2025-09-25, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Ja precis, han ville inte innan

Om han nu inte ville innan varför går han då ut med ett äntligen inlägg?
Citera
2025-09-25, 22:56
Medlem
Det jag tror många glömmer när det diskuteras fram och tillbaka om varför inte faderskapet fastställdes direkt är omständigheten kring klamydia-härvan. Här finns det otroligt mycket att reda ut, varför hade N klamydia fast A inte? Jag tror däremot inte N har varit otrogen, men hur har då hon blivit smittad? Hur gick testerna innan LI till? Kan det ha blivit fel? Det är kring detta mysterium som jag tror allt detta elände börjar och kanske förklarar varför A var passiv till att först skriva på utan bekräftat DNA-test? Vilket jag ändå någonstans kan förstå i dessa omständigheter. A ska ju även enligt N:s utsago ha kallat barnet för ”horbarn” under ett bråk, har väl förmodligen att göra med att A tvivlade på om barnet verkligen var hans initialt?

Detta är såklart bara rena spekulationer, har ingen djupare insikt i detta mer än att N själv gick ut och sa att hon var smittad när hon var gravid med C, men hela situationen med klamydian är otroligt märkligt och jag är ganska säker på att där har vi startskottet till denna cirkus.

Kanske någon som vet mer?
Citera
2025-09-25, 22:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Bullshit, han ville skriva på i tingsrätt så du menar J och N inte längre kan manipulera narrativet.
Hm Förstår inte varför man ska fortsätta envis med dessa lögner för 🤷‍♀️

Måste vara jobbigt nu när sanningen äntligen kom fram .
Är väl därför man spyr galla på oss andra just nu .
Är väl oxå jobbigt att du jag mfl fick rätt om A att han kämpa för C och aldrig gav upp .

Trots att folk kalla oss lögnare så fortsatte vi tro på Andreas och hans ord .

Nu förstår jag oxå bättre varför N lagt ut bilder 24/7 och lekt mamma pappa barn som det nämns i tråden .
Och ja det är ett spel för galleriet för att A inte ska få gemensam vårdnad. Dom har panik och försöker skapa en trygg miljö åt C .
Det var därför N skrev som hon gjorde i går på Ig och klädde V & C i likadana kläder och la upp bilder när dom lekte , och när v natta C .

Men tyvärr går vi ej på detta skådespel längre .
Jag hoppas inte V vaknar upp en dag för sent och inser att allt är ett spel från början till slut .
Citera
2025-09-25, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87

För att de planerade allt och ljög från
början till slut! De tystade honom när han
gjorde liknande inlägg. De ville få honom skriva på utan att kunna ifrågasätta. Så absolut äntligen att det fastslogs i tingsrätt och han och hans familj får en rättvis chans till umgänge.
Citera
2025-09-25, 23:01
Medlem
Citat:
Tycker du det är samma sak?
Varför skulle han inte göra det nu menar du? Eller hur menar du?
Han trodde ju att N hade varit otrogen och trodde att nån annan kunde vara far. Men det fick han ju svart på vitt nu.
Men N stod på sig och visste att DNA skulle visa det. Så hon var ju inte rädd för nåt. Hon hade inget att dölja vilket hon anklagats för.
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-09-25 kl. 23:09.
Citera
2025-09-25, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekobrottsmannen
Det jag tror många glömmer när det diskuteras fram och tillbaka om varför inte faderskapet fastställdes direkt är omständigheten kring klamydia-härvan. Här finns det otroligt mycket att reda ut, varför hade N klamydia fast A inte? Jag tror däremot inte N har varit otrogen, men hur har då hon blivit smittad? Hur gick testerna innan LI till? Kan det ha blivit fel? Det är kring detta mysterium som jag tror allt detta elände börjar och kanske förklarar varför A var passiv till att först skriva på utan bekräftat DNA-test? Vilket jag ändå någonstans kan förstå i dessa omständigheter. A ska ju även enligt N:s utsago ha kallat barnet för ”horbarn” under ett bråk, har väl förmodligen att göra med att A tvivlade på om barnet verkligen var hans initialt?

