2026-02-02, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theskunx
Det är det jag undrar också, måste det finnas ett uppsåt?
Blir man gripen med kokain i fickan så blir man ju dömd vare sig man trodde det var mjöl eller inte. Vet inte hur det fungerar om man beställt något och blivit vilseledd dock.

Beställde han 7-OH när det va lagligt så bör han bara kunna visa orderbekräftelsen på hemsidan samt visa att de marknadsför produkten som enbart 7-OH. Han kan ju inte hjälpa om de fuckat upp i ”produktionen”.

Antar han beställt från ett registrerat företag, så då ska allt sånt finnas? Sjukt om han blir dömd. Hoppas det går bra och att han säger som det är för det är absolut inte på honom!!!
Citera
2026-02-17, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Beställde han 7-OH när det va lagligt så bör han bara kunna visa orderbekräftelsen på hemsidan samt visa att de marknadsför produkten som enbart 7-OH. Han kan ju inte hjälpa om de fuckat upp i ”produktionen”.

Antar han beställt från ett registrerat företag, så då ska allt sånt finnas? Sjukt om han blir dömd. Hoppas det går bra och att han säger som det är för det är absolut inte på honom!!!

Det blev nerlagt. Han nekade till allt. Han hade ju inte beställt nåt det var ju nån som ville jävlas med honom antagligen...

Men jävligt fult att det säljs tabletter vilka saluföra som 100 procent lagliga, sen när de skickas på analys så innehåller de narkotika!
Citera
2026-02-18, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hubblebubble
Men jävligt fult att det säljs tabletter vilka saluföra som 100 procent lagliga, sen när de skickas på analys så innehåller de narkotika!

7-hydroxymitragynin lider av i princip samma problem som THC-A. Analyserar man 7-OH med GC-MS i labbet så finns det risk att det konverteras från 7-OH till mitragynin och analysresultatet blir felaktigt.

Om någon annan råkar ut för detta, vänligen be att en ny analys görs med LC-MS då GC-MS inte är pålitligt nog.
Citera
2026-02-19, 11:09
Medlem
Köpte på mig ett lager 7-OH innan det blev olagligt. Tagit som mest i 3 veckor i streck. Bara på kvällen. Och senaste veckan bara 1/4 varje kväll. Imorgon är det den sista . Vad tror ni. Kommer det bli tufft. Känner inte av något AT på jobbet. Bara ett sug!
Citera
2026-02-19, 12:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Druvan81
Köpte på mig ett lager 7-OH innan det blev olagligt. Tagit som mest i 3 veckor i streck. Bara på kvällen. Och senaste veckan bara 1/4 varje kväll. Imorgon är det den sista . Vad tror ni. Kommer det bli tufft. Känner inte av något AT på jobbet. Bara ett sug!
Om du inte har andra bakomliggande problem som du maskerar så kommer nog bara suget finnas kvar.
Vilket i sig kan vara jätteenkelt eller ett helvete.
Citera
2026-02-19, 13:25
Medlem
Dom underliggande problem är tristess. Måndag kvällar blir ju otroligt mycket bättre med 7-0H. Inga missbruksproblem innan. Kratom missbrukade jag väll nu när jag tänker efter. Där var suget rätt tufft efter 3 års dagligt bruk
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Om du inte har andra bakomliggande problem som du maskerar så kommer nog bara suget finnas kvar.
Vilket i sig kan vara jätteenkelt eller ett helvete.
Citera
2026-02-20, 11:14
Medlem
AndAgains avatar
Citat:

Min erfarenhet är att du kommer känna fysisk AT två-tre dygn. Räkna med minst en sömnlös natt. Du är redan så pass nedtrappad att jag tror det kommer gå enkelt. Det luriga med 7-oh var, enligt mig, att man kunde få AT av att bara använda det 2-3 dygn i rad. Men själva AT:n på små doser var väldigt enkel att ta sig igenom.

Ifall du ska jobba under AT:n så rekommenderar jag Liposomal C-vitamin i höga doser (bara att söka) samt Dimor. Men annars är det bara brösta skiten
Citera
2026-02-20, 13:24
Medlem
Tack man. Jobbade när jag slutade med Kratom. Då sov jag knappt på en vecka och hade svårt att komma till ro på kvällen. Inne på flesta dagen nu. Och så farligt är det inte. Mer suget som är jobbigt! Och känner mig förvånansvärt jävligt stabil i humöret. Varit på riktigt bra humör idag.
Citat:
Ursprungligen postat av AndAgain
Min erfarenhet är att du kommer känna fysisk AT två-tre dygn. Räkna med minst en sömnlös natt. Du är redan så pass nedtrappad att jag tror det kommer gå enkelt. Det luriga med 7-oh var, enligt mig, att man kunde få AT av att bara använda det 2-3 dygn i rad. Men själva AT:n på små doser var väldigt enkel att ta sig igenom.

Ifall du ska jobba under AT:n så rekommenderar jag Liposomal C-vitamin i höga doser (bara att söka) samt Dimor. Men annars är det bara brösta skiten
Citera
2026-02-20, 18:38
Medlem
Citat:
Tack man. Jobbade när jag slutade med Kratom. Då sov jag knappt på en vecka och hade svårt att komma till ro på kvällen. Inne på flesta dagen nu. Och så farligt är det inte. Mer suget som är jobbigt! Och känner mig förvånansvärt jävligt stabil i humöret. Varit på riktigt bra humör idag.

Det kommer gå luuugnt tror jag. Inga galna doser som vissa man läser om. Du har inget att oroa dig för
Citera
2026-02-23, 09:56
Medlem
Det har gått väldigt smärtfritt! Sovit lite oroligt, det är det enda! Tror min räddning var att jag inte tog på dagarna, utan bara efter jobbet! Samma när jag tog Kratom!

Citat:
Ursprungligen postat av LaFIare
Det kommer gå luuugnt tror jag. Inga galna doser som vissa man läser om. Du har inget att oroa dig för
Citera
2026-02-24, 19:32
Medlem
Citat:
Det har gått väldigt smärtfritt! Sovit lite oroligt, det är det enda! Tror min räddning var att jag inte tog på dagarna, utan bara efter jobbet! Samma när jag tog Kratom!

Härligt att höra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in