2025-09-25, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Ingen slump N lägger upp en video nu där hon och c kollar på hockey och så säger N vad sa du att pappa är bäst? Mmm säger C..

Hahahaha så gneomskinligt då N vet vad som väntar om A tar detta rättsligt

Vilken tvååring är ens uppe den här tiden? Eller är jag ute och cyklar?
Citera
2025-09-25, 22:19
Medlem
Citat:
Ingen slump N lägger upp en video nu där hon och c kollar på hockey och så säger N vad sa du att pappa är bäst? Mmm säger C..

Följer VL's föräldrar N på instagram? Dom måste väl undra vad det är för omogenheter som försiggår eller?
Citera
2025-09-25, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Men ge dej ! Varför fortsätter du att ljuga .
Hade hon velat att A skulle vara en del av Cs liv så hade hon namgett han . Så slapp dom denna process som endast beror på N ingen annan.
A ville skriva under från början något som N tog i från han !!!
Och han har aldrig nekat till C och han har aldrig slutat kämpa fast du försöker få det till att allt är hans fel
Det säger du att han ville men han krävde DNA.Han borde enligt mig bekräftat när han fick möjligheten. Då hade han redan varit framme vid det han måste lägga tid på nu.
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-09-25 kl. 22:23.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Jag har hela tiden sagt att han fick möjligheten att bekräfta sitt faderskap i utredningen som soc gjorde. Gör man inte det så går det till domstol. Vilket det gjorde av den anledningen.
N hade inget att dölja. Hon har sagt hela tiden att han är pappa. Du däremot har anklagat henne för otrohet.
Men förhoppningsvis har hon två engagerade pappor så småningom. VL är C pappa och A hennes biologiska pappa = två pappor

Säg till J att gå och lägga sig 🤥 och dags att lägga korten på bordet och be om ursäkt för LÖGNEN att A inte gjort något i kulisserna. Tror på A alla dagar i veckan framför ljugarduon N&J

"Where focus goes energy flows" vi är många med annat fokus än att manipulera ett barns framtid som de gjort!!

Tycker du inte de borde ta den utsträckta handen och sluta vara långsura tanter??

Enkel googling om vad som är lögn, något som stämmer in på N och J när de ändrar narrativet, som att skyndsamt utesluta A ännu mer med "shotgunwedding", en dag kommer de bli genomskådade av rätt person.

Allt nedan räknas som lögner!!

* Avsiktligt undanhållande:
Om du medvetet utelämnar information för att ge ett felaktigt intryck eller skapa en falsk bild, räknas det som en lögn.*

* Missuppfattning av sanningen:
Om utelämnandet får den som tar del av berättelsen att missförstå verkligheten, har det en liknande effekt som en direkt lögn.
*

* Skadliga konsekvenser:
Som med alla former av bedrägeri kan det att utelämna delar av en historia vara skadligt för dina relationer, både privat och professionellt.*

Citera
Avstängd
Citat:

Usch stackars lilla barn så manipulerad du blir .
N GÖR ALLT FÖR ATT TRYCKA PÅ DOM RÄTTA KNAPPARNA NU .
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Escamas
Vilken tvååring är ens uppe den här tiden? Eller är jag ute och cyklar?

Hon filmade de för 39 min sen om de är i real tid
Citera
2025-09-25, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Escamas
Följer VL's föräldrar N på instagram? Dom måste väl undra vad det är för omogenheter som försiggår eller?

Alla är la naiva
Citera
2025-09-25, 22:22
Medlem
Citat:

Ja sån narcissistisk person gör. Lyssnat på deras podd ibland och N gör allt för att framstå som oskyldig och kan och vet bäst
Citera
2025-09-25, 22:25
Medlem
Citat:
Han har väntat ut till det gick till domstol. Det är inte i min värld att kämpa.
Du har sagt hela tiden att hon hade något att dölja men det hade hon alltså inte.
Allt har två sidor och jag står fast vid min. Nu återstår det att se vad som händer framåt.
Men om allt har två sidor varför kan du bara se det från en sida då?
Citera
2025-09-25, 22:25
Medlem
Citat:

Citat:
Hon filmade de för 39 min sen om de är i real tid

Det är så sjukt. Stackars lilla tjej som de hjärntvättar henne. Hoppas någon skickar till A som bevis! (Får vi se hur länge det får vara kvar)
Citera
2025-09-25, 22:26
Avstängd
Citat:
Det säger du att han ville men han krävde DNA.
Att du aldrig ger dej börja rannsaka dej själv först innan du ger dej på andra.
Jag behöver ej förklara någonting för dej det ända du vill gör är att måla ut någon annan . Då du inte kan ta att vi genomskådat dej med alla lögner om A .

Och apropå DNA så vet du oxå varför A ville ta det . Vilket inte jag tycker alls är konstigt pga allt som hänt . Jag är mer frågande varför du hakar upp dej på just DNA och vad andra skriver.
Citera
2025-09-25, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Säg till J att gå och lägga sig 🤥 och dags att lägga korten på bordet och be om ursäkt för LÖGNEN att A inte gjort något i kulisserna. Tror på A alla dagar i veckan framför ljugarduon N&J

"Where focus goes energy flows" vi är många med annat fokus än att manipulera ett barns framtid som de gjort!!

Tycker du inte de borde ta den utsträckta handen och sluta vara långsura tanter??

Enkel googling om vad som är lögn, något som stämmer in på N och J när de ändrar narrativet, som att skyndsamt utesluta A ännu mer med "shotgunwedding", en dag kommer de bli genomskådade av rätt person.

Allt nedan räknas som lögner!!

* Avsiktligt undanhållande:
Om du medvetet utelämnar information för att ge ett felaktigt intryck eller skapa en falsk bild, räknas det som en lögn.*

* Missuppfattning av sanningen:
Om utelämnandet får den som tar del av berättelsen att missförstå verkligheten, har det en liknande effekt som en direkt lögn.
*

* Skadliga konsekvenser:
Som med alla former av bedrägeri kan det att utelämna delar av en historia vara skadligt för dina relationer, både privat och professionellt.*

Alla mynt har två sidor men aldrig vem som är biologisk pappa. Synd han krävde DNA som sagt innan bekräftelse. Bortkastad ev tid med sin dotter bara.
Hon har inte varit otrogen som du vet men du trodde inte på henne.
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-09-25 kl. 22:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in