Detta är såklart bara rena spekulationer, har ingen djupare insikt i detta mer än att N själv gick ut och sa att hon var smittad när hon var gravid med C, men hela situationen med klamydian är otroligt märkligt och jag är ganska säker på att där har vi startskottet till denna cirkus.

Kanske någon som vet mer?

Hon anklagade MG som var med i LI tidigare och hennes ex innan A. N anklagade honom för klamydiasmitta och misshandel. Men honom förlät hon, sagt i podden.

Håller med att allt startade där med dessa anklagelser och att N påstod att hon kommer inte kunna få barn. Han fick en chock och visste med sig att han inte varit otrogen efter LI.
Han hade tydligen oskyddat sex precis innan han gick in i huset. Väldigt klantigt. Så han trodde kanske han blev smittad då.

De tog fler tester där inne också och visade inget på någon av dem. Väldigt svårt att veta. Jag vet inte hur tillförlitliga dessa tester är🤷‍♀️

Sedan hade jag hört att en graviditet kan trigga viruset men det stämde tydligen inte och trodde då eftersom vissa sa att han hade haft oskyddat sex innan LI. Hans test var negativt efter N anklagade honom. Men som nämndes, den kommentaren tog de bort.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-09-25 kl. 23:13.
Citera
2025-09-25, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Tycker du det är samma sak?
Varför skulle han inte göra det nu menar du? Eller hur menar du?
Han trodde ju att N hade varit otrogen och trodde att nån annan kunde vara far. Men det fick han ju svart på vitt nu.

Du påstår han blev tvingad med DNA test om han hade varit så anti barnet varför gör han då ett inlägg som ikväll? Då hade han la bara struntat i allt och låtit N ha henne?
Citera
2025-09-25, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Hm Förstår inte varför man ska fortsätta envis med dessa lögner för 🤷‍♀️

Måste vara jobbigt nu när sanningen äntligen kom fram .
Är väl därför man spyr galla på oss andra just nu .
Är väl oxå jobbigt att du jag mfl fick rätt om A att han kämpa för C och aldrig gav upp .

Trots att folk kalla oss lögnare så fortsatte vi tro på Andreas och hans ord .

Nu förstår jag oxå bättre varför N lagt ut bilder 24/7 och lekt mamma pappa barn som det nämns i tråden .
Och ja det är ett spel för galleriet för att A inte ska få gemensam vårdnad. Dom har panik och försöker skapa en trygg miljö åt C .
Det var därför N skrev som hon gjorde i går på Ig och klädde V & C i likadana kläder och la upp bilder när dom lekte , och när v natta C .

Men tyvärr går vi ej på detta skådespel längre .
Jag hoppas inte V vaknar upp en dag för sent och inser att allt är ett spel från början till slut .

Hoppas tingsrätten ser igenom försöken att leka perfekt mamma nu när hon haft två år på sig
Citera
2025-09-25, 23:10
Medlem
Citat:
Du påstår han blev tvingad med DNA test om han hade varit så anti barnet varför gör han då ett inlägg som ikväll? Då hade han la bara struntat i allt och låtit N ha henne?
Rädda sitt eget skinn. Alla barn har en biologisk far och det kommer ju fram tillslut vilket man vill eller inte.
Varför tror du han inte ville skriva på när han fick möjligheten? Utredningen visade ju att han med den högsta sannolikhet som går att visa var rätt man.
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-09-25 kl. 23:16.
Citera
2025-09-25, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heart31
Ovanligt tyst från Josef Maria ikväll..?

H*n var nog upptagen med att kolla på hockeyn…
Citera
2025-09-25, 23:16
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Precis, det hade han inte behövt göra, ett bevis på att hernestigfamiljen ljuger.
Jag tror knappast N hade offentliggjort detta. Finns inte en chans nu när hon försöker göra allt för att visa världen att VL är pappan.
Citera
2025-09-25, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Precis, det hade han inte behövt göra, ett bevis på att hernestigfamiljen ljuger.
Jag tror knappast N hade offentliggjort detta. Finns inte en chans nu när hon försöker göra allt för att visa världen att VL är pappan.
Nä det hade hon garanterat inte gjort. Men många andra !!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in