ekonomin var en av alla anledningar till att hon sålde lägenheten o flyttade till ett hus utan avgifter. Hon hade inte råd att bo kvar, hon hade inte råd med bankens skenande räntor, hon hade inte råd att försörja sina barn!(i Stockholm)
Du misstar mig för någon annan användare här inne… jag avskyr inte henne så fruktansvärt.. det är ett väldigt starkt uttryck du använder dig av!
Jag retar mig på hennes hyckleri, jag stör mig på hur hon särbehandlar sina barn, jag ogillar hur hon sprider ”sin” information till hennes följare.. det är STOR skillnad på det du anklagar mig för!!
Att jag vet dessa saker är just för att jag följt henne längre än dig o detta har hon alltså berättat o pratat om i sina vloggar på youtube… hur skulle jag annars veta? Tror du jag är någon spion av något slag?
Vi 2 har inte rett ut någonting för du är fortfarande en IDIOT!
Jag drar mig oxå ur vidare diskussion med dig.. du försvarar någon som du helt uppenbart inte har hela bilden av o har mage att gång efter annan påstå att jag är både det ena med det andra för att sen inte kunna be om ursäkt när du misstog dig.
Du kanske ska läsa det JAG har skrivit o inte tolka in vad andra skrivit o få det till att det är jag som borde få trolljägarna på mig… herregud du är ju precis det du anklagar mig för.. projicera inte dina tillkortakommanden på mig!