2025-10-04, 20:05
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Visst, du är en cuck som mer än gärna delar med dig av din tjej till andra män.

De får gärna kolla och sukta. De kommer ändå aldrig i närheten av henne. Om du vill agera moraltant, så: kul för dig. Eller halvkul, åtminstone.
Citera
2025-10-05, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jo, tjena. Solbrända pattar ser ju alla till daglig dags... Självklart handlar det om illa dold exhibitionism. Visst, hon får visa pattarna, men jag skulle inte vara ihop med en sådan slampa. Samma sak med en massa blaffiga tatueringar. Det är en lågkvalitetsstämpel även det.

Hennes make ser hennes jämna solbränna på brösten/kroppen. Hon kan vilja vara fin för honom och inte ha kritvita bröst och resten brun, när hon visar sin nakna kropp för honom.

Kvinnor på gymmet omklädningsrum ser hennes jämna och fina solbränna. Och ja: där kan det handla om exhibitionism. Hon vill visa upp sin snygga och jämna solbränna för andra kvinnor.

Kallar du kvinnor som solar för "slampor"? Ligger runt med solens alla strålar?
Citera
2025-10-10, 18:14
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Sökord "gf friend vacation topless pics" utan filter ger en bild av situationen.
https://www.google.com/search?q=gf%20friend%20vacation%20topless%20pics&h l=sv&tbs=rimg:CbSzCJ26WEs-YQ_1-AyEBgNQksgIAwAIA2AIA4AIB&udm=2&sa=X&ved=0CBIQuIIBa hcKEwjw3pfOxYOQAxUAAAAAHQAAAAAQBw&biw=1333&bih=606 &dpr=1.44

Om man inte är en swinger, hur ska man då förhålla sig till att hennes tuttar är framme som kanske förevigas via foton. Har sett många flickvänners kompisar topless på bild när de reser utan sina killar, och de flesta har väl legat med sådana själva runt medelhavet, vad de nu ska kallas? Ska era manliga vänner få ta del av dem, var går gränsen på ett ungefär?

Vad är grejen egentligen om inte sexuella inviter till radom strandturkar? Varför har ingen förut tagit upp detta "problemet". Det finns mycket att säga om saken, men börjar med att få era åsikter kvinnor som män om saken. Ska de ens få resa utan oss på en semester?

Upp till tjejen hur mycket hon vill visa upp sig.
Upp till killen att avgöra om han vill vara med en tjej som vill visa upp sig.

Det handlar om bekräftelse och ju fler killar som blir kåta ju mer poäng och status får hon (tror hon).

Jag är tjej och hör mina väninnor skryta över hur många som kollar mm och ännu bättre om de får DM på Insta då känner de sig eftertraktade.

Jag har själv badkläder som inte visar något för jag vill bara visa min blivande man.
Han verkar gilla min stil, har aldrig sett honom kolla på andra tjejer, han har sagt några gånger att han inte förstår varför man behöver bekräftelse utifrån för utseende som ändå inte varar för evigt.

Killar brukar ju se på Insta redan innan de dejtar en tjej om det är någon som vill visa upp sig för alla och sedan leva med det för man ska inte försöka ändra på någon.
Citera
2025-10-10, 19:27
Medlem
Bilderberg78s avatar
Jo, visst har det hänt att man inte täckte sig helt när man bytte från blött till torrt på stranden mär jag varit där med respektive kvinna som solat topless, det erkänner jag. jag var intresserad av hur folk tänker i summan mellan raderna. För något bra svar på en provokativ fråga är en algoritm som låg i frågeställningens natur på detta viset.
Citera
2025-10-10, 21:02
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Hennes make ser hennes jämna solbränna på brösten/kroppen. Hon kan vilja vara fin för honom och inte ha kritvita bröst och resten brun, när hon visar sin nakna kropp för honom.

Kvinnor på gymmet omklädningsrum ser hennes jämna och fina solbränna. Och ja: där kan det handla om exhibitionism. Hon vill visa upp sin snygga och jämna solbränna för andra kvinnor.

Kallar du kvinnor som solar för "slampor"? Ligger runt med solens alla strålar?

