2025-10-05, 09:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnStorTjorre
Jag har börjat ta denna på heltid, helt magisk substans, aldrig mått bättre, men jag är nyfiken på vad som väntar mig när lagret är slut, hur illa är det? Vad har du upplevt för symptom hittills??
Den är så jävla psykisk beroendeframkallande, knappt stött på någon annan drog som får en och må så jävla bra HELA tiden. Opioden U-4770 kan närmast jämföras med den.
För mig var avtändningen kraftig fysisk i 2-3 dagar men den mentala biten var värre som höll i sig 6-7 dagar. Dock känner jag mig faktisk helt återställd efter en vecka.
Ponera att jag även har lyckats arbeta med ett krävande arbete samtidigt dock med hjälp av Gabapenetin och Phenibut, annars hade jag eventuellt behövt sjukskriva mig.

Kom ihåg att detta är MIN subjektiva upplevde på 7-OH, vissa personer får mildare symptom men andra kanske inte ens kan sluta med den tvärt som jag gjorde.
Senast redigerad av Rvrvrp 2025-10-05 kl. 09:44.
Citera
2025-10-05, 11:23
Medlem
fetagamlakommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Den är så jävla psykisk beroendeframkallande, knappt stött på någon annan drog som får en och må så jävla bra HELA tiden. Opioden U-4770 kan närmast jämföras med den.
För mig var avtändningen kraftig fysisk i 2-3 dagar men den mentala biten var värre som höll i sig 6-7 dagar. Dock känner jag mig faktisk helt återställd efter en vecka.
Ponera att jag även har lyckats arbeta med ett krävande arbete samtidigt dock med hjälp av Gabapenetin och Phenibut, annars hade jag eventuellt behövt sjukskriva mig.

Kom ihåg att detta är MIN subjektiva upplevde på 7-OH, vissa personer får mildare symptom men andra kanske inte ens kan sluta med den tvärt som jag gjorde.
Tog du både 7oh och pseudo och kände du någon skillnad?
Citera
2025-10-05, 13:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fetagamlakommunist
Tog du både 7oh och pseudo och kände du någon skillnad?
Enbart 7-OH
Citera
2025-10-05, 14:06
Medlem
Citat:
Enbart 7-OH
Ändå sjukt att du behövde använda phenibut för att lägga av efter 1 månad på de (relativt) låga nivåerna. Tycker ändå att det var starkt gjort. Vi som tar måste vara förberedda på att överge skeppet, men det är som att vara passagerare på Titanic; det är så vackert att det är värt den kalla resan hem. Se till att ha med egen livbåt bara.
Citera
2025-10-05, 15:28
Medlem
Det är bäst. Passa på innan det är försent!
Citera
2025-10-05, 18:40
Medlem
trueforgoods avatar
Var sugen på att köpa då jag saknar Kratomet, men efter att ha kollat runt på Reddit kommer jag aldrig göra det. Verkar vara åt helvete beroendeframkallande, och folk nämner att det är svårare att sluta med än oxy till och med. Användare efter användare som ångrar bittert att dom började med det osv osv.

Ta det lugnt där ute, och tänk en gång till innan du hoppar på detta. Inte kul att fastna på detta och sen blir det klassat - vilket snart lär hända.
Citera
2025-10-05, 19:20
Medlem
Citat:
Jag tog 2st om dagen nu under lör-sön, så funderar på att kanske göra en taper nästa vecka.
Mån - 1 3/4
Tis - 1 1/2
Ons - 1 1/4
Tors - 1
Fre - 3/4
Lör - 1/2
Sön -1/4

Sen får vi väl se hur det funkar (läs; det kommer nog inte funka). Men nu ska vi inte vara pessimistiska. Lovar att återkomma om hur det gick om precis 1 vecka!
Som lovat så ska jag redovisa för hur det gick under veckan. Ja.. jag tog 1 3/4, 1 1/2 måndag och tisdag, men sedan gick det uför (eller uppför då ).
Blev 2 onsdag, torsdag, fredag, 1 3/4 lördag och sen 2 st idag igen.

Som sagt så var det inget hugget i sten, utan snarare ett halvhjärtat försök/test för att se hur jag reagerar, MEN om jag bestämmer mig för att trappa ner så kommer jag åtaga mig det på ett helt annat sätt. Den enda regeln som jag inte tummar på är att inte överstiga 2 om dagen och det är jag nöjd med.

