2025-09-25, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Ja de är där de kan brista för N är inte skriven där och de har själva gått ut med att N ska bo hos sin mamma men de träffas så mycket de kan.

Jag förstår inte varför man vill gifta sig men inte gå all in?
Vi gifter oss men jag vill bo kvar hos mina föräldrar så kan vi ses ibland.
Hur länge sträcker sig VL's kontrakt?
Citera
2025-09-25, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heart31
Ovanligt tyst från Josef Maria ikväll..?
Jag skrev nyss !!
Citera
2025-09-25, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heart31
Ovanligt tyst från Josef Maria ikväll..?

😂
Citera
2025-09-25, 22:05
Medlem
Patetiskt att N lägger upp på story att C är "pappas" största supporter nu när A gått ut och offentliggjort att han är pappan. Hon är hjärndöd!!!
Citera
2025-09-25, 22:06
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Jag har hela tiden sagt att han fick möjligheten att bekräfta sitt faderskap i utredningen som soc gjorde. Gör man inte det så går det till domstol. Vilket det gjorde av den anledningen.
N hade inget att dölja. Hon har sagt hela tiden att han är pappa. Du däremot har anklagat henne för otrohet.
Men förhoppningsvis har hon två engagerade pappor så småningom. VL är C pappa och A hennes biologiska pappa = två pappor
Varför angav hon inte A som pappa från början då? Om hon hela tiden sagt att han är pappan.
Citera
2025-09-25, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Escamas
😂
Gick inte många minuter efter Färjestads matchen slut tills det poppade upp😂
Citera
2025-09-25, 22:07
Avstängd
Citat:
Jag har hela tiden sagt att han fick möjligheten att bekräfta sitt faderskap i utredningen som soc gjorde. Gör man inte det så går det till domstol. Vilket det gjorde av den anledningen.
N hade inget att dölja. Hon har sagt hela tiden att han är pappa. Du däremot har anklagat henne för otrohet.
Men förhoppningsvis har hon två engagerade pappor så småningom.
Försök inte prata bort det här nu ! Du har hela tiden sagt att han inte kämpat osv och när jag skrev att han gjort så påstod du bla att det var en lögn och att det var bättre att han prata ut .
Hm kom inte och säg till mig att jag anklagt N för saker när du själv är expert på att ha anklagat A för både det ena och andra .
Tex Att han inte är intresserad av C vilket var ren lögn från dej
Och att han inte ville bekräfta faderskapet vilket han gjort
Och att han är ett stolpskott mm
Ja jag har sagt att jag tror att hon har varit det .
Det är en viss skillnad om jag sagt att hon är det vilket jag ej har gjort .
Och även om A är pappan kan hon fortfarande varit otrogen då hon påstår att hon aldrig haft klamydia innan även hennes mamma bekräfta det i på yt i kommentarsfältet . Vilket är konstigt då hon anklagat M för att ha smittat henne sen A som visa sej att han ej hade det så varifrån har N fått det i från ? Hm 🤔
Citera
2025-09-25, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Varför angav hon inte A som pappa från början då? Om hon hela tiden sagt att han är pappan.
Resultatet blir det samma ju.
Tror inte hon gått ut med varför hon inte gjorde det dom två första veckorna. Han hade förmodligen inte bekräftat självmant då heller då N anklagades för otrohet ju. Vilket hon alltså inte var.
Toppen att det är klart nu men synd att det blev på bekostnad av tiden.
Citera
2025-09-25, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Försök inte prata bort det här nu ! Du har hela tiden sagt att han inte kämpat osv och när jag skrev att han gjort så påstod du bla att det var en lögn och att det var bättre att han prata ut .
Hm kom inte och säg till mig att jag anklagt N för saker när du själv är expert på att ha anklagat A för både det ena och andra .
Tex Att han inte är intresserad av C vilket var ren lögn från dej
Och att han inte ville bekräfta faderskapet vilket han gjort
Och att han är ett stolpskott mm
Ja jag har sagt att jag tror att hon har varit det .
Det är en viss skillnad om jag sagt att hon är det vilket jag ej har gjort .
Och även om A är pappan kan hon fortfarande varit otrogen då hon påstår att hon aldrig haft klamydia innan även hennes mamma bekräfta det i på yt i kommentarsfältet . Vilket är konstigt då hon anklagat M för att ha smittat henne sen A som visa sej att han ej hade det så varifrån har N fått det i från ? Hm 🤔
Han har väntat ut till det gick till domstol. Det är inte i min värld att kämpa.
Du har sagt hela tiden att hon hade något att dölja men det hade hon alltså inte.
Allt har två sidor och jag står fast vid min. Nu återstår det att se vad som händer framåt.
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-09-25 kl. 22:14.
Citera
2025-09-25, 22:12
Medlem
Ska bli intressant att se vad Nicci och Jeanette kommer säga, de har ju hela tiden sagt att han gjort noll ansträngningar för Chiara. Ska erkännas att jag började tvivla på Andreas, (Vill inte dra i för höga växlar nu heller då man inte vet vad som skett bakom kulisserna s.a.s.) men deras trovärdighet bör väl bli lika med noll nu?
Någon som vet hur lång tid det tar med vårdnad osv om Nicci motsätter sig delad/gemensam vårdnad?
Citera
2025-09-25, 22:15
Medlem
Ingen slump N lägger upp en video nu där hon och c kollar på hockey och så säger N vad sa du att pappa är bäst? Mmm säger C..

Hahahaha så gneomskinligt då N vet vad som väntar om A tar detta rättsligt
Citera
2025-09-25, 22:16
Avstängd
Citat:
Resultatet blir det samma ju.
Tror inte hon gått ut med varför hon inte gjorde det dom två första veckorna. Han hade förmodligen inte bekräftat självmant då heller då N anklagades för otrohet ju. Vilket hon alltså inte var.
Toppen att det är klart nu men synd att det blev på bekostnad av tiden.
Men ge dej ! Varför fortsätter du att ljuga .
Hade hon velat att A skulle vara en del av Cs liv så hade hon namgett han . Så slapp dom denna process som endast beror på N ingen annan.
A ville skriva under från början något som N tog i från han !!!
Och han har aldrig nekat till C och han har aldrig slutat kämpa fast du försöker få det till att allt är hans fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in