2025-09-28, 14:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbles74
För mej tog d lång tid att bli riktigt beroende av heroin men dom våldtar min hjärna oxå. Jag gillar det för mkt helt klart. Men 7oh var inte tillräckligt nedåt för mej...
Det som jag fastnade för direkt var just energin och glädjen. Kände mig som Superman och blev så jävla produktiv.
Nodda är det sista jag ville göra.
Det fina är ju iaf att jag har fått extremt mycket uträttat och avklarat under denna period på alla plan.
Citera
2025-09-28, 15:08
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Det som jag fastnade för direkt var just energin och glädjen. Kände mig som Superman och blev så jävla produktiv.
Det fina är ju iaf att jag har fått extremt mycket uträttat och avklarat under denna period på alla plan.
Jo det kan jag tänka mig. Blev fan pigg av det. Svårt att sova
Citera
2025-09-28, 15:58
Medlem
fetagamlakommunists avatar
Citat:
Jag vet och planen var två ggr veckan men opiater våldtar min hjärna, borde ha fattat de innan. Kan ha distans till alla andra droger men inte denna typ.
Hade jag inte slängt dom då hade jag fortsatt ännu hårdare.
Du borde ha gjort en taper. Då hade du nog kunnat undvika den värsta absen, men nu är det ju försent så var bara glad att det är över inom någon månad max, men sannolikt kortare än så då du bara använde i ca 1 månad.

Minns du vad du tog som max på en dag?
Citera
2025-09-28, 16:02
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetagamlakommunist
Du borde ha gjort en taper. Då hade du nog kunnat undvika den värsta absen, men nu är det ju försent så var bara glad att det är över inom någon månad max, men sannolikt kortare än så då du bara använde i ca 1 månad.

Det kmr inte tar en hel månad. Man brukar räkna med max 1/3 av perioden man brukat.En taper är alltid att föredra framför CT
Citera
2025-09-28, 16:06
Medlem
Jag tog 2st om dagen nu under lör-sön, så funderar på att kanske göra en taper nästa vecka.
Mån - 1 3/4
Tis - 1 1/2
Ons - 1 1/4
Tors - 1
Fre - 3/4
Lör - 1/2
Sön -1/4

Sen får vi väl se hur det funkar (läs; det kommer nog inte funka). Men nu ska vi inte vara pessimistiska. Lovar att återkomma om hur det gick om precis 1 vecka!
Citera
2025-09-28, 16:11
Medlem
Citat:
Det kmr inte tar en hel månad. Man brukar räkna med max 1/3 av perioden man brukat.En taper är alltid att föredra framför CT
Du har nog rätt. Tänkte mer på den mentala biten också + att bli helt 100. Men man får väl anta att han blir bra snabbare än någon som väljer att tapra eller substituera med massa annat. Det hade jag inte klarat så han är starkare än mig.
Citera
2025-09-28, 16:15
Avslutad
Citat:

Det har aldrig fungerat för mig. Jag behöver komma till delen där jag avskyr drogen, då är det alltid lättare med en ct.
Citera
2025-09-28, 17:29
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Du har nog rätt. Tänkte mer på den mentala biten också + att bli helt 100. Men man får väl anta att han blir bra snabbare än någon som väljer att tapra eller substituera med massa annat. Det hade jag inte klarat så han är starkare än mig.
Man klarar mer än man tror men fruktansvärt jobbigt kan det bli. Phenibut är fett jobbigt att gå av. Alkohol ska vi inte tala om
Citera
2025-09-28, 18:17
Medlem
Citat:
Man klarar mer än man tror men fruktansvärt jobbigt kan det bli. Phenibut är fett jobbigt att gå av. Alkohol ska vi inte tala om
Ja... jag hade fysisk abstinens av alkohol när jag var 15. Var bara en kortare period som jag söp, men helvete vad den drogen är keff.. Skulle vara intressant att höra vad Frans-Jaeger tycker om det, men ska inte tjata på någon som ärligt försöker sluta med något som de upplever som destruktivt.
Citera
2025-09-28, 18:24
Medlem
FrenzyPreserves avatar
Citat:
Som sagt, du skulle nog uppskatta O-DSMT.
Citera
2025-09-28, 19:12
Medlem
Oxytorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrenzyPreserve
Som sagt, du skulle nog uppskatta O-DSMT.

Hur skulle du beskriva ruset O-DSMT? Har inte testat men har funderat på att beställa flera gånger.
Citera
2025-09-28, 19:16
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ja... jag hade fysisk abstinens av alkohol när jag var 15. Var bara en kortare period som jag söp, men helvete vad den drogen är keff.. Skulle vara intressant att höra vad Frans-Jaeger tycker om det, men ska inte tjata på någon som ärligt försöker sluta med något som de upplever som destruktivt.
Började dricka när jag var 12-13 och det finns bättre droger helt klart. Addiction doesn't discriminate. Men har tagit nåt återfall på horset och laddet men kan hantera saker lite bättre i min ålder..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in