2025-09-25, 21:38
Medlem
Om det slutar med gemensam vårdnad, så måste A dokumentera allt, filma överlämningar och samla bevis om hon försvårar umgänget, hotar och bråkar. Jag tror hon kommer anklaga honom för vad som helst och göra allt för att få ensam vårdnad.

Hoppas hoppas hoppas det lugnar ner sig och han får tid med C.

Men en narcissist skyr inga medel.
Citera
2025-09-25, 21:44
Medlem
Knappast.......s avatar
Ja nu förstår man Ns plötsliga uppdateringar om familjelivet.

Citat:
Ursprungligen postat av Booktook
Om det slutar med gemensam vårdnad, så måste A dokumentera allt, filma överlämningar och samla bevis om hon försvårar umgänget, hotar och bråkar. Jag tror hon kommer anklaga honom för vad som helst och göra allt för att få ensam vårdnad.

Hoppas hoppas hoppas det lugnar ner sig och han får tid med C.

Men en narcissist skyr inga medel.

Det gjorde en kompis till mig. Som hade en partner som bråkade och försvårade allt.
Senast redigerad av Knappast....... 2025-09-25 kl. 21:47.
Citera
2025-09-25, 21:46
Medlem
Så plötsligt slutade någon kommentera här… nu är det dags att verkligen lägga korten på bordet. Ni är synade Nicci och Jeanette.
Citera
2025-09-25, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tacosaurus
Undra om N och J visste att detta närmare sig så därför stressade på ett giftermål och ev en graviditet? Så allt ska se bra ut och att det är där C ska bo med ”sin lilla familj”.

Ju mindre J och N hjälper till nu att få till en bra relation med A desto värre kommer det bli för dem. Nu har dem tidningar och media som tittar på dem med tanke på att hon är gift med VL. Nu ligger det i deras händer hur den här soppan ska avslutas.

Det verkar inte bättre faktiskt. Det ser alltid bättre ut i rätten om man är gift och har ett 'stabilt' liv.

Men om allt hade varit så bra som dom vill framstå det som att det är, varför flyttar man inte heltid till Karlstad då för? Istället för att bo kvar hemma hos föräldrarna? Jag menar, C har ju inte ens börjat förskolan. Och jobba kan ju hon göra från Karlstad?
Citera
2025-09-25, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Precis vad jag tror och därför filmar man just hemifrån Karlstad.
Så att socialnämnden, familjerätten ser att C har ett tryggt och stabilt hem och nu även få ett eget rum som N håller på att göra i ordning sen att det är ett spel för galleriet är en sak .

Om A orkar kämpa och kan bevisa att N saboterat för han så han stora chanser att få egen vårdnad. Annars ska dom alltid se till barnets bästa och i detta fall kan det bli svårt då C aldrig fått lära känna A men hoppas på rättvisa

Nej men han har ju aldrig fått chansen heller
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78
Han har inte fått träffa C överhuvudtaget 😭

Hade tyckt det varit pinsamt inför både VL och hans föräldrar om jag varit N att hon satt käppar i hjulet för både A och C.
Det har jag med tänkt på, finns det ingen vettig person i deras närhet som stannar upp och ifrågasätter vad som försegår? Hans föräldrar om de är vettiga borde ju bli livrädda och tycka detta är helt sjukt. Även ett helt jävla hockeylag, de brukar väl vara nära vänner, tänker att någon borde reagera. Det blir ju inte kul för V den dagen han vaknar upp och inser att det är Andreas som haft rätt och han nu sitter i den situation med en narcissist tjej utan vänner, manipulativ, kändiskåt & går över lik (till och med sin egen dotter) för att få som hon vill och hämnas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Escamas
Det verkar inte bättre faktiskt. Det ser alltid bättre ut i rätten om man är gift och har ett 'stabilt' liv.

Men om allt hade varit så bra som dom vill framstå det som att det är, varför flyttar man inte heltid till Karlstad då för? Istället för att bo kvar hemma hos föräldrarna? Jag menar, C har ju inte ens börjat förskolan. Och jobba kan ju hon göra från Karlstad?

Ja de är där de kan brista för N är inte skriven där och de har själva gått ut med att N ska bo hos sin mamma men de träffas så mycket de kan.
Citera
2025-09-25, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Varför gick det till domstol tror du inte pga A iallafall utan N . Och ingenting du har sagt har stämt . Du har sagt från dag 1 att Andreas ljuger och inte kämpat för C . Och att hans tystnad bevisar det osv
Måste svida på väldigt bra nu då inte VL kan bli pappa så som du önska sensat i går kväll
Jag har hela tiden sagt att han fick möjligheten att bekräfta sitt faderskap i utredningen som soc gjorde. Gör man inte det så går det till domstol. Vilket det gjorde av den anledningen.
N hade inget att dölja. Hon har sagt hela tiden att han är pappa. Du däremot har anklagat henne för otrohet.
Men förhoppningsvis har hon två engagerade pappor så småningom. VL är C pappa och A hennes biologiska pappa = två pappor
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-09-25 kl. 22:01.
Citera
2025-09-25, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heart31
Såg att Celine som var ihop med Adrian i Love Island även kommenterade A’s inlägg väldigt fint! ”Chiara har en pappa som aldrig ger upp och det kommer betyda allt i slutändan, du är så stark ❤️”
Var inte hon och N nära vänner där inne? Skönt att se att folk sett igenom henne. Och vad otroligt berörd man blev av hans inlägg, och farmors kommentar! Tänk vad N har tagit ifrån dom i två års tid. Vilket helvete de måste ha haft!

(Celine har hela vägen stått på A sida i detta och det är nog ingen slump att Celine avföljt N & vise versa på IG).
Senast redigerad av Artmovie 2025-09-25 kl. 22:26.
Citera
2025-09-25, 21:59
Medlem
Ovanligt många som är hjärntvättade av endast N story under Andreas inlägg
Citera
2025-09-25, 22:00
Medlem
En annan grej jag tror är riktigt uträknad är det här med att hon säger överallt att hon och Viktor har velat hålla relationen hemlig för att ”bara vara vi”. Jag tror 100% att det handlar om att hon visste vad som skulle ske när det blev officiellt och innan dess var hon tvungen att snärja in han ordentligt och stressa på barn, för att han inte skulle ha någon chans att kunna backa ur när allt kommer upp till ytan. Hon behövde jobba på snabbt i tystnad utan yttre faktorer, ganska vanligt med sådana tjejer.
Citera
2025-09-25, 22:01
Medlem
Ovanligt tyst från Josef Maria ikväll..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in