2025-10-01, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppskan
Om dom varit sambo, vilket dom inte är, och han jobbar borta i veckorna så skulle han kunna få vabba så länge Ellie är inlagd på sjukhus. Även om Mellin inte är sjuk. Man måste ha intyg och det är lite krångel men man kan det.
De är ju inte sambo. Han har inte flyttat dit än. Han står inte skriven där. Varför kallar honom honom för sambo kan man undra.
Citera
2025-10-01, 09:44
Medlem
Eg0x3s avatar
Hon postar ett gråtinlägg o genast börjar alla fråga hur dom kan skänka en slant… så jävla utstuderat.. jaja deras förlust.
Citera
2025-10-01, 10:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
De är ju inte sambo. Han har inte flyttat dit än. Han står inte skriven där. Varför kallar honom honom för sambo kan man undra.

Det kan man undra men försköna är hon ju bra på. Särbo är mer rätt att kalla det dom är.
Den här gofundme grejen får mig att må lätt illa. 🤢 hade hon vart det minsta ekonomisk( som hon påstår sig vara) så hade dom tagit bilen ner till Malmö. I runda slängar kostar det 15-1600 kronor per person tur och retur Malmö med tåg. Dessutom hotell två nätter cirka 2500 kronor plus mat på tåget och i Malmö. Mellons lego typ 600 kronor. Dom har lätt kommit upp i 10.000 per resa.
Med bil tur och retur cirka 2000 kronor och en övernattning cirka 1200 kronor medhavd matsäck och en middag ute max 5000 kronor.
Sen har hon mage att tigga pengar IGEN!
Citera
2025-10-01, 11:28
Medlem
Om hon har sån frossa (som hon för övrigt ser ut att fakea) varför har hon ingen filt???
Citera
2025-10-01, 11:35
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Om hon har sån frossa (som hon för övrigt ser ut att fakea) varför har hon ingen filt???

Sjukt irriterande med skakande kamera.. blir åksjuk!

Nu är ju alla olika men om jag har feberfrossa så ligger jag garanterat i sängen under stora duntäcket o pratar absolut inte i onödan. Har kanske feber 1 gång var 5:e så jag kanske är extra känslig vid feber haha
Citera
2025-10-01, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87

Det kan man undra. Vet inte om hon har frossa på grund av smärta? Då fryser man inte, men mår konstigt och skakar. Hennes feber är väl inte så hög längre så borde väl inte ha regelrätt feberfrossa. Men skakningarna ser fejkade ut. Hon kan ju ställa sin mobil någonstans och filma om hon skakar så mycket. Det gör hon ju annars när hon filmar med mobilen så det går ju.

När jag har frossa av feber eller smärta är det sista jag skulle orka att sätta en jävla kamera i ansiktet på mig själv. Men hon lever ju för uppmärksamheten, då orkar man väl allt….
Citera
2025-10-01, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Som jag skrev förut. Det är ju snart jul. Då behövs det pengar till julklappar….

Ja och mellons julklappar är ju inte billiga direkt..han är så bortskämd den ungen..
Citera
2025-10-01, 15:31
Medlem
Eg0x3s avatar
Lite mera nudes på insta… blev lite förvånad när jag såg ärret från en bukplastik… undrar när hon gjorde den??
Citera
2025-10-01, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Lite mera nudes på insta… blev lite förvånad när jag såg ärret från en bukplastik… undrar när hon gjorde den??
Är väl från Mellons kejsarsnitt
Citera
2025-10-01, 19:00
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Är väl från Mellons kejsarsnitt

Ett snitt går inte från höft till höft.

Här är 3 bilder.. ena bilden är när hon nyss blivit snittad.. tejpen döljer snittet men man ser att ärret fortsätter ut mot höften… dom 2 andra bilderna syns snittet som rött i det annars rätt bleka snittet som går från höft till höft.

https://postimg.cc/gallery/dqqb7rP
Citera
2025-10-02, 05:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Ett snitt går inte från höft till höft.

Här är 3 bilder.. ena bilden är när hon nyss blivit snittad.. tejpen döljer snittet men man ser att ärret fortsätter ut mot höften… dom 2 andra bilderna syns snittet som rött i det annars rätt bleka snittet som går från höft till höft.

https://postimg.cc/gallery/dqqb7rP

Ser faktiskt ut som bukplastik
Citera
2025-10-02, 08:01
Avslutad
Nu är de tre gofundme kontona uppe på nästan 97.000 kronor sen hon startade tigga i somras. Pengar som gått till egen kupé på tåg, hotell, skräpmat, kosttillskott och jordade skor som inte ens passar. Ja Mellons lego och andra leksaker. Vidrigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in