2025-09-25, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Nä, du är inte ute & cyklar. Matchen började 19.00 och C sitter fortfarande uppe när matchen är slut så det är verkligen i senaste laget för ett barn på dryga 1 år och 9 mån.
🙄🫣

Enligt N så va hon stenhård med att fastställa rutiner och att C alltid skulle lägga sig 19 oavsett om C hade somnat 17 i bilen tex men denna gång så va de inte så viktigt för då kan hon ju inte lägga upp en film på hur bäst pappa är
Citera
2025-09-25, 22:43
Medlem
Varför kallar hon den nya snubben för pappa till Ciara? "Är pappa bra"(i kvällens match)
Citera
2025-09-25, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
bla bla bla .... Trist att du fortsätter spy galla över Andreas .
Enligt dej om jag får gissa så är det bara A som gjort fel & borde ta ansvar för sina handlingar men aldrig Nicci hur kommer det sej ?🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

Du hakar upp dej på saker som N hade kunnat förhindra .
Hade hon gjort allt rätt från början så hade detta aldrig gått så långt .
Och hur kommer det sej att du anser att det är As fel att N inte lämna in uppgifter från början

Och varför står du fast vid att A aldrig ville skriva på för ? När han för några timmar sen bevisa motsatsen.
Det var tingsrätten som fick honom att skriva på. Han ville inte innan så därför gick det till tingsrätten.
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-09-25 kl. 22:48.
Citera
2025-09-25, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Det var tingsrätten som fick honom att skriva på.

Bullshit, han ville skriva på i tingsrätt så du menar J och N inte längre kan manipulera narrativet.
Citera
2025-09-25, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Bullshit, han ville skriva på i tingsrätt så du menar J och N inte längre kan manipulera narrativet.
Ja precis, han ville inte innan
Citera
2025-09-25, 22:53
Medlem
Grattis Andreas! Håller alla tummar och tår för att du snart får tid med din dotter! Att hålla sitt barn från sin far är ett vidrigt beteende, och att dessutom göra det i två år. Jag finner inte ord.

Tror att familjen H ljuger om detta så dom tror sig själva.

Men nu är korten på bordet!

Grattis A och C!
Citera
2025-09-25, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Varför kallar hon den nya snubben för pappa till Ciara? "Är pappa bra"(i kvällens match)

För tydligen är han hennes nya pappa bara sådär , lägligt va när ev tingsrätt om gemensam vårdnad ska ske
Citera
2025-09-25, 22:55
Medlem
Citat:

Vet du, fortsätt du med dina lögner säger mer om dig än mig. Han ville ha det fastställt av rätten eftersom han litade inte skit på deras långa lögnaktiga näsor🤥🤥

Där står pappa Micke och viftar med vit flagga och ber att de gör detsamma innan de snärjer in sig.
Citera
2025-09-25, 22:55
Medlem
Citat:

Om han nu inte ville innan varför går han då ut med ett äntligen inlägg?
Citera
2025-09-25, 22:56
Medlem
Det jag tror många glömmer när det diskuteras fram och tillbaka om varför inte faderskapet fastställdes direkt är omständigheten kring klamydia-härvan. Här finns det otroligt mycket att reda ut, varför hade N klamydia fast A inte? Jag tror däremot inte N har varit otrogen, men hur har då hon blivit smittad? Hur gick testerna innan LI till? Kan det ha blivit fel? Det är kring detta mysterium som jag tror allt detta elände börjar och kanske förklarar varför A var passiv till att först skriva på utan bekräftat DNA-test? Vilket jag ändå någonstans kan förstå i dessa omständigheter. A ska ju även enligt N:s utsago ha kallat barnet för ”horbarn” under ett bråk, har väl förmodligen att göra med att A tvivlade på om barnet verkligen var hans initialt?

Detta är såklart bara rena spekulationer, har ingen djupare insikt i detta mer än att N själv gick ut och sa att hon var smittad när hon var gravid med C, men hela situationen med klamydian är otroligt märkligt och jag är ganska säker på att där har vi startskottet till denna cirkus.

Kanske någon som vet mer?
Citera
2025-09-25, 22:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Hm Förstår inte varför man ska fortsätta envis med dessa lögner för 🤷‍♀️

Måste vara jobbigt nu när sanningen äntligen kom fram .
Är väl därför man spyr galla på oss andra just nu .
Är väl oxå jobbigt att du jag mfl fick rätt om A att han kämpa för C och aldrig gav upp .

Trots att folk kalla oss lögnare så fortsatte vi tro på Andreas och hans ord .

Nu förstår jag oxå bättre varför N lagt ut bilder 24/7 och lekt mamma pappa barn som det nämns i tråden .
Och ja det är ett spel för galleriet för att A inte ska få gemensam vårdnad. Dom har panik och försöker skapa en trygg miljö åt C .
Det var därför N skrev som hon gjorde i går på Ig och klädde V & C i likadana kläder och la upp bilder när dom lekte , och när v natta C .

Men tyvärr går vi ej på detta skådespel längre .
Jag hoppas inte V vaknar upp en dag för sent och inser att allt är ett spel från början till slut .
Citera
2025-09-25, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Om han nu inte ville innan varför går han då ut med ett äntligen inlägg?

För att de planerade allt och ljög från
början till slut! De tystade honom när han
gjorde liknande inlägg. De ville få honom skriva på utan att kunna ifrågasätta. Så absolut äntligen att det fastslogs i tingsrätt och han och hans familj får en rättvis chans till umgänge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in