Vet ingen av mina väninnor som visar upp sig för varandra.
Det handlar om att få poäng, om någon kille blir intresserad/kåt så blir det höga poäng.

De tänker inte på (bryr sig inte) att de visar upp sig för hela världen.
Men det är vars och ens sak att bestämma över sin egen kropp.
Killar bestämmer om de vill vara med en tjej som visar upp sig för alla.
Citera
2025-10-10, 21:19
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Ingen man med full fungerande hjärna låter sin flickvän visa tuttarna för någon annan!

En normalt fungerande man utan nån form av komplex mm bryr sig övht inte.
Citera
2025-10-10, 21:43
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
De 3 kompisar jag hade i tidig 20 års åldern som lät sina flickvänner åka till grekland och spanien själva var alla otrogna!

Först kom det fram att de solat topless, sedan att de fått kuk!

Ingen man med full fungerande hjärna låter sin flickvän visa tuttarna för någon annan!

Det gäller att välja rätt tjej som själv har integritet och som inte själv vill visa upp sig för alla och inte vill ligga med någon annan än den hon är tillsammans med.

Det är bara att kolla på Insta och om hon visar upp sig så bjuder du inte ut henne utan väljer en tjej med samma värderingar.
Citera
2025-10-11, 06:54
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
De 3 kompisar jag hade i tidig 20 års åldern som lät sina flickvänner åka till grekland och spanien själva var alla otrogna!

Först kom det fram att de solat topless, sedan att de fått kuk!

Du, de hade förmodligen fått stock även om de inte solat topless, för festa och knulla är vad som försiggår på semesterorterna av väldigt många, partner eller inte. Och fulla brudar är i regel inte direkt svårövertalade, och är dessutom hennes snubbe typ 300 mil bort så.... Nej, skyll mer på dina blåsta polare som skickade iväg sin flickvänner till ett knullparadis, än på att de solade topless.

Hur kom det fram då för övrigt?
Citera
2025-10-11, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Du, de hade förmodligen fått stock även om de inte solat topless, för festa och knulla är vad som försiggår på semesterorterna av väldigt många, partner eller inte. Och fulla brudar är i regel inte direkt svårövertalade, och är dessutom hennes snubbe typ 300 mil bort så.... Nej, skyll mer på dina blåsta polare som skickade iväg sin flickvänner till ett knullparadis, än på att de solade topless.

Hur kom det fram då för övrigt?

Precis!!!!!! Jag kommer ihåg att jag frågade en av mina kompisar hur i helvete han kan släppa iväg sin tjej. Detta är vad svenska tjejer gör utomlands. Svaret jag fick var att han litar på henne.

Det hela kom fram tack vare en kamera. De hade bilder på hångel och som sagt en massa killar.
Citera
2026-04-25, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Sökord "gf friend vacation topless pics" utan filter ger en bild av situationen.
https://www.google.com/search?q=gf%20friend%20vacation%20topless%20pics&h l=sv&tbs=rimg:CbSzCJ26WEs-YQ_1-AyEBgNQksgIAwAIA2AIA4AIB&udm=2&sa=X&ved=0CBIQuIIBa hcKEwjw3pfOxYOQAxUAAAAAHQAAAAAQBw&biw=1333&bih=606 &dpr=1.44

Om man inte är en swinger, hur ska man då förhålla sig till att hennes tuttar är framme som kanske förevigas via foton. Har sett många flickvänners kompisar topless på bild när de reser utan sina killar, och de flesta har väl legat med sådana själva runt medelhavet, vad de nu ska kallas? Ska era manliga vänner få ta del av dem, var går gränsen på ett ungefär?

Vad är grejen egentligen om inte sexuella inviter till radom strandturkar? Varför har ingen förut tagit upp detta "problemet". Det finns mycket att säga om saken, men börjar med att få era åsikter kvinnor som män om saken. Ska de ens få resa utan oss på en semester?
Öhh, hon är väl vuxen och har en egen vilja. Omyndigförklara inte kvinnor!
Citera
2026-04-25, 18:05
Medlem
Om hon har perfekta bröst är det alltid okey.
Citera
2026-04-25, 18:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Öhh, hon är väl vuxen och har en egen vilja. Omyndigförklara inte kvinnor!

Nä. Det gör dom så bra själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in