• 3
  • 4
2025-10-05, 15:24
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Underbart att vara fri i sitt eget hem och göra precis som man vill. Ingen som tjatar om att jag inte har diskat…
Amen!
Jag har ett berg av disk i köket as we speak, som jag tänkt ta tag i under några veckor nu. Det har liksom inte blivit av pga yttre omständigheter, men jag kanske gör ett försök senare, vi får se, tanken har iallafall slagit mig.
Börjar nämligen jobbet kl 15 imorgon så jag ska passa på att röka lite hasch och spela counter-strike nu härpå kvällskvisten. Jag har varit ledig hela helgen och förlustat mig i både tv-spel och pipa så det är svårt att lägga av bara sådär. Hursomhelst är livet fan rätt så underbart ändå.
Citera
2025-10-05, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Amen!
Jag har ett berg av disk i köket as we speak, som jag tänkt ta tag i under några veckor nu. Det har liksom inte blivit av pga yttre omständigheter, men jag kanske gör ett försök senare, vi får se, tanken har iallafall slagit mig.
Börjar nämligen jobbet kl 15 imorgon så jag ska passa på att röka lite hasch och spela counter-strike nu härpå kvällskvisten. Jag har varit ledig hela helgen och förlustat mig i både tv-spel och pipa så det är svårt att lägga av bara sådär. Hursomhelst är livet fan rätt så underbart ändå.

När du ändå är igång så kan du få ta tag i vår disk också.
Du har ju full insyn i berget.
Tack på förhand
Citera
2025-10-05, 15:42
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
När du ändå är igång så kan du få ta tag i vår disk också.
Du har ju full insyn i berget.
Tack på förhand
Är tyvärr inte igång än så det får du/ni klara av på egen hand. Sen har jag dessvärre inte insyn i ett skit eftersom det är så jävla mycket disk. Man ser liksom inte riktigt vad det är för något förens man börjar rota lite i det.
Du kanske kan manipulera din andra hälft till att ta tag i eran disk? Kanske har du förmånen att skylla på pms/pmds om situationen skulle eskalera? Du löser nog det där på på ditt vis skulle jag tro, det är bara lite disk
Citera
2025-10-05, 15:51
Medlem
Citat:
Är tyvärr inte igång än så det får du/ni klara av på egen hand. Sen har jag dessvärre inte insyn i ett skit eftersom det är så jävla mycket disk. Man ser liksom inte riktigt vad det är för något förens man börjar rota lite i det.
Du kanske kan manipulera din andra hälft till att ta tag i eran disk? Kanske har du förmånen att skylla på pms/pmds om situationen skulle eskalera? Du löser nog det där på på ditt vis skulle jag tro, det är bara lite disk

Berget försvann mirakulöst
Dessvärre har jag inte lyxen att kunna skylla på pms/pmds när orken tar slut eftersom jag inte lider av en sådan sjukdom.

Kan undras vad jag gjort som får uppleva lyckan i att vara omgiven av så underbara män som gör allt för mig idag?
Om jag är trött tillåts jag vila.
Citera
2025-10-05, 16:09
Medlem
Citat:
Dessvärre har jag inte lyxen att kunna skylla på pms/pmds när orken tar slut eftersom jag inte lider av en sådan sjukdom.

Kan undras vad jag gjort som får uppleva lyckan i att vara omgiven av så underbara män som gör allt för mig idag?
Det är guld värt. Om man själv inser hur viktig sömn och vila är för ens välbefinnande har man respekt för att andra människor säkerligen upplever detsamma. Då är det naturligt att visa hänsyn.
Citera
2025-10-05, 16:26
Medlem
Citat:
Amen!
Jag kan också samla disk…🤣
Citera
2025-10-05, 16:28
Medlem
Citat:

Härligt att du får vila. Skönt att slippa höra att man är lat. 🙏🏻
Citera
2025-10-05, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Härligt att du får vila. Skönt att slippa höra att man är lat. 🙏🏻

Mitt största problem är att jag inte kan koppla av, för då skäms jag.
Nu har jag fått öva på att inte ha allt "perfekt" hela tiden.
Men det var också under förutsättningarna att jag fick bo med grabbar som faktiskt kan ta-hand-om-sin-egna-skit.
Alla var yngre än mig, men betydligt mognare och vettigare än tidigare män jag fått leva ihop med.
Surrealistisk.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in