Tack för mig
Citera
2025-10-05, 19:51
Avslutad
Citat:

Bra att du skriver och delar din erfarenhet. Det finns ett stort mörker bakom varje opioidmissbruk som de flesta inte skriver om här när de väl är inne i sin jakt på sitt rus.
Citera
2025-10-06, 06:25
Avslutad
Citat:

Ja det där lät ju inte så bra

Citat:
Får jag fråga är det 7oh, mit PI eller en kombination av båda du använder? För mig så är det båda.

Har du testat andra opioider? Jag körde kratom ett tag, men det här är någonting helt annat.

Jag har tagit varje dag i snart en månad, men har en gräns på 2 st om dagen, mest för att det är så dyrt. Rvrvrp hjälpte mig i PM genom att berätta om sin erfarenhet då jag frågade. Det verkar inte vara så farligt bara man brukar/brukade på en normal nivå. Stor skillnad att dricka 2 öl eller 2 75or om dagen trots att det är exakt samma drog liksom. Hur mycket tar du själv om man får fråga?

Testade lite kratom men funkade inte så gav upp på den. Men denna funkade klockrent. Går på ca 20mg 7-OH om dagen vi får se hur länge kalaset varar och vart det tar vägen, är fortfarande en färsking.
Citera
2025-10-06, 10:27
Medlem
Citat:

Testade lite kratom men funkade inte så gav upp på den. Men denna funkade klockrent. Går på ca 20mg 7-OH om dagen vi får se hur länge kalaset varar och vart det tar vägen, är fortfarande en färsking.
Pseudoindoxyl är snäppet vassare enligt mig och de flesta andra, men skit i det. Så länge det funkar så njut av livet och försök att få någonting uträttat samtidigt så slår du två flugor i en smäll. Folk är så negativa här. Koffein är ett bra och harmlöst komplement. Brukar kicka in med laserfokus för mig efter en stadig dos. Vill man vara lite extra glad och på g kan man ta L-Tyrosin och L-Teanin, vilket är aminosyror utan beroende eller vanebildning. Smart ändå att ta en dag utan och se hur man mår. Rapportera gärna om din personliga reaktion i så fall, så gör jag givetvis detsamma.
Citera
2025-10-06, 12:04
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Köpte 500g kratom året innan klassning och då bestämde jag mig för att det var sista rundan med kratom. Glad för det för annars hade det spårat. Hoppas ni som använder detta fixar att ta er ur skiten sen.
Citera
2025-10-06, 13:40
Medlem
Citat:
Aldrig testat just sånt här innan.

Nästan kriminellt hur underbar denna är, 1 tablett och man är i himlen, har aldrig mått så här fantastiskt i hela mitt liv. SS har skapat något otroligt.

Citat:

Jag kan redan berätta för dig vart det tar vägen. Din tolerans kommer byggas upp och du kommer bli fast i en extremt dyr vana som kommer kunna uppehållas tills 1. När pengarna tar slut eller 2. När substansen blir klassad runt sen vinter / tidig vår 2026. Du kommer då antingen tvingas vända dig till darkweb eller gatan och köpa varor därifrån (sub skulle jag tro) eller gå igenom en djävulsk avtändning, ännu mer djälvulsk för dig som aldrig har upplevt något liknande tidigare när den dagen kommer. Jag vet inte vilket alternativ som är bättre. Om jag inte missförstår dig är du färsk på droger överlag men du ger ju tydligt uttryck för att du självmedicinerar mot någon typ av psykisk smärta och att du upptäckt lösningen så jag skulle tro att när detta "kalaset" är slut börjar nog bara ett nytt oavsett om det är nån opiat, benzo eller tjack. Du är sannolikt helt orustad för att navigera tunga substanser och allt runt det och de kommer (enligt mig) leda till ett extremt lidande ganska snart beroende på hur länge du kan finansiera alltihop. Ett värre lidande som ersätter ditt nuvarande lidande. Dömer inte överhuvudtaget och försöker inte preacha att du ska spola dina grejer även om det nog hade varit det bästa men jag tror alla som börjat ta tyngre substanser och gett uttryck för de tankarna du har fått stora konsekvenser för det senare inkl mig själv. Hoppas jag har fel såklart.
Senast redigerad av fruktfabrik 2025-10-06 kl. 13